Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Haico 14-01-2021

Voldoet aan de volwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Nadat ik een jaar lang de a70 heb gebruikt en zijn aux aansluiting kort geleden afbrak was ik weer opzoek naar iets nieuws aangezien ik wist dat de prijs/kwaliteit verhouding van de A serie heel goed is ging ik hier meteen kijken. hier kwam ik vrij direct de a71 tegen en na het lezen van wat reviews had ik er een besteld. nu hij binnen is, is het een hele fijne snelle telefoon met veel functies. rond uit top

Anoniem 11-01-2021

lekker groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Fijn toestel moet nog wel veel leren maar met het overzetten ging het al perfect maakt hel goede foto,s en videofilmpjes heel blij mee overzichtelijk licht lekker in de hand een echte aanrader zowel voor jong als oud voor man of vrouw helemaal top

RomanaVW 11-01-2021

Betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon voor zakelijke doeleinde aangeschaft en tot nu toe erg tevreden. Reageert snel, duidelijke indeling en erg gebruiksvriendelijk. ook het toevoegen van zakelijke accounts ging gemakkelijk. Overzetten van gegevens van oude naar nieuwe toestel ging ook erg snel door middel van een speciale Samsung app. Tot nu toe erg blij met deze aanschaf.

Anoniem 11-01-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Erg blij mee. Groot scherm waarop het prima films kijken is. Accu gaat twee dagen mee en is super snel weer opgeladen.

Anoniem 10-01-2021

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wat ben ik tevreden over de a71.prima in gebruik en geweldige camera's voor de mooiste foto's.
Er zijn zeker nog dingen in te ontdekken en kom steeds meer handige functies tegen.
Dus de a71 is voor mij top

Gerard de enige 10-01-2021

Prima mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Het is een fijn toestel met ruim intern werk geheugen en opslag geheugen.
Hierdoor lopen de apps goed en is het een stabiel toestel.
Ook de accu is perfect en je kan het toestel ruim 1 dag probleemloos gebruiken. Het opladen gaat super snel.
Het grote scherm geeft mooi beeld, alles samen een top toestel voor een heel nette prijs.

Margot2403 09-01-2021

Als opvolger van mijn S9+ voldoet de A 71 prima!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik was op zoek naar een nieuwe mobiel, en kwam uit op de A71. Camera, apps en vormgeving voldoen aan al mijn verwachtingen!

Anoniem 09-01-2021

Super telefoon voor een lage prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze keer een samsung a71 en meteen bij het openen van de dood viel mij op dat het ontwerp voor mij niet eens onderdoet voor de S serie.
Ook de prestaties waren ver boven verwachting en dat grote 6.7 inch scherm is echt geweldig.
Wat het afmaakt zijn de 4 cameras achterop. Zowel de breedbeeld camera als de macro lens zijn echt een gamechanger voor mij.
Ook het supersnelle opladen doet hij zelfs sneller als mijn oude s8
Al met al echt een dikke 10 voor mij, en raad deze dan ook zeker aan