Philips S6610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6610 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

wessel 04-12-2019

Scheert snel en glad

Geschreven voor: Philips S6610

Het apparaat scheert ontzettend soepel en snel, zowel droog als nat geeft het apparaat een goed resultaat. De accuduur is erg goed waardoor die ook perfect is voor vakantie. De soepelheid zorgt er ook voor dat je huidirritatie achteraf minimaal is.

Pluspunten

• Soepel
  • Scheert glad
  • Scheert zowel nat als droog

Minpunten

• wat moeilijker in de hals

Niels 24-11-2019

Aanrader!

Geschreven voor: Philips S6610

Het scheerapparaat werkt echt ontzettend goed! Ik ben enorm tevreden over de gladheid die het apparaat produceert. Na en scheerbeurt blijft de scheerirritatie zeer beperkt. Daar waar ik bij manueel scheren altijd rode bultjes overhielt beperkt het zich met dit apparaat tot en kort branderig gevoel. Tot slot vind ik het apparaat zeer makkelijk te reinigen. Je kunt de kop ontkoppelen en onder de kraan houden. Top apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Perfecte gladheid

Minpunten

• Soms iets lang over 1 plek heen

more 24-11-2019

Philips shaver met een perfect eindresultaat

Geschreven voor: Philips S6610

Ik maak sinds kort gebruik van de Philips shaver S6610/10 serie. Deze kan je zowel nat als droog gebruiken en het eindresultaat is perfect! Een zeer prettige scheerapparaat die ook gemakkelijk te reinigen is

Pluspunten

• super glad
  • gemakkelijk schoon te maken
  • nat en droog

Minpunten

• geen

Jan Schokker 24-11-2019

een zeer goed scheerapparaat, voor een zeer goede prijs

Geschreven voor: Philips S6610

De Philips s6610/11 is een zeer goed scheerapparaat, dit omdat de scheerkoppen die een coating hebben zo dat je geen iritatie krijg, door de goede manier van volgen van de scheerkoppen naar de form van je gezicht, scheerd het apparaat zo wel nat als droog zeer glad en is soepel in gebruik, het scheeraparaat ligt zeer goed in de hand door de goede vormgeving, Wat ik ook een goed plus punt vind dat je het scheerapparaat zeer snel en makkelijk kunt schoon houden, dus het is een zeer gebruiks vriendelijk apparaat.
De trimmer die er bij zit, daar kun je zeer precies en makkelijk mee werken voor snor of baard. De accu ben ik ook zeer tevreden mee een goede scheer tijd en de oplaad tijd is ook goed.

Ben met het apparaat zeer tevreden en is een must om mee te werken.

Pluspunten

• scheer indicatie tijd
  • oplaad tijd
  • glad scheren zo wel nat als droog
  • licht goed in de hand door vormgeving

Kevin 24-11-2019

Een erg fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Een erg fijn scheerapparaat, dat fijn in de hand ligt, eenvoudig is in gebruik en zowel droog als nat een glad scheerresultaat oplevert. Bovendien gaat de accu van het scheerapparaat opvallend lang mee nadat deze volledig is opgeladen. Bij droog scheren heb ik soms lichte huidirritatie, maar dit is vele malen minder dan ik gewend ben. Bij nat scheren heb ik helemaal geen huidirritatie meer. Kortom erg tevreden over dit apparaat. Wel heb ik zelf nog behoefte aan een apart opzetstuk om ook te grof te kunnen trimmen. Dit zou het apparaat naar mijn mening compleet maken.

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken
  • Snel opgeladen
  • Lange accuduur
  • Glad resultaat

Minpunten

• Geen trimoptie

Chris1112 23-11-2019

Handig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Ik heb dit scheerapparaat gekocht om snel onder de douche te kunnen scheren, voor hetzelfde resultaat als met een 'normaal' scheermesje. Een normaal scheermesje lijdt na het scheren vaak tot huidirritatie en uitslag; dit apparaat heeft dit probleem echter niet, en toch hetzelfde gladde resultaat! Het apparaat is erg handig in gebruik, waarbij het makkelijk nat is te gebruiken en in een handomdraai is schoon te maken, door even het scheerkopje open te klappen en af te spoelen. Ook is de oplaadtijd erg kort, maar gaat de accu toch lang mee, wat een groot pluspunt is. Er is een plekje onder mijn kin wat zich iets moeilijker laat scheren, maar afgezien daarvan is dit een ideaal scheerapparaat, zeker aanbevelenswaardig.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Handzaam
  • Veroorzaakt geen irritatie
  • Laadt snel op
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Moeilijk om te 'richten'
  • Plekje onder de kin lastig te scheren

Gerben1408 22-11-2019

Scheert perfect, betaalbaar, ligt goed in de hand

Geschreven voor: Philips S6610

Zowel nat als droog scheert het apparaat perfect. Makkelijk in de hand. Accu gaat lang mee. Betaalbaar.

