Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes Scheerhoofden zilver - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Kleur(en)
zilver
Fabrikant kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes Scheerhoofden zilver op Kieskeurig.nl.

Jandee 23-01-2020

scheerapparaat 7510 zeer slecht apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes Scheerhoofden zilver

2 jaar geleden gekocht en al twee keer opgestuurd, totaal geen verbetering. Al keer van plan geweest om de voet er op te zetten , helaas nog niet gedaan . Gelukkig heb ik mijn oude apparaat nog en daar scheer ik me weer mee. Na het lezen van alle reviews bestel
ik geen nieuwe kopjes meer en zet ik er alsnog de voet op

OngeschorenDoorDureKoppen 04-11-2019

Koppen scheren niet goed meer

De koppen gaan echt geen twee jaar mee en de prijs van vervangkoppen is veel te duur. Wat vervelend en jammer dat ik niet tevreden ben en dat de mesjes zo snel bot worden. Veeeeel vervelender is het dat de prijs ervan zo hoog ligt. Na 2 keer vervangen heb je al een nieuw toestel.

Gladdekarel 16-08-2019

Scheren doet hij niet.

Ik ben blij met de negatieve reacties, want nu weet ik dat het niet aan mij ligt. Qua onderhoud doe ik precies wat ik moet doen, na elke scheerbeurt schoonmaken volgens instructieboekje, maar glad wordt je niet, toch mijn ouderwetse scheermesjes weer gepakt.

Brabo 30-07-2019

Koop geen Philips scheerapparaat 7000 series

Na vele jaren scheergenot met mijn Philips scheerapparaat was deze in januari 2016 aan vervanging toe. Na vele afwegingen een series 7000 (S7530/50) aangeschaft (via Philips webshop) Vanaf de eerste dag was ik niet tevreden over het resultaat en ook het gebruiksgemak. (regelmatig stil gevallen halverwege het scheren). Nu zijn de mesje zo slecht dat ik overweeg de scheerkop/mesjes te vervangen. Echter ik lees alle reviews en herken alle klachten nb ook na vervangen van de mesjes. Na een half jaar weer een slecht scheer (schuurpapier) resultaat.

Johnutr 13-07-2019

slechtste apparaat ooit

Ik scheer al met een philips vanaf mijn 18 e jaar ( een 2 kops)
al vele apparaten versleten altijd tevreden, maar de S7510 gekocht wat een waardeloos apparaat is dit iets langere haartjes pakt hij niet ik ben nooit meer gladgeschoren.
Na 47 jaar bent u mij als klant kwijt

harrb 06-07-2019

mesjes zeer, zeer snel stomp

Na een jaar gebruik bleek werd mijn scheerresultaat zeer slecht. mesjes beken al stomp. En dat terwijl ze twee jaar zeker mee zouden moeten kunnen. van de kinderen heb ik eind december 2018 een nieuwe scheerkop gekregen. Fantastisch. wat een verschil. eindelijk weer glad geschoren. Maar het resultaat bleek van korte duur. Nu, na een half jaar begint het resultaat al weer behoorlijk tegen te vallen. wat nu.. alweer een nieuwe scheerkop? Toen ik de rijs zag heb ik uit woede de oude kop in de vuilnisbak gegooid en ben me weer met de hand gaan scheren. Na 60 jaar gebruim maken van een philipa scheer apparaat ben ik nu op zoek naar een ander merk. Ik voel mij belazerd.

Twan67 17-06-2019

Snel bot

Fijn apparaat, ligt goed in de hand, "volgt de contouren" etc. Maar helaas na een paar maanden waren de mesjes bot, en ligt het apparaat al bijna twee jaar ongebruikt in de kast, terwijl ik het oude apparaat weer gebruik. Na aandringen van mijn echtgenote toch maar internet opgegaan om nieuwe mesjes te bestellen, maar dan lees je dat veel meer mensen last hebben van botte mesjes. Om dan 50 euro uit te geven voor nieuwe mesjes, en over drie maanden het zelfde probleem te hebben...... Geen nieuwe besteld.

WillemP 16-02-2019

Slechte mesjes

Bezig met mijn tweede set mesjes. Maar ze zijn gewoon slecht. Maar dat weet u natuurlijk al, zie de andere reviews. Niet de Philipskwaliteit die ik altijd gewend ben en mag verwachten.
En ja, ze worden goed schoongemaakt en nee, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gebruik nu toch maar weer vaak mijn 'oude' Philips Smarttouch XL. Tien keer beter dan de 7000 serie mesjes. Jammer.

