Philips scheerkop SH70/50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips scheerkop SH70/50 op Kieskeurig.nl.

Ton2943 25-11-2018

Het slechts werkende scheerapparaat wat je kunt kopen

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

In de laatste 50 J vele Philishave apparaten gekocht. Meestal gingen zij een jaar of 5 mee.
Deze 7000 serie maakt meer herrie dan een grasmachine. Na 20 minuten voelt je gezicht nog als schuurpapier .

Bottemesjes4 17-08-2018

Snel botte mesjes

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Helaas moet ik me aansluiten bij de meeste andere beoordelingen; na vier maanden waren de mesjes zo bot, dat ik mijn oude Philips scheerapparaat weer uit de kast heb gehaald. Dit oude apparaat is vijf jaar en scheert beter dan het nieuwe dat vier maanden oud is. Even overwogen nieuwe mesjes te kopen maar dat is een duur grapje als dat elke vier maanden nodig is. (net zo iets als met inkjetprinters). Ga dus op zoek naar ander merk.

Boy63 18-05-2018

dure hobby zo'n scheerapparaat

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Ik heb een zware baardgroei... maar daar heb ik dit apparaat juist op uitgekozen. De garantie op de mesjes is 2 jaar. Na elke scheerbeurt, maak ik mijn scheerapparaat schoon.
Helaas kan ik niet 2 jaar met de mesjes doen, na een jaar scheert het apparaat geen haartje meer. Dit scheerapparaat heb ik 2 jaar geleden gekocht met 1 extra scheerkop. De extra scheerkop heb ik er vorig jaar opgezet. Inmiddels moet ik weer een nieuwe scheerkop erop zetten. Ik twijfel of ik een nieuwe scheerkop bestel, of een scheerapparaat van een ander merk koop.
1scheerkop per jaar vind ik best wel veel.

P. van Capel 25-03-2018

Philips sheerapparaat

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Binnen een jaar gingen de scheerprestaties dermate achteruit dat ik besloot contact op te nemen met de klantenservice. Na wat moeite zijn er toch nieuwe koppen opgestuurd. Binnen het jaar wederom het zelfde. Scheert niet goed meer. Is het nu de bedoeling dat ik elk jaar nieuwe koppen moet kopen voor € 55,00?
Ik heb mijn oude apparaat maar weer gepakt deze scheert na 9 jaar nog prima zonder nieuwe mesjes (alleen geen meedraaiende scheerkop)

Tn60 22-02-2018

Scheerkop

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Bij de tweede keer scheren brak iets af waardoor een mesje los kwam te liggen en denk dat ik veelte hart moest drukken om me goed te kunnen scheren.

Joe55 11-02-2018

waardeloos

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Al na half jaar slecht scheerresultaat. Schoonmaken doe ik geheel volgens de regels, maar haalt niets uit. Apparaat geeft ook nog niet aan dat de mesjes vervangen moeten worden. Ben uit arren moede weer gaan scheren met oude Philishave. Daar zitten de mesjes al jaren in en zij geven nota bene een beter scheerresultaat.
(apparaat ligt nu al half jaar ongebruikt in de kast)

Rob 26-10-2017

Nieuwe scheerkoppen

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

De scheerkoppen gekocht bij de Mediamarkt in Almere voor een goede prijs helemaal met de cashback van Philips.
De scheerkoppen meteen gebruikt en het scheerresultaat is weer geweldig.

Pluspunten

• prijs
  • scheerresultaat

Minpunten

Martin52 26-09-2017

prima setje scheerkoppen dat zeer moeilijk is te monteren

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

onhandige in plastic gegoten verpakking; zeer onduidelijke handleiding om de mesjes te vervangen: er wordt niet aangegeven dat de scheerkop met de uitsparing over een minuscuul nokje moet vallen -> gefriemel met gevaar voor beschadiging van de scheerkop!

GekkeGerrit 18-08-2017

slijtage scheermesjes

Geschreven voor: Philips scheerkop SH70/50

Na jarenlang met mesjes geschoren te hebben was ik klaar met het investeren in mesjes.
Daarom een Philips scheerapparaat aangeschaft.
Ik spoel de scheerkoppen na elke scheerbeurt schoon met warm water.
Na aanschaf van het apparaat heb ik, na ongeveer 4 maanden de mesjes vervangen. Na 3 maanden zijn de nieuwe mesjes alweer versleten en ontstaat er geen glad resultaat.
Elektrisch scheren blijkt duur terwijl er op de site gezegd wordt dat de mesjes twee jaar mee gaan.

Wat gaat Philips hier aan doen?

Teletppie 11-07-2017

September 2016 gekocht
Nu al zijn de scheerkoppen versleten.
Er gaat geen haar meer af
Jammer, ik heb altijd een Phillips gehad maar ga no op zoek naar een ander merk