Nuki COMBO 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nuki COMBO 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

p******@o********** 10-04-2022

Bevalt goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De Nuki is bij ons op een daarvoor aangeschafte 1 centimeter uitstekende cilinder op de deur geplaatst door een medewerker van SmartHome365 en werkt uitstekend. Daarbij moet er wel op gelet worden dat de daarvoor aanwezige schroeven niet te vast aangedraaid worden omdat er anders een risico is dat de cilinder beschadigd wordt. Het is ook mogelijk de Nuki op de deur te laten lijmen, zodat je geen andere cilinder nodig hebt. We hebben tevens een keypad aan de buitenkant van de deur geplaatst. De meegeleverde App van Nuki is prettig in het gebruik zowel bij bediening op afstand als het aanmaken van extra gebruikers. Ook de aansluiting van het slot via op de WIFI via de mee aangeschafte bridge ging zonder gedoe. Wachtwoord van de WIFI invoeren en de verbinding wordt gelegd. Al met al zeer tevreden met deze aanschaf.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening via App
  • Eenvoudige bediening via keyboard
  • Uigebreide variatie in te verstrekken toegang.
  • Eenvoudig gebruikers toe te voegen.

RvanDam 15-03-2021

Mooi product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De nuki combo is een erg mooi product. Goed en veilig verpakt. Was opzich best snel geinstaleerd. Er zijn wel heel wat stappen die je op je mobiel doorwerkt voor het allemaal klaar is.
De kids zijn ontzettend blij met het cijfercodeslot. En wij ook. Geen duerbel meer die 1000 keer per dag gaat.
Het automatisch openen werkt bij mijn mobiel nog helaas niet zoals het moet. Hopelijk lukt dat alsnog met wat hulp.

Lei 26-01-2021

Nuki slot werkt perfect

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Slot werkt perfect nog totaal geen storing gehad. Installatie ging makkelijk. Batterij verbruik val goed mee. 4st verbruikt bij 4maanden dagelijks een keer of 4 gebruik. Mooie app en werkt goed met domotica in huis.

--------------------------------------------------
Eerdere review 08-10-2020:

Het nuki slot is bijna voor iedere leek te installeren. Mooi en makkelijk stappenplan. Werk ook op een deur met knop aan de binnennenkant perfect. Even contact opgenomen met de klantenservice voor een adapter. Snelle reactie en voor niets thuis afgeleverd na 2 dagen. Top service

Pluspunten

• Installatie
  • Goeie app
  • Werking

Minpunten

• Lawaaierig

Marco 12-10-2020

Compact Design

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

We waren op zoek naar een mogelijkheid om een krukbediende deur elektronisch te bedienen.
Dit vanuit huis maar ook op afstand waardoor de kinderen geen sleutel meer nodig hebben.
Voor een sleutel bediend slot is dat geen probleem.
Maar Nuki heeft de oplossing.
Wel moet je bedacht zijn de deurkruk om hoog te doen zodat de Nuki de deur ook daadwerkelijk kan afsluiten.
De installatie lijkt de eerste instantie heel makkelijk, maar neem er wel de tijd voor.
Het kan zijn dat je de installatie een aantal keer moet herhalen.
Bij ons omdat de deurkeuze niet goed was, kruk of knop/hendel.
En de installatie van de deurmagneet voor deur open of dicht signalering was niet makkelijk gezien de deur naar buiten open gaat.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Eenvoudig maar net design
  • Makkelijk te bedienen als je niet thuis bent.

Minpunten

• Maakt vrij veel herrie
  • Installatie heeft iets meer tijd nodig

Harry 28-09-2020

Werkende elektrische sloten

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het product werkt goed. Maar daarnaast een uitgebreide support van de fabrikant!
Stelt zichzelf af. Mijn deur heeft een zware 11-punts sluiting, maar ook dit kan hij aan.
Erg bedrijfszeker doordat je je eigen cilinder en sleutelset werkend houdt.
Let er op dat je twee sleutels in je cilinder kan gebruiken, (vrijloop functie of gevarenfunctie)

Pluspunten

• Werkt!
  • Foolproof
  • Vele opties met de opener

Minpunten

• Fob heeft 2 seconden vertraging