TomTom Touch-fitnesstracker, zwart (L) zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Touch-fitnesstracker, zwart (L) zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MurA 13-06-2019

Naar 4 jaar gaat hij de laan uit.

Het is geweldig product de TomTom Touch-fitnesstracker, zwart (L) zwart en je voelt hem bijna niet. maar om elk jaar een nieuwe armband te kopen á €32,50 is mij het net te prijzig.
vanmiddag zag ik hem weer liggen op de parkeerplaats en hij was weer Uit de armband gevallen.
was zo klaar er mee.. heb hem nu al 4 jaar.

Pluspunten

• koppel gemakkelijk aan je mobiel
  • draagt heel licht

Minpunten

• valt uit de armband
  • armband prijzig

Kim 02-01-2019

Even ontdekken, werkt prima

Gekocht voor mijn dochtertje. Het bandje (s) past ook haar prima en is ook om haar pols net smal. Het is even puzzelen hoe de app in elkaar zit en hoe je het bandje en app elkaar weer laat vinden zonder steeds het kabeltje in te prikken, maar dan geeft het bijzonder veel informatie voor de 30euro (action) die t kostte.
Heb nog niet meegemaakt dat het badje zomaar losliet...wel goed opletten dat de pinnetjes goed vastgeklikt zitten.

Pluspunten

• Prijs
  • Hartslagmeter is redelijk correct
  • Veel informatie terug te vinden in de app

Minpunten

• App is niet duidelijk, veel zoeken en doorklikken
  • Synchroniseren lukt niet altijd meteen

M 19-05-2018

Wat een drama!

April 2017 gekocht en al aan mijn 3e bandje bezig. Vandaag brak deze ook weer. En geloof me ik doe geen gekke dingen.
Regelmatig werkt het touchscreen niet en is synchroniseren via pc noodzakelijk.
Ik raad het iedereen af deze te kopen ondanks dat het niet zo’n bakbeest is aan je pols. Dat is het enige pluspunt. Mja als het niet doet wat je wilt heb je er nog niets aan.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Bandje snel kapot
  • Touchscreen werkt slecht
  • Synchroniseren via pc regelmatig nodig

Tevreden gebruiker 21-11-2017
  • Product gekregen

Super tevreden

Ik maak nu een half jaar gebruik van de fitness tracker en ben supertevreden. De hartslagmeter komt redelijk overeen met de werkelijkheid en ook de afstand van de stappenteller wijkt minimaal af. Hierdoor heb ik dagelijks een goed beeld van mijn activiteiten. Installeren verliep soepel en ik ben echt niet handig met de computer. Helaas was mijn bandje gebroken en heb ik kosteloos een nieuw bandje ontvangen van Tomtom. Wat een service. Dat het bandje makkelijk afvalt, heb ik nog niet meegemaakt. Gewoon een kwestie van de tandjes goed in de gaatjes drukken. Kortom een goed product dat precies doet wat aangeboden wordt

petey 10-07-2017

lage batterijduur!

lage batterijduur, hartslagmeting klopt niet, slecht afleesbaar scherm bij lopen bij daglicht, moeilijk menu

Pluspunten

• geen

Minpunten

• korte batterijduur
  • harslagmeting klopt niet
  • slecht afleesbaar scherm

Irene0711 31-05-2017

Zonde van je gekd

Deze Tomtom fitness tracker heeft nooit prettig gewerkt. Heel omslachtig en gebruikers onvriendelijk.

Pluspunten

• Uitvoering kwalitatief goed

Minpunten

• Heel omslachtig in gebruik
  • Batterij moet om de dag wirden opgeladen

Treffers 01-05-2017

fitnesstracker

Moeilijk te installeren heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd,nu doet het helemaal niks meer,zonde

Peter Diemel 22-03-2017

Lastig in gebruik

Misschien een heel leuk apparaat. Ik ben geen digibeet, maar ik snap totaal niets van dat ding. IK krijg hem miet geconfigureerd, of ik doe niet de juiste dingen en er is totaal geen gebruikershandleiding bij. alleen iets met wat plaatjes en dan moet je maar snappen wat er staat.
Jammer

Irene 10-02-2017

Niet gebruikers vriendelij

Ik vind dit apparaatje niet gebruikersvriendelijk. Ik heb meerdere malen geprobeerd om het horloge te gaan gebruiken, maar telkens weer in de kast gelegd omdat het niet prettig is in gebruik.
Het schermpje gaat heel snel uit, zodat je niet eens de tijd hebt om het goed te kunnen instellen.
Wanneer je het een dag niet hebt gebruikt moet je je opnieuw aanmelden omdat het horloge telkens verbinding probeert te maken met je telefoon (blue tooth) en ook de batterij is in no-time leeg.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Gebruikersonvriendelijk
  • Batterij gaat niet lang mee
  • Onduidelijke handleiding
  • Volgens zeggen onbetrouwbare meeting

Tom 03-12-2016

Waardeloos bandje...valt zomaar van je arm..

Ik heb al een nieuw bandje gekregen maar helpt niet..valt zo van je pols..veel geld voor veredelde stappenteller

Minpunten

• Bandje is waardeloos

Johnny Gadget 16-11-2016

Handig fitnessmaatje

Na jaren getraind te hebben zonder enige hartslagmeter of stappenteller, laat staan een sporthorloge, leek het me tijd om eens te kijken hoe ik nóg meer uit mijn dagelijkse fitnesssessie kon halen. Na even zoeken kwam ik terecht bij de TomTom Touch. Het apparaatje heeft een slick design en zit goed om mijn pols. Wel is het schermpje zwart-wit en kun je 'm alleen bedienen door op en neer te swipen, een tikkeltje armoedig. Het verbinden was vrij lastig, maar eenmaal verbonden kon ik beginnen om mijn leven te tracken, en die is best boeiend!

De activity tracker geeft een uitgebreid overzicht van je harstlag gedurende de dag, maar ook je gelopen stappen, en is zelfs in staat je lichaamssamenstelling te meten, indrukwekkend. Hij doet het één beter dan het ander. De stappenteller lijkt niet heel accuraat, net zoals de lichaamssamenstelling. Wel geeft deze een trend aan waarbij ik er achter kwam dat ik mijn work outs niet voor niets deed. Mijn vetpercentage ging wekelijks omlaag! Daar kun je mee thuis komen... Ook kan de tracker je slaap meten, iets wat zeker interessant is om eens te bekijken.

Een paar minpunten, de app is niet alles, en lijkt direct vertaald vanuit het Engels. Dit is gelukkig makkelijk te verbeteren door middel van updates. Je moet deze activity tracker ook zeker niet vergelijken met een echte smartwatch.

Al met al vind ik het een handige activity tracker die mij motiveert om net even die stap extra te zetten. En laat dat nou net de reden zijn waarom ik 'm gekocht heb!

Pluspunten

• Motiveert om te sporten
  • Goede hartslagmeting
  • Goed inzicht in je work out

Minpunten

• Slechte onoverzichtelijke app