Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-05-2022

Ben zeer tevreden

Ben super tevreden met de telefoon en had niks anders verwacht hij is echt ideaal ook de appstore en geheugen

Leandro06 13-05-2022

Tot nu toe ben ik hartstikke tevreden met mijn nieuwe telefoon ik heb geen klachten over dit product

Elly28 12-05-2022

Uitstekende telefoon voor een mooie prijs

Geweldig telefoon. Er kan een twee simkaart , één SD kaart erin. Ook kan mijn koptelefoon aan worden verbonden. Camera werkt uitstekend en het is betaalbaar

Anoniem 11-05-2022

Mobiele telefoon Samsung A71

Mobiel doet wat hij moet doen.fijne en gemakkelijke bediening. Ben er tevreden ermee.maakt ook hele duidelijke foto's.

Lightelf2319 14-04-2022

Groot en snel

Ik heb de a71 nu een aantal weken en hij bevalt erg goed hij is lekker groot en snel loopt niet vast ik hoop hier nog lang plezier van te kunnen hebben voor de prijs krijg je een uitstekend werkend toestel

henrib67 02-04-2022

Mooie en snelle telefoon

Een mooie en snelle telefoon.Vooral de schermweergave is erg goed, mooie kleuren. Het is wel een grote telefoon, maar dat vindt ik persoonlijk wel handig. Al mijn apps draaien goed en snel, ook is er meer dan voldoende geheugen. Maak je foto's, dan is dit toestel zeker een aanrader. De weergave van de kleuren in de foto's zijn zeer goed.

Bieffie 31-03-2022

Even wennen

Heb altijd een Iphone gehad, maar was altijd bang dat een Samsung mij niet zo bevallen. Ik moet bekennen, dat is me reuze meegevallen en sta er verbaasd van wat je er allemaal mee kunt doen.

Esmee1974 30-03-2022

In 1woord, Fantastisch!

Het toestel is mooi, heeft veel opslagruimte, is betaalbaar, maakt geweldige foto's en de batterij gaat lang mee

MTheunissen 29-03-2022

had ook wel een S mogen dragen

Ondanks de A71 geen vlaggenschip toestel is, presteert deze toch zeker als een, ik ben overgegaan van de S9 (nog steeds een van de beste S toestellen) naar de A71 en wat me opvalt is meteen dat de batterij zoveel langer mee gaat, het scherm is mooi groot en kraak helder ondanks de resolutie lager zou moeten zijn. (hier merk je helemaal niets van)
het enige wat de A71 mist is het draadloos opladen, dit het enige wat ik mis.

Kkroone 26-03-2022

Goede telefoon voor werk gerelateerd

Goede telefoon voor werk gerelateerd werk, goed kwalitiet beeld en camera, snel, makkelijk intestellen

Anoniem 21-03-2022

Kans op de watch

Ik ben overgestapt van Apple naar Samsung en het is zoveel makkelijker te gebruiken alleen is het moeilijk om alles over te zetten

Ashiroz 14-03-2022

Mooie camera en design

Hele mooie en prettige ervaring met deze telefoon. Goeie camera en heel soepel om mee te gamen of document bekijken.

Anoniem 12-03-2022

Goede phone

Goede gsm. Past precies in mijn jaszak en de accu blijft lang vol. Altijd tevreden geweest met een Samsung

Horrible65 07-03-2022

Goed in gebruik

Een prettig toestel in gebruik. Alles doet het zonder meer goed. Het design is wat gewoontjes maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de prestaties.

MercedesViano2004 01-03-2022

Geweldige gsm met veel mogelijkheden

Sinds een week de Samsung A71.
Heerlijk toestel met lange batterij duur en heel veel mogelijkheden.
Groot scherm (veel beter dan mijn oude S9
Ben er heel tevreden mee.
Een aanrader

Anoniem 30-01-2022

ZEKERHEID VAN SAMSUNG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit toestel is zeker prijs/kwaliteitverhouding zeer goed, doet wat er word van verwacht. Geen problemen ondervonden. Dit is nu al mijn 5de samsung mobiel, en al mijn vorige toestellen draaien nog steeds zonder problemen elders.

Halinka 23-01-2022

zeer tevreden en wil nooit geen andere.makelijk te bedienen, mooi foto's. zou volgende wel groter willen

nora36 23-01-2022

geen hocuspocus

heerlijk toestel zeker een aanrader. geen ingewikkelde gedoe om t te kunnen gebruiken en is ook van alle gemakken voorzien

Javonne 18-01-2022

Fijne telefoon met prima camera s

De Samsung is bij mij favoriet wil geen andere .Zeker voor wat oudere gebruikers Alles is duidelijk in gebruik en hanteerbaar .Mijn volgende nieuwe is weer een Samsung

K276 15-01-2022

Fijne telefoon

Ik heb een 2-jarig abbonnement afgesloten voor deze A71. Ik zit nu op de 1.5 jaar en doet nog steeds goed. De batterij gaat er nu wat minder op maar dat is echt heel minimaal.