Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

zage53 28-07-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Na jaren geen Samsung nu weer wel een gekozen. Prima features, goede batterijduur. Handig in gebruik al vind ik wel enkele Samsung apps overbodig. Enkele bewerkingen moeten nog wennen zoals openen met agenda item dat niet weg wil of de waarschuwing die aangeeft dat de telefoon op slot staat. Maakt zeer mooie, scherpe foto's.

Anoniem 27-07-2020

hele fijne telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

heb altijd de S serie van Samsung gehad...heel tevreden over... en nu voor de A serie gegaan...is voordeliger dan de S serie maar doet er niet voor onder... hele fijne telefoon met een hele goede camera en voor wat ik er mee doe is het een prima toestel.

HenkvD 27-07-2020

Snelle processor, duidelijk en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik ben van mijn S8 overgestapt naar de A71. Met de S8 heb ik bijna 4 jaar gedaan zonder problemen. De S20 was mijn 1e keus maar wat te prijzig. Daarom naar de A71 gegaan en hij werkt perfect. Het toestel reageert snel en maakt uitstekende foto's.

Anoniem 27-07-2020

fijn toestel in het gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Bevalt mij heel goed mooie foto's en lekkerste snelle processor. Ook het geluid voldoet aan mijn verwachtingen. Kortom mooi toestel voor een mooie prijs.

Maurice628 27-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Perfecte telefoon heft een mooier camera waar je mooie foto mee kan maken. Heeft een prachtig mooi scherm. Licht lekker in je had

Richard1881 26-07-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Voldoet aan al mijn hoge verwachtingen.
Goede prijs, kwaliteit verhouding.
Prima fototoestel en camera.

Damja57 26-07-2020

Samsung A71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Hiervoor had ik de S9. Daarvan vond ik dat de batterij erg snel leeg was. De A71 is voor mij een beter toestel, groter dan de S9, ligt daardoor beter in de hand, batterij die lang meegaat. En goede foto's. Voor mijn werk gebruikte ik de A70 al en zelfs t.o.v. die is de A71 een verbetering. Ik ben een tevreden gebruiker.

EddVanZ 26-07-2020

Wat een top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wat een verassing is dit toestel! Van een Nokia 9 pureview overgestapt naar de A71. Geen enkel spijt, mooi groot scherm en wat gaat foto's maken super makkelijk en snel en het resultaat is zeer goed. Snelheid is dik in orde en multitasken is geen enkel probleem met de 6 GB intern geheugen. Wel moest ik wennen aan de Samsung schil, maar bevalt me steeds beter. Het snelladen is super en de battery gaat anderhalve dag mee met mijn gebruik van YouTube en een paar games.
Zou ik deze toestel aan bevelen? Zeker weten! Prijs voor dit toestel is zeer goed.
Mvg EddVanZ

Syll 26-07-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben heel blij met de aanschaf van deze telefoon. Hij maakt super mooie foto's is erg snel, en het design is prachtig.

Rob1955 26-07-2020

Goede Shmartphone A71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

(Rob) . Ik had eerst een A8 2018, om deze niet goed meer werkt . Heb ik besloten om
De Galaxy A71 aan te schaffen. Een goede keuze! Werkt prima en zeer snel .
Maar 1 min puntje voor mij .hij ziet niet alle Bluetooth apparaten. Ook dit is opgelost!
Je kunt het ook hand matig doen
De Galaxy A71 ..... een echte aanrader!