Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Band 4 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne 19-04-2020

Superfijne tracker

Geschreven voor: Huawei Band 4 Pro

Heb de band nu een aantal weken in gebruik. Werkt prima samen met mijn huawei mate 10 pro.
Het health programma op m'n mobiel is in het Nederlands, dus makkelijk af te lezen. Fietsen of buiten lopen zonder de gps van de telefoon te gebruiken.
Hartmeting gaat gelijk op met ander meet apparaat dus accuraat.
Kan alleen nergens vinden hoe de meting van het zuurstofgehalte in het bloed werkt. Dit is deze week op mijn telefoon toegevoegd, maar geen idee hoe het werkt op mijn tracker. Een Nederlandse uitleg hierover zou handig zijn.
Al met al een fijn apparaat voor een redelijke prijs

Pluspunten

• Geen gps op mobiel nodig
  • Goed af te lezen
  • Werkt goed met huawei healt app
  • Redelijke geprijsd
  • Ruim aantal sporten op de tracker zelf

Minpunten

• Weet niet hoe de spO2 ingesteld moet worden

CarelR 31-03-2021

- Bij Polsslag meting twee keer op het hartje tikken en dan niet bewegen. Na de vibratie zie je de gemiddelde berekening.
- Idem bij SpO2 meting alleen dient de band dan wel strak tegen je pols aan te drukken. Als je niet de band strakker wil plaatsen stop je even je vinger tussen pols en band zodat die wat strakker zit tijdens de meting.

Jan 02-03-2020

Geen connectie met Huawei P8 lite

Geschreven voor: Huawei Band 4 Pro

het ziet er allemaal prachtig uit maar helaas er valt geen verbinding te maken met mijn huawei P*8 lite. ook de Huawei helpdesk komt niet met een oplossing. Zonde verbinding met een smartphone kan je helemaal niets met dit apparaatje. Je komt niet eens verder dan scherm 2 op de wearable. erg slecht en teruggezonden.

Pluspunten

• ziet er fraai uit

Minpunten

• werkt niet
  • Niet zonder telefoonconnectie te gebruiken
  • slechte helpdesk van Huawei
  • slechte documentatie