Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Anoniem 24-02-2021

Top telefoon met prachtige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Een hele mooie telefoon met een super goede camera. Ik heb altijd samsung dus had niet verwacht dat het een groot verschil met mijn vorige telefoon zou zijn (samsung a7) maar dat is het echt wel, met deze telefoon zie ik echt elk haartje als ik een foto van mijn hond maak. Ook zitten er allerlei andere features op die ik eerst niet had en kan ik veel meer met de camera.

Het scherm is veel helderder en witter en de telefoon voelt luxer aan. Ook laadt hij met iets meer dan een uurtje volledig op en houd de batterij het met hevig gebruik de hele dag vol.

De telefoon is ook veel sneller en de maat is perfect & het infinity scherm is prachtig. Ook heeft de telefoon meer dan genoeg geheugen (is ook nog uit te breiden).

Al met al ben ik onwijs blij met de telefoon.

MaartW 24-02-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Na jaren lang een Apple telefoon te hebben gehad, ben ik overgestapt naar Samsung. Dit was een spannende overstap, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad. De telefoon is gebruiksvriendelijk, maakt prachtige foto's en houdt mijn sportactiviteiten erg fijn bij.

A71 Review

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben heel positief over het gebruik van mijn nieuwe A71. Hij werkt beter dan mijn A7 van 100 jaar geleden. Dus dit was wel een vooruitgang op de technologie naar tegenwoordig in RAM geheugen en Ah batterij duur.

Wat een knaller!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

De snelheid ,de lange accuduur,het formaat,de prachtige foto,s en tot slot niet onbelangrijk de prijs zijn de 5 kenmerken die van deze telefoon een absolute aanrader maken.

Minoes45 23-02-2021

Werkt perfect lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heerlijk toestel en doet erg lang met batterij. Bij normaal gebruik 2 dagen. Dus echt top voor een toestel wat je als mee kan doen.

dJJJ 23-02-2021

Fysieke product plus toegevoegde waarde

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Fijn plat toestel met een groot scherm. Toch weegt het niet meer dan andere vergelijkbare mobieltjes. De Super AMOLED display is een lust voor het oog. Dat is waarschijnlijk de grootste kracht van dit toestel. Daarnaast heeft het een 64MP camera en een batterij van niet minder dan 4500 mAh. Verder bezit de A71 alle benodigde functies van een modern communicatiemiddel. Misschien niet allemaal even vernuft als de laatste trend, maar zeker acceptabel gezien de prijs-kwaliteitverhouding. Een minpuntje vind ik het gemis van een widget voor de volume. Ook de gebruiksaanwijzing van de camera kan veel beter! Als laatste vind ik het vreemd dat Samsung niet aan een functie als "copy and paste" heeft gedacht om files van een sd-kaart of usb-stick naar de harddisk van het toestel te transporteren.

Evie2021 22-02-2021

Fijne smartphone met veel functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

De batterij gaat lekker lang mee van deze Galaxy A71. Verder is het toestel voorzien van goede camera's en leuke extra's. Zo kun je een korte video instellen op het vergrendelscherm en is er ook een ruime selectie achtergronden beschikbaar.

Anoniem 22-02-2021

Super makkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben van de a70 naar de a71 gegaan en ik blijf bij de Samsung daar alles supersnel overgezet is en hij makkelijk in gebruik. Zeker als je Samsung gewend bent wil je niets anders meer.