Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Romyg 03-03-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Het is voor de prijs de beste telefoon die ik had kunnen kopen. De telefoon is onwijs snel en ligt lekker in de hand omdat hij niet zwaar is. De telefoon heeft een mooi groot scherm waarmee je heerlijk films kan kijken en spellen kan doen. De cameras maken ook brilliante foto's. Een betere telefoon kan je niet halen voor deze prijs.

Hyke 03-03-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Camera is heel scherp maar tegelijkertijd vaak onscherp. Mooie display, mooi uiterlijl, goede prijs kwaliteits verhouding

Vlokje 02-03-2021

Geweldige telefoon,

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Super , telefoon in gebruik. Maakt zeer mooie scherpe foto's. Wat voor mij belangrijk is. Overstap van mijn Iphone 7 plus naar deze geen moment spijt van. Was er eerst huiverig
voor om over te stappen. Gegevens overzetten ging makkelijk. Telefoon begeleid je helemaal bij het instellen van de telefoon en bij het overzetten van je gegevens . Gebruik wend snel . Plus puntje dat je hem naar jou smaak kunt instellen en kan personaliseren. Wat bij Iphone niet kan. Daar is elk toestel het zelfde . Kortom een top toestel.

JBers 02-03-2021

Uitstekend, alle belangrijke functies.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Uitstekende telefoon, meerder lenzen voor veel foto mogelijkheden van uitstekende kwaliteit. Alle basis functies. Beste kwaliteit A serie toestellen.

Sabra 02-03-2021

Goede scherpen foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Toestel maakt echt mooie foto's en echt fijn dat je een grote geheugen van 118gb heb. Toestel ligt lekker in de hand en echt geweldig voor het kijken van films en spelletjes. De enige minpuntjes zijn screenshot maken is een beetje vervelend de rieten zijn namelijk aan de zelfde kant. En om de telefoon te ontgrendelen moet je ook op het knopje aan de zijkant drukken en niet op de scherm.

RobineDH 02-03-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de samsung galaxy A71 nu een maandje en hij is echt geweldig! de telefoon is wat groot maar dat vind ik naar persoonlijke mening veel fijner. de batterij gaat lang mee en de telefoon laad ook snel op. de cameras zijn ook goed om mooie fotos mee te maken. ik zou niets anders meer willen!

Anoniem 28-02-2021

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb altijd een samsung telefoon gehad en dan altijd uit de S lijn. Voor het eerst een A71, maar ik kan niet anders zeggen dan dat deze fantastisch is! Helder van beeld, mooie foto's, snel en noem maar op.

Kire62 28-02-2021

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

De budget telefoon van Samsung is vergelijkbaar met de Apple SE 2020, maar is goedkoper en heeft bovendien betere features. De camera is uitstekend en het beeldscherm heeft een perfect formaat.