Garmin Vivosport grijs / S/M - Reviews

Soort product
polsband
(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal trappen, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
bedraad en draadloos

4,7

Merel 06-02-2018

Hartslagmeter onnauwkeurig

Om te trainen op hartslag, leek alleen een polsband me praktischer dan borstband met horloge. Helaas werkt de hartslagfunctie van de Garmin Vivosport zeer matig tijdens het sporten. Lange vertraging en grote sprongen in weergave. Heb er echt helemaal niks aan.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • veel functies

Minpunten

• slechte hartslagmeting
  • veel te duur voor deze kwaliteit
Geschreven voor: Garmin Vivosport zwart, rood / S/M

Edwin 25-09-2018

Vivosport heeft alles wat je zoekt in een activity tracker

Dit is waarschijnlijk een van mijn beste aankopen ooit (en ik ben niet verbonden aan Garmin en heb er geen baat bij om dit te zeggen). De Garmin Vivosport is echt steengoed. Je kunt ermee (berg)wandelen in 30 graden, hardlopen in de vrieskou, zwemmen in zee en zwembad, iedere nacht mee slapen, douchen en intensief sporten (ik heb dat allemaal gedaan) en nog steeds ziet hij er uit als nieuw en werkt hij perfect. Hij hapert nooit en doet gewoon precies dat wat hij moet doen.

Het uitlezen met de telefoon gaat vlekkeloos en razendsnel. Via de app op je smartphone krijg je de meest uitgebreide details over jezelf (sommige waarvan je niet eens wist dat het werd gemeten). Tientallen apps configureren met je Garmin en met de app (bijvoorbeeld Strava of Nike) zonder haperen. Tijdens hardlopen of fietsen meet hij (via de ingebouwde GPS) precies waar je bent geweest, via welke straten en wegen.

Het mooie aan dit apparaatje vind ik gewoon dat alles werkt. Niks hapert of blijft vasthangen. Hij werkt gewoon altijd. Hij doet gewoon wat ie moet doen. En ja, bij normaal gebruik kun je er echt dagen mee doen. Soms gaat er bijna een week voorbij voor ik hem weer aan de oplader hang.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken:

- Als je je activiteit intensief wil meten met GPS, dan duurt het wel eventjes voordat hij het GPS-signaal vindt (15 minuten). Daar moet je in het begin wel even rekening mee houden.

Pluspunten

• Synchroniseert razendsnel met smartphone
  • Werkt altijd en doet altijd wat hij moet doen.
  • Waterdicht op iedere denkbare manier

Minpunten

• Verbinden met GPS duurt lang (15 min.)
Geschreven voor: Garmin Vivosport zwart / L

Toon 11-09-2018

Werkt niet en wordt niet herkent op de smartfhone

Werkt v oor geen meter. Tweemaal omgeruild, dezelfde problemen. Problemen worden ook erkend door de dealer.

Pluspunten

Minpunten

• werkt niet
Geschreven voor: Garmin Vivosport zwart / L