TomTom Touch-fitnesstracker, zwart (L) - Reviews

Touchscreen
Bluetooth
Ondersteunde besturingssystemen
Android 4.3, Android 4.4, Android 5.1, Android 5.0

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,5

Treffers 01-05-2017 Product paar weken in bezit

fitnesstracker

Moeilijk te installeren heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd,nu doet het helemaal niks meer,zonde

Peter Diemel 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lastig in gebruik

Misschien een heel leuk apparaat. Ik ben geen digibeet, maar ik snap totaal niets van dat ding. IK krijg hem miet geconfigureerd, of ik doe niet de juiste dingen en er is totaal geen gebruikershandleiding bij. alleen iets met wat plaatjes en dan moet je maar snappen wat er staat.
Jammer

Irene 10-02-2017 Product paar maanden in bezit

Niet gebruikers vriendelij

Ik vind dit apparaatje niet gebruikersvriendelijk. Ik heb meerdere malen geprobeerd om het horloge te gaan gebruiken, maar telkens weer in de kast gelegd omdat het niet prettig is in gebruik.
Het schermpje gaat heel snel uit, zodat je niet eens de tijd hebt om het goed te kunnen instellen.
Wanneer je het een dag niet hebt gebruikt moet je je opnieuw aanmelden omdat het horloge telkens verbinding probeert te maken met je telefoon (blue tooth) en ook de batterij is in no-time leeg.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Gebruikersonvriendelijk
  • Batterij gaat niet lang mee
  • Onduidelijke handleiding
  • Volgens zeggen onbetrouwbare meeting

Johnny Gadget 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Handig fitnessmaatje

Na jaren getraind te hebben zonder enige hartslagmeter of stappenteller, laat staan een sporthorloge, leek het me tijd om eens te kijken hoe ik nóg meer uit mijn dagelijkse fitnesssessie kon halen. Na even zoeken kwam ik terecht bij de TomTom Touch. Het apparaatje heeft een slick design en zit goed om mijn pols. Wel is het schermpje zwart-wit en kun je 'm alleen bedienen door op en neer te swipen, een tikkeltje armoedig. Het verbinden was vrij lastig, maar eenmaal verbonden kon ik beginnen om mijn leven te tracken, en die is best boeiend!

De activity tracker geeft een uitgebreid overzicht van je harstlag gedurende de dag, maar ook je gelopen stappen, en is zelfs in staat je lichaamssamenstelling te meten, indrukwekkend. Hij doet het één beter dan het ander. De stappenteller lijkt niet heel accuraat, net zoals de lichaamssamenstelling. Wel geeft deze een trend aan waarbij ik er achter kwam dat ik mijn work outs niet voor niets deed. Mijn vetpercentage ging wekelijks omlaag! Daar kun je mee thuis komen... Ook kan de tracker je slaap meten, iets wat zeker interessant is om eens te bekijken.

Een paar minpunten, de app is niet alles, en lijkt direct vertaald vanuit het Engels. Dit is gelukkig makkelijk te verbeteren door middel van updates. Je moet deze activity tracker ook zeker niet vergelijken met een echte smartwatch.

Al met al vind ik het een handige activity tracker die mij motiveert om net even die stap extra te zetten. En laat dat nou net de reden zijn waarom ik 'm gekocht heb!

Pluspunten

• Motiveert om te sporten
  • Goede hartslagmeting
  • Goed inzicht in je work out

Minpunten

• Slechte onoverzichtelijke app

Irene0711 31-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zonde van je gekd

Deze Tomtom fitness tracker heeft nooit prettig gewerkt. Heel omslachtig en gebruikers onvriendelijk.

Pluspunten

• Uitvoering kwalitatief goed

Minpunten

• Heel omslachtig in gebruik
  • Batterij moet om de dag wirden opgeladen

Tom 03-12-2016 Product paar maanden in bezit

Waardeloos bandje...valt zomaar van je arm..

Ik heb al een nieuw bandje gekregen maar helpt niet..valt zo van je pols..veel geld voor veredelde stappenteller

Minpunten

• Bandje is waardeloos