Samsung GT-C3520 zilver - Reviews

Max. uitbreidbaar
16 GB
Geheugenkaarten
MicroSD (TransFlash)

Beoordeling op basis van 1 review

Ben van Zijl1 14-08-2012 Product paar dagen in bezit

Als je echt een liefhebber bent van uitgebreide internettelefoons met touchscreen moet je dit toestel dus duidelijk niet kopen,ben je echter op zoek naar een oerdegelijk clamshell (klap)telefoon,waar ik dus zelf een groot liefhebber van ben en zoek je een vrij simpel model wat gemakkelijk te bedienen is,met ook nog eens stevige grote en verlichte toetsen en behoor je ook net als ik inmiddels tot de leeftijdsgroep van senioren dan zou ik zeker niet te lang twijfelen.
Voorzien van een mooi,scherp en duidelijk scherm,behuizing ziet er ook fraai uit en zo te zien een stevig scharnier.Bij mijn vorige clamshell bleek dit het zwakke punt en na ongeveer twee jaar aan een kant gebroken dus toe aan een nieuwe,omdat Nokia mij daarin niet meer kon voorzien dus nu gekozen voor Samsung.Was wel erg gehecht aan een tweede display aan de buitenkant,heeft deze dus niet,maar elk nadeel heeft z'n voordeel,wat ik dus bij de Nokia heb gehad,dat het tweede display brak door waarschijnlijk net iets teveel druk aan de buitenkant,terwijl ik de telefoon dus altijd in een stevig etui aan mijn broek draag.Minpunt vind ik wel dat deze Samsung dus wel beschikt over een FM radio,
maar een headset bijleveren is er niet bij,terwijl voor zo'n grote multinational een kwestie van enkele euro's inkoop is.Toestel is voordelig te verkrijgen.Over de degelijkheid durf ik nog niet veel te zeggen op dit moment,dit zal de gebruiksduur moeten uitwijzen.Vooralsnog heb ik er wel vertrouwen in,het geheel ziet er fraai afgewerkt uit.Kortom een aanrader voor mensen die een niet te ingewikkeld toestel zoeken en telefoneren en SMSen de hoofdzaak is en internet bijzaak of niet gebruiken.