Ton2943 25-11-2018

Het slechts werkende scheerapparaat wat je kunt kopen

In de laatste 50 J vele Philishave apparaten gekocht. Meestal gingen zij een jaar of 5 mee.
Deze 7000 serie maakt meer herrie dan een grasmachine. Na 20 minuten voelt je gezicht nog als schuurpapier .

elroos 01-10-2018

Al na korte tijd bot

Volgens Philips moeten deze mesjes 2 jaar meegaan. Dat is bepaald niet het geval. Ik heb geen zware baard maar na krap een jaartje zijn de mesjes al zo bot dat scheren erg vervelend wordt. Het snel bot worden van de mesjes is natuurlijk in het belang van Philips. Ik vermoed dat Philips hier het printer verdien model gebruikt: goed verdienen aan de vervolg producten, in dit geval de scheerkoppen.
Aan mij zullen ze niet verdienen, ik ga snel naar de concurrent!

Son53 19-09-2018

Levensduur scheermesjes te kort

Na 8 maanden zijn de mesjes bot.
Scheer mij nu noodgedwongen met de hand.
Twijfel of ik nieuwe mesjes erin ga zetten.

Bottemesjes4 17-08-2018

Snel botte mesjes

Helaas moet ik me aansluiten bij de meeste andere beoordelingen; na vier maanden waren de mesjes zo bot, dat ik mijn oude Philips scheerapparaat weer uit de kast heb gehaald. Dit oude apparaat is vijf jaar en scheert beter dan het nieuwe dat vier maanden oud is. Even overwogen nieuwe mesjes te kopen maar dat is een duur grapje als dat elke vier maanden nodig is. (net zo iets als met inkjetprinters). Ga dus op zoek naar ander merk.

hennie53 09-08-2018

korte levensduur mesjes

dit scheer apparaat een jaar geleden aangeschaft
de mesjes zijn nu al bot
heb dit niet eerder met andere scheerapparaten van Philips meegemaakt

xxxx 03-07-2018

Beter dan de opvolger

Na het gebruik van de SH70/60 ben ik terug overgestapt naar de SH70/50. Niettegenstaande de SH70/60 wordt vernoemd als de opvolger van de SH70/50 zijn de scheerresultaten van de SH70/60 gewoon slecht. Ik heb ze dan ook teruggestuurd. Bij de SH70/50 heb ik terug het gevoel van een gladde huid. Ik scheer me elke dag nat en voel me daar goed mee. Mijn scheerapparaat is eentje uit de 7000 serie.

Boy63 18-05-2018

dure hobby zo'n scheerapparaat

Ik heb een zware baardgroei... maar daar heb ik dit apparaat juist op uitgekozen. De garantie op de mesjes is 2 jaar. Na elke scheerbeurt, maak ik mijn scheerapparaat schoon.
Helaas kan ik niet 2 jaar met de mesjes doen, na een jaar scheert het apparaat geen haartje meer. Dit scheerapparaat heb ik 2 jaar geleden gekocht met 1 extra scheerkop. De extra scheerkop heb ik er vorig jaar opgezet. Inmiddels moet ik weer een nieuwe scheerkop erop zetten. Ik twijfel of ik een nieuwe scheerkop bestel, of een scheerapparaat van een ander merk koop.
1scheerkop per jaar vind ik best wel veel.

P. van Capel 25-03-2018

Philips sheerapparaat

Binnen een jaar gingen de scheerprestaties dermate achteruit dat ik besloot contact op te nemen met de klantenservice. Na wat moeite zijn er toch nieuwe koppen opgestuurd. Binnen het jaar wederom het zelfde. Scheert niet goed meer. Is het nu de bedoeling dat ik elk jaar nieuwe koppen moet kopen voor € 55,00?
Ik heb mijn oude apparaat maar weer gepakt deze scheert na 9 jaar nog prima zonder nieuwe mesjes (alleen geen meedraaiende scheerkop)

Tn60 22-02-2018

Scheerkop

Bij de tweede keer scheren brak iets af waardoor een mesje los kwam te liggen en denk dat ik veelte hart moest drukken om me goed te kunnen scheren.

Joe55 11-02-2018

waardeloos

Al na half jaar slecht scheerresultaat. Schoonmaken doe ik geheel volgens de regels, maar haalt niets uit. Apparaat geeft ook nog niet aan dat de mesjes vervangen moeten worden. Ben uit arren moede weer gaan scheren met oude Philishave. Daar zitten de mesjes al jaren in en zij geven nota bene een beter scheerresultaat.
(apparaat ligt nu al half jaar ongebruikt in de kast)

Rob 26-10-2017

Nieuwe scheerkoppen

De scheerkoppen gekocht bij de Mediamarkt in Almere voor een goede prijs helemaal met de cashback van Philips.
De scheerkoppen meteen gebruikt en het scheerresultaat is weer geweldig.

Pluspunten

• prijs
  • scheerresultaat

Minpunten

JohnnyBG 07-10-2017

levensduur scheermesjes veel te kort

Na een half jaar geen goed resultaat meer na het scheren, ondanks dat ik elke keer de scheermesjes schoongemaakt heb volgens de gebruiksaanwijzing. Toch maar een 2e setje gekocht maar ook deze hadden een te korte levensduur. Nu tot het besluit gekomen dat ik maar een ander scheerapparaat ga kopen.