Philips SHAVER Series 7000 Scheerhoofden SH70/50 zilver

Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden SH90/70 zilver

Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden SH90/70 zilver

Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden SH90/60 zilver

Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden SH90/60 zilver
Bekijk alle Verzorging (overig)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 Scheerhoofden SH70/50 zilver op Kieskeurig.nl.

xxxx 03-07-2018

Beter dan de opvolger

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 Scheerhoofden SH70/50 zilver

Na het gebruik van de SH70/60 ben ik terug overgestapt naar de SH70/50. Niettegenstaande de SH70/60 wordt vernoemd als de opvolger van de SH70/50 zijn de scheerresultaten van de SH70/60 gewoon slecht. Ik heb ze dan ook teruggestuurd. Bij de SH70/50 heb ik terug het gevoel van een gladde huid. Ik scheer me elke dag nat en voel me daar goed mee. Mijn scheerapparaat is eentje uit de 7000 serie.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

P. van Capel 25-03-2018

Philips sheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 Scheerhoofden SH70/50 zilver

Binnen een jaar gingen de scheerprestaties dermate achteruit dat ik besloot contact op te nemen met de klantenservice. Na wat moeite zijn er toch nieuwe koppen opgestuurd. Binnen het jaar wederom het zelfde. Scheert niet goed meer. Is het nu de bedoeling dat ik elk jaar nieuwe koppen moet kopen voor € 55,00?
Ik heb mijn oude apparaat maar weer gepakt deze scheert na 9 jaar nog prima zonder nieuwe mesjes (alleen geen meedraaiende scheerkop)

Rob 26-10-2017

Nieuwe scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 Scheerhoofden SH70/50 zilver

De scheerkoppen gekocht bij de Mediamarkt in Almere voor een goede prijs helemaal met de cashback van Philips.
De scheerkoppen meteen gebruikt en het scheerresultaat is weer geweldig.

Pluspunten

• prijs
  • scheerresultaat

Minpunten