Philips S6610 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6610 op Kieskeurig.nl.

7,9

JohnR1961 22-07-2019

Perfect scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Na jaren scheren met een mesje, nu al een paar weken mij geschoren met dit apparaat. En ik moet zeggen: het scheert geweldig. Het volgt de contouren van je gezicht goed en komt, mede door de 3 scheerkoppen, overal goed bij. Zelfs als je je één dag NIET geschoren hebt, is de baardgroei snel weggeschoren zonder last te hebben van irritaties. Wat ook handig is, is dat je zowel droog als nat met dit apparaat kan scheren. In het begin even wennen maar ook deze scheerervaring is geweldig. Ook kan je je er mee onder de douche scheren maar dat vind ik persoonlijk geen succes. Het apparaat scheert dan, in mijn geval, minder soepeltjes over de huid. Al met al ben ik best tevreden en kan het iedereen aan bevelen.

Pluspunten

• geen iritatie
  • volgt de countouren van je gezicht goed
  • zeer gebruiksvriendelijk

RobertTest 17-07-2019

6610 scheerervaring

Geschreven voor: Philips S6610

S6610 zorgt voor een gladde huid maar vind dat het haar heel snel terug groeit. Als ik me scheer met een scheermes heb ik toch het gevoel dat het minder snel terug groeit. Het gebruikt van S6610 ervaar ik wel als prettig, batterij gaat lang meer ligt goed in de hand en is makkelijk schoon te maken. Ik had gehoopt dat het wat sneller zou gaan dan met een scheermes maar kost toch nog behoorlijk veel tijd als ik het vergelijk met als ik me scheer met een scheermes. Ik zou dit product wel aanbevelen mits diegene het niet erg vind dat het langer duurt..

Pluspunten

• accuduur
  • goed in de hand
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• meer scheren
  • groeit snel terug

hobbit 08-07-2019

philips s6610

Geschreven voor: Philips S6610

Voor mij was het de allereerste keer elektronisch scheren, normaal gebruik ik altijd gewoon een mesje. Het was is het begin even zoeken, maar nu ik er m'n draai mee heb gevonden is het een zaligheid! Gaat veel sneller, maar bovenal veel minder huidirritatie! Ik geef wel de voorkeur aan nat scheren, is net iets aangenamer... Ook het trimmen gaat vlot! Enige nadeel, baard volledig scheren is moeilijker, ik krijg het niet zo glad als met een gewoon mesje... Al bij al dus wel een aanrader!

Pluspunten

• geen irritatie meer
  • eenvoudig in gebruik
  • goede batterij

Minpunten

• scheren duurt iets langer

Albert80 06-07-2019

Geen irritatie bij het scheren

Geschreven voor: Philips S6610

De S6610 komt met een mooi etui. Het scheerapparaat past hier keurig in, helaas past de trimmer er niet bij. Het apparaat ligt lekker in de hand en heeft een stevige grip. Het scheerapparaat is lekker stil en gaat bij dagelijks gebruik meer dan twee weken mee op de batterij. Het apparaat scheert goed en gaat gemakkelijk om met de contouren van een gezicht. In eerste instantie was het een beetje wennen aan de rubberen/plastic rand om de scheermesjes maar deze rand werkt wel. Bij mijn oude scheerapparaat had ik vaak last van irritatie in de hals. Dit heb ik sinds ik scheer met de S6610 niet meer gehad. Ik heb het apparaat gebruikt met een baard van 1 dag, 2 dagen en 3 dagen. Bij alle drie de baarden was glad scheren geen probleem. Het scheerapparaat is zowel droog als nat/onder de douche te gebruiken. Ik heb beide geprobeerd en beide geven een glad resultaat. Het scheerapparaat is ook gemakkelijk schoon te maken. Het kan onder de kraan gehouden worden maar na het droog scheren is dit niet eens nodig en kan ook met het borsteltje het apparaat goed schoongemaakt worden. Al met al een prima scheerapparaat.

Pluspunten

• Goede grip
  • Geen irritatie

Minpunten

• Trimmer past niet in het etui

Bert82 03-07-2019

Geen huidirritatie meer

Geschreven voor: Philips S6610

In het begin heb ik mij eerst droog geschoren met het apparaat. Dit vond ik minder , en gaf ook niet zo een heel gladde huid. Erna mij nat (water of scheerschuim) geschoren. Dit geeft een heel aangenaam gevoel en gladde huid. Na het scheren ook totaal geen last van een geïrriteerde huid, wat ik anders na het scheren wel altijd heb. Het scheren duurt wel iets langer dan het scheren met een scheermesje. Dus men moet wat meer geduld hebben. Het reinigen van het toestel gaat zeer eenvoudig.

Pluspunten

• geen irritatie meer
  • eenvoudig in gebruik
  • goede batterij

Minpunten

• scheren duurt iets langer

Rudi69 01-07-2019

Veel minder irritatie

Geschreven voor: Philips S6610

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • snel opgeladen
  • veel minder huidirritatie

Minpunten

• glad scheren is moeilijk

Maurice321 01-07-2019

Glad en snel geschoren.

Geschreven voor: Philips S6610

Aangenaam verrast over het glad resultaat. heel handig om te gebruiken. Zowel droog als nat een uitstekend resultaat.

Pluspunten

• Glad gescoren
  • Zowel droog als nat een goed resutaat

filipleuven 27-06-2019

Minder irritatie!

Geschreven voor: Philips S6610

Komende van een Braun toestel, nu 2 weken in gebruik. Merkbaar verschil van minder roodheid in de halsstreek. Scheren lijkt wel beetje minder snel te gaan, waardoor iets langer bezig. Reinigen van de kop is eenvoudig met kliksysteem. Tot nu toe zeer tevreden!

Pluspunten

• Minder roodheid

Minpunten

• Iets trager in gebruik