Fysic F25 - Eenvoudige mobiele klaptelefoon voor senioren met SOS noodknop, zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic F25 - Eenvoudige mobiele klaptelefoon voor senioren met SOS noodknop, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

d********@g******** 26-07-2023

gebruiksvriendelijk toestel

Gekocht voor mijn vader (79) omdat deze uitgebreider is als de vorige Fysic waarmee hij alleen kon bellen. Camera en eventueel WhatsApp. Bediening knoppen is eenvoudig. De uitgebreidere opties maken het was lastiger zoals het swipen op het scherm, dan opent hij standaard een app, en het terug keren naar het hoofdmenu op het scherm. Maar dat is te oefenen / gewenning. Bellen is nog steeds vertrouwd als bij zijn vorige Fysic. Makkelijk mee te nemen en over algemeen gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• compact
  • eenvoud
  • druktoetsen systeem

Minpunten

• swipen lastig als je dit niet gewoon bent

C Gijsberts 11-01-2023

Mooi Toestel Maar hele slechte accu

over het algemeen een mooie klein toestel gekocht voor mijn vrouw. het was wel een heel gepriegel om alles in te stellen. Vooral Whatsapp begon al meteen dat de datum niet goed stond en bleek uiteindelijk aan de verouderde versie van Whatsapp te liggen. na diverse pogingen dit opgelost. en alles werkt nu.
Alleen de batterij dat is volgens mij een flinke bezuiniging geweest want die loopt leeg waar je bijstaat en dat bedoel ik letterlijk. met wifi aan haal ik geeneens een volle dag. als dit een betere batterij was (en die zou Fysic eigenlijk een betere Gratis moeten aanbieden) zou mijn beoordeling een flink stuk hoger uitkomen. Nu hooguit een 5-

Pluspunten

• Mooi Klein
  • Goed geluid
  • Noodknop werkt perfect

Minpunten

• Batterij
  • Batterij

Lightning-X 22-02-2023

Is het omdat ik uw toestel een slechte revieu geef dat ik het beloofde cado nog steedst niet heb ontvangen en u mijn e-mails daarover blokkeerd

Officiele reactie van Hesdo 24-01-2023

Beste C Gijsberts,

Bedankt voor je review, vervelend te horen dat u niet tevreden bent over het product. De accu zou bij normaal gebruik een dag moeten meegaan. Mocht het product dit niet halen, dan kunt u het product aanmelden via commaxx.easyrma.de om zo een nieuwe accu te ontvangen. Mochten er verder nog vragen zijn, dan horen wij het graag! ^Tom

Lightning-X 28-01-2023

Is dat dan een zelfde accu of een met meer vermogen anders schiet ik er nog niks mee op

Koetsier 13-08-2022

Dit is een WAARDELOOS telefoontoestel. Deze telefoon gekocht omdat ik niet verslaafd wenst te raken aan een smartphone (internet etc.). Maar om niet helemaal wereld vreemd te raken toch wel een telefoon met WhatsApp te willen hebben. Maar het is écht een senioren telefoon, net zo broos als ouderen kúnnen zijn (of worden) is deze telefoon..... D'r zit niks geen stevigs aan na 3 maand was mijn voorscherm (de buitenste) gebarsten (een plastic plaatje!!!) 1 maand later was ook het binnenste scherm gebarsten !! En dat gebeurde niet door vallen o.i.d. maar gewoon in mijn broekzak. Dus na 6 maanden afscheid genomen van "mijn" fysic f25, hij was fysiek aan z'n eind.. Daarna een Nokia 800 Tough gekocht en deze doet wat hij moet doen (mag zelfs nog vallen en onder water). Een simpel toestel mét karakter, en zelfs nog goedkoper dan mijn senioren toestel daT de kinderschoenen niet eens is ontgroeid....

Pluspunten

• lekker simpel met alleen WhatssApp

Minpunten

• een plastic toestelletje
  • met plastic schermpjes
  • (die binnen 6 mnd allebei gebarsten waren)
  • gebarsten schermen (in de broekzak gebeurd),
  • vallen NIET onder de garantie!!

Piet 27-05-2022

Fijne mobiel voor ouderen

Het is een heel mooi toestel, duidelijk overzicht. Duidelijk groot display

Pluspunten

• Groot scherm
  • Grote toesten
  • Duidelijk en goed werkbaar display

TerpTerpie 21-10-2021

Fysic F25 NIET eenvoudig dus NIET kopen.

Fysic F25 is een goed uitziende klaptelefoon met noodknop maar absoluut NIET eenvoudig. Er komen geluidssignalen (meldingen) binnen welke verwarring scheppen daar ze hetzelfde signaal geven als een binnenkomend sms en WhatsApp bericht. Na heel veel moeite via de instellingen alle meldingen van apps behalve sms en WhatsApp uit kunnen zetten komen er nog steeds af en toe geluidssignalen binnen waarvan niet te traceren is waar ze vandaan komen. Contact opgenomen met de klantenservice van Fysic of zij weten hoe ik dit kan verhelpen en of ik eventueel alle andere apps kan verwijderen krijg ik het volgende antwoord "wij kunnen helaas niet zien welke apps een melding geven, en alle apps zijn voor geïnstalleerd en kunnen niet verwijderd worden" oftewel "zoek het lekker uit". Tevens is het scherm betrekkelijk klein en daardoor lastig om als touchscreen te gebruiken (wat wel verwacht wordt). Invoeren van teksten gaat nog op de ouderwetse manier d.m.v. meerdere keren een cijfertoets in te drukken om een letter te krijgen. Updates vinden om de haverklap plaats en heb ik dus ook maar uit gezet. Alles samenvattend is het een rare combinatie geworden tussen een ouderwetse mobiel met de apps van een smartphone, wat absoluut niet samen werkt. Ik zeg "niet kopen".

Pluspunten

• SOS knop

Minpunten

• Niet eenvoudig
  • Klein scherm
  • Tekst invoeren (ouderwets)