Samsung Galaxy Fit e zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Fit e zwart op Kieskeurig.nl.

yunaxeno 07-09-2020

telt stappen dubbel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

handig, klein. wou het als stappenteller maar dit valt erg tegen. telt veel te veel, totaal niet correct. spijt van deze aankoop

Anoniem 06-06-2020

Meet niet goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Mooi design en zeer gebruiksvriendelijk. Jammer dat de stappenteller en hartslagmeter totaal niet accuraat zijn. De hartslagmeter meet niet doorlopend, ook al heb je dit wel zo ingesteld. Erg jammer, ondanks de gunstige prijs had ik verwacht dat de hartslagmeter in ieder geval zijn werk zou doen.

C Baan 25-05-2020

Helaas!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

In eerste instantie was ik enthousiast, maar binnen 10 dagen was het scherm al kapot. Daarnaast herkende de fit e mijn activiteiten niet goed. Het werd altijd wandelen, ook als ik op de racefiets zat. Dus product retour gedaan, niet wat ik verwacht had, helaas.

LidyE 21-05-2020

Erg veel plezier van

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Inmiddels heb ik mijn Galaxy e-fit al een maand of 8. Hij draagt prettig en doet wat ie moet doen. Een fijn en duidelijk display waarbij je zelf uit wat standaard settings kunt kiezen. Hier zit voor mij wel een klein probleempje, omdat de display die ik prettig vind net eentje is waar niet je batterij bij zit en ik dus soms ineens met een 'lege' batterij zit. Gelukkig laadt ie erg snel op.
En ... soms zit ik zo heerlijk relaxed dat mijn e-fit denkt dat ik slaap.
Meldingen van mijn telefoon heb ik uitgezet. Had het gevoel dat ie dan veel sneller leeg is.

Anoniem 21-03-2020

Waardeloos

Beste

Ik heb sinds gisteren draag ik een fit-e polsband. Alles doet prima behalve slaap.
Op de Samsung Healt is niks zichtbaar. Heb al gereset maar als nog werkt niet. Oplossing?

Nant123 17-03-2020

Bijna perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

3 maand geleden heb ik dit gekocht, nu zit er alleen een barstje op (heel klein hoor) ik heb wel horloges gezien met een soort van screenprotector erop. Maar misschien is dat er ook wel. Verder werkt hij goed, alleen met de batterij kan ik maar 3 dagen meedoen. Nu heb ik hem namelijk zo ingesteld dat hij snel leeg gaat (hartslag elke sec meten enz.) Maar hij werkt echt goed, makkelijk te installeren en gebruiken. Vandaag was ik aan het werk op mijn iPad en er stond op mijn horloge dat ik aan het fietsen was, zou anders misschien moeten kunnen.

Anna C 06-03-2020

Ok, but I expected more

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

The tracker is small and looks good, however, the display is far to small. The heart rate tracker is pretty unreliable, the steps tracker also - you get far more steps than you actually made. It's also very difficult to activate the screen if you want to check anything - the time, steps or anything else - sometimes no shaking, tapping or any movements help, so I have to wear a wristwatch also.

Anoniem 18-02-2020

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Een paar weken geleden ben ik begonnen met sporten met de galaxy fit. Hij werkt erg fijn. Licht gewist en merk bijna niet dat je hem om hebt. Ook is die water bestendig en ben ik er erg blij mee! Work in progress!

Caroline G 17-02-2020

Goede en smaakvolle tracker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Ik wilde graag een tracker die gewoon echt goed werkt en er daarnaast ook smaakvol uitziet. De interface met mijn mobiel werkt ook goed en de analyses zijn straight forward en motiveren tot actie. Precies wat ik nodig had!

MarkSi 13-02-2020

Ongemerkt aan mn pols

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Ik had niet gedacht ooit een smartwatch te gaan dragen maar ik ben nu overtuigt dat het zinvol is en totaal niet onprettig. Je voelt totaal niet dat je hem om hebt. Tegelijkertijd geeft het alle informatie die ik nodig heb gedurende de dag; mn stappendoelstelling, hartslag, datum, tijd, meldingen van mijn iPhone (ja, sorry...nog geen samsung), en mijn agendapunten. Echt top!

Linda97x 13-02-2020

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Heb dit horloge een week geleden in gebruik genomen en het bevalt me super goed. Het horloge is super licht dus je merkt niet dat je hem omhebt.

Ole1 12-02-2020

Handig bij het sporten en slapen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Ik gebruik het horloge voornamelijk met sporten en tijdens het slapen. Hierbij kan hij in samenwerking met je telefoon handige data creëren.
Simpel maar handig horloge!

Anoniem 09-02-2020

Super fijne fit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Sinds een maand heb ik deze leuke gadget en hij is nog fijner dan ik had verwacht. Hij zit lekker en is met geen mogelijkheid te verliezen. Je voelt de Fit-e niet zitten en vind het ook handig dat hij waterdicht is. Naast het feit dat hij handig is, staat hij ook heel leuk!

Tilde 06-02-2020

Handige motivator

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Werkt handig en snel. Motiveert bij t zetten van genoeg stappen en helpt me tijdens het sporten goed mij n hartslag op orde te houden.

Planthony 06-02-2020

Wake up and move

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Ik houd van gadgets en dit is wel een mooi bijzonder verrijking in mijn leven. Moet er wel bij bekennen dat je van de volledige functies kan genieten met de app erbij. En die werkt alleen als je een simkaart heb. Ik had namelijk een E-Sim maar simkaart aangevraagd omdat ik zeer benieuwd was naar alle functies en wauw het heeft me vooral geholpen te kijken naar mijn calorieën inname. Aangezien ik 6/7 keer per week sport is dit wel een groot detail waar ik op let. Verder voel ik de aanwezigheid van het horloge niet. Gewenning is de key woord en ben er zeer blij mee

Anoniem 06-02-2020

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Dit horloge werkt enorm eenvoudig in gebruik en is lekker licht waardoor je niet eens merkt dat je hem om hebt. Erg fijn tijdens het sporten! Hij houdt ook nog eens alles bij van je slaap cyclus tot actieve minuten per dag. Zeker een aanrader!

A Berg 28-01-2020

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Lichte tracker met mooi design en simpele opties. Geeft ook aan hoe lang je slaapt. Is alleen wel na 2 dagen al leeg

Anoniem 23-01-2020

Super handig en compact horloge.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Ik heb dit horloge net ontvangen en ik ben er al heel erg enthousiast over. Ik gebruik 't voor sporten, maar ook dagelijks. Hij meet namelijk je hartslag, je aantal voetstappen, het aantal calorieën, je krijgt binnen als je wordt gebeld of een melding hebt op je tel (Whatsapp, Instagram), hij houdt het weer in de gaten en natuurlijk de tijd en datum! Een super horloge dus!! Goed te combineren met een iPhone trouwens.

MarijeH 16-01-2020

Super handig horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

Vorige week het horloge gekregen en ik ben er super blij mee! Het horloge heeft prachtige kenmerken en werkt heel handig! Echt een aanrader!

Isabeau 15-01-2020

Ideaal voor workouts!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit e zwart

+ super licht, waardoor je hem tijdens het sporten niet voelt zitten.
+ houdt goed je calorieën bij tijdens de workout.
+ de apps die nodig zijn, zijn makkelijk te installeren en gebruiken.

- horloge reageert soms wat traag als je hem wilt activeren.