Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Ans67 24-04-2021

Praktisch en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Fijne en praktische telefoon. Alles wat je nodig hebt zit erop. Hiervoor had ik de A5, maar de A52 heeft qua scherm, snelheid, foto kwaliteit veel betere prestaties. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed.

Sjaak 27-04-2021

Super goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Dit is al de 5e Samsung die ik heb gekocht maar deze is toch wel fantastisch goed en nog is goedkoper dan mijn vorige A8/2018 Ben er Super tevreden over maakt schitterende foto.s lange accuduur behoorlijk veel geheugen. Begrijp niet dat mensen een duur Appel product kopen terwijl een Samsung zoveel meer biedt voor veel minder geld.

Pluspunten

• Geheugen
  • Accu
  • Snelheid

Minpunten

Goofy 23-04-2021

Hoeft zeker niet duur te zijn om erg goed te zijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Na mijn S8+ wilde ik weer graag een "vlaggenschip", want dat was me heel goed bevallen. Toen ik de A52 reviews had gelezen begon ik toch meer naar die Samsung te neigen.
En ik ben blij dat ik die stap ook echt heb genomen. Prachtige foto's met handige instellingen. 2 speakers zodat je bij een film kijken er nog "dieper" inzit. Mooi helder sprankelend scherm. Met de Buds Pro naar muziek luisteren is werkelijk een genot.

Anoniem 23-04-2021

Samsung Galaxy A52 versus IPhone X

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Van iPhone X overgestapt naar Samsung Galaxy A52, en geen moment spijt van. Voor mij is dan ook de Samsung Galaxy A52 de winnaar.

Brenda35 23-04-2021

Een hele fijne telefoon om te gebruiken!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Het is een hele fijne telefoon om te gebruiken. Hiervoor had ik de Samsung Galaxy S7, maar deze was aan vervanging toe. Op mijn S7 had ik allemaal gegevens staan zoals mappen van foto's, notities en bookmarks in Google Chrome die ik niet kwijt wilde. Met Samsung Smart Switch heb ik al deze gegevens mee kunnen nemen naar mijn nieuwe telefoon en dat ging ook heel gemakkelijk. Ook apps kun je heel makkelijk overzetten met Samsung Smart Switch. Wat ik ook heel mooi vind, is het design. Hij heeft een hele mooie kleur lila en de randen van de telefoon hebben de kleur van de Samsung Galaxy S21 in paars, prachtig gewoon!
Ook de vele foto opties zijn heel fijn, zoals de groothoek en macro waar je geweldige foto's mee maakt!
Ook het overzetten van telefoonnummers van Sim naar telefoon en andersom is heel makkelijk te doen met deze telefoon, veel makkelijker als met de S7.
Dit is ook de reden, dat ik deze telefoon aan iedereen warm kan aanraden, een topper onder de telefoons!

Jurjenst 23-04-2021

Makkelijke besturing, juiste formaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

De camera maakt uitstekende foto's, verweg maar ook super dichtbij. De besturing is goed, vlot en makkelijk. Het formaat en gewicht van de telefoon is ook goed en hij ligt lekker in de hand.

Anoniem 22-04-2021

Ongelooflijk voor deze prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Van S7 naar A52 G was voor mij een heel grote,goede stap.
Wel even wennen, geen snel start handleiding maar heb je uiteindelijk toch niet nodig.

Super telefoon. Lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Super fijne telefoon.ik had eerst de a50 en wounaar de s serie overstappen.maar op aanraden toch deze a52 gekozen hij maakt super foto's en heeft veel functies . ben er erg blij mee.

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Alles wat ik wil van een smartphone zit er op, zoals snel internet en een goede camera. Heel snel de oude gegevens overgezet van mijn vorige toestel. Beeld en geluid zijn ook prima.

Heel blij mee

Theo1 22-04-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Ik heb hem pas een paar weken het is wel wennen maar ben van alles een beetje aan het ontdekken zoals foto's maken maar verder is het een goed toestel echt een aan rader.

Webtail Internet Services 22-04-2021

Echt een goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

De prijs van de A52 is laag maar het toestel doet niet onder voor de S-serie of de iPhone12. Alles wat je nodig hebt in één telefoon die vier dagen met een volle baterij doet. Dat is eigenlijk ongelooflijk. En o ja, 5G doet het ook prima.

Verona 22-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

De Samsung Galaxy A52 5G bevalt me heel goed! Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel veel fijne goedwerkende functies! De batterij gaat twee dagen mee als je er niet de hele avond spelletjes mee speelt. Alles internetfuncties zijn super snel door de 5G verbinding.
Ik ben er echt heel blij mee!

Tobo 22-04-2021

Super mooie Foto's Super geluid scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Ik leer elke dag nog nieuwe dingen die deze telefoon bezit een goed alternatief voor het duurdere toestellen

Marja38 21-04-2021

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Een prachtig toestel met een grote mate van gebruiksvriendelijkheid. Hele mooie foto's die je ook nog eens op veel manieren kunt bewerken en verwerken. Gewoon een heel fijn toestel en een echte aanrader in deze prijsklasse.

Anoniem 21-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Geweldige telefoon gemakkelijk in gebruik snel en overzichtelijk mooie foto's de telefoon is voor jong en oud. Samsung is een fijn merk .

Anoniem 21-04-2021

Het is een super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Ik heb er weinig aan toe tevoegen
Samsung is zo wiezo heel goed.
Ik heb alles van sumsung ( bijna dan)

Kilian23 21-04-2021

Geweldige en krachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

De Galaxy A52 is een geweldige telefoon voor elke gebruiker. Dankzij de sterke batterij en processor is hij snel en gaat hij lang mee. Tevens heeft hij een enorm sterk bereik met 5G wat erg handig is voor mensen die optimaal gebruik wil maken van het internet. Ten slotte heeft deze telefoon meerdere krachtige camera's waardoor er een nieuwe wereld opengaat met het vastleggen van unieke momenten.

Jorn12 21-04-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Ik ben zeer tevreden met de samsung galaxy a52. Toen ik deze telefoon kocht wist ik ook wel dat er betere telefoons waren voor deze prijs maar ik heb uit eindelijk gekozen voor de samsung galaxy a52 omdat ik software toch heel belangrijk vind en met 4 jaar updates was dat de doorslaagevende feature. Ik had hier voor een huawei en die werd na 1.5 jaar niet meer geupdate en vervolgens duurde het niet lang meer voordat de telefoon wel aan zijn einde was.

Anoniem 20-04-2021

Zeer handzaam en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Hij reageert snel op alle fronten en bedieningen.
Het formaat is goed .
Mooi vormgegeven, top toestel uit de midden range .
We hebben er nu al 2 in bezit

Nicky15 20-04-2021

Goede fijne telefoon voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop. Werkt naar verwachting en de prijs is zeer goed te doen