Pluspunten

• scheert perfect
  • makkelijk in de hand
  • betaalbaar

Mark Boonstra 22-11-2019

Prima scheerapparaat Philips S6610

Geschreven voor: Philips S6610

Sinds een week of 3 heb ik de Philips Shaver 6610 in gebruik. Een scheerapparaat dat zowel droog als nat gebruikt kan worden. Het apparaat scheer zowel nat als droog prima; een mooi glad resultaat. Je hoeft niet hard te duwen, het apparaat doet zijn werk. Wat ik vooral handig vind is de batterij indicatie die geïntegreerd is in het handvat. Hierdoor zie je hoe vol de batterij is en kan je voorkomen dat je scheerapparaat halverwege een scheerbeurt plotseling leeg is. Het apparaat heeft 2 scheersnelheden en is heel eenvoudig schoon te spoelen onder de kraan. Met één druk op het knopje kan je gemakkelijk onder de scheerkoppen schoonmaken. Het grote voordeel van dit apparaat voor mij zijn de diverse opzet stukken die gebruikt kunnen worden. Het is jammer dat bij dit model naast de scheerkoppen alleen en opzet tondeuse is meegeleverd. De tondeuse werkt verrassend goed bij het netjes afwerken van de snor. Het wisselen van een opzetstuk gaat kinderlijk eenvoudig; lostrekken en vastduwen. Volgens het boekje zijn er voor dit scheerapparaat ook een baardtrimmer (incl kam) en neushaar trimmer verkrijgbaar, of mogelijk bij een ander model meegeleverd. Bij dit scheerapparaat is knap opberghoesje meegeleverd.
Al met al een prima scheerapparaat.

Pluspunten

• Opzet stukken eenvoudig te wisselen
  • goede batterij indicatie

Martijnvanderput 22-11-2019

Zeer goed en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Dit product heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en ligt fijn in de hand, tevens is het makkelijk schoon te houden en blijft de batterij lang meegaan.

Ik scheer hiermee irritatie vrij dus ik ben er heel erg blij mee!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Onderhoud
  • Resultaat

Jasper 22-11-2019

Scheert snel met glad resultaat

Geschreven voor: Philips S6610

Dit scheerapparaat scheert snel met een glad resultaat. De batterij is na 2 weken dagelijks gebruik nog steeds 3 streepjes (van de 3) vol.
Je kunt dus gerust je oplader vergeten als je een paar weken op vakantie gaat mits hij vol mee gaat.

Minpuntje is wel het wisselen tussen scheerkop en trimmer, mijn oude Philips 5806 had deze ingebouwd op de rug.

Pluspunten

• Snel glad resultaat
  • Batterij gaat erg lang mee.

Minpunten

• Wisselen van scheerkop en trimmer

nick12345 21-11-2019

Prettig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Het scheert erg prettig, wanneer het kouder is buiten heb ik normaal veel last van een geïrriteerde huid, dit is nu vrijwel volledig weg. Accu duur is ook erg goed.

Pluspunten

• accu duur
  • geen geirriteerde huid

Minpunten

• schoonmaken duurt langer

Josh-de-g 21-11-2019

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Het scheerapparaat beviel zeer goed. Het scheert behoorlijk glad en dat vind ik erg prettig. Zowel droog als nat deed het zijn werk goed. Het voldeed aan mijn verwachtingen.
Ik heb totaal geen last gehad van het scheren. Scheerirritaties en wondjes zijn verleden tijd.
Dit scheerapparaat zou ik anderen zeker aanbevelen. Het is een irritatievrij scheerapparaat die zowel nat als droog scheert. Voor iedere man geschikt dus zeker een aanrader.

JohnR1961 22-07-2019

Perfect scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Na jaren scheren met een mesje, nu al een paar weken mij geschoren met dit apparaat. En ik moet zeggen: het scheert geweldig. Het volgt de contouren van je gezicht goed en komt, mede door de 3 scheerkoppen, overal goed bij. Zelfs als je je één dag NIET geschoren hebt, is de baardgroei snel weggeschoren zonder last te hebben van irritaties. Wat ook handig is, is dat je zowel droog als nat met dit apparaat kan scheren. In het begin even wennen maar ook deze scheerervaring is geweldig. Ook kan je je er mee onder de douche scheren maar dat vind ik persoonlijk geen succes. Het apparaat scheert dan, in mijn geval, minder soepeltjes over de huid. Al met al ben ik best tevreden en kan het iedereen aan bevelen.

Pluspunten

• geen iritatie
  • volgt de countouren van je gezicht goed
  • zeer gebruiksvriendelijk

RobertTest 17-07-2019

6610 scheerervaring

Geschreven voor: Philips S6610

S6610 zorgt voor een gladde huid maar vind dat het haar heel snel terug groeit. Als ik me scheer met een scheermes heb ik toch het gevoel dat het minder snel terug groeit. Het gebruikt van S6610 ervaar ik wel als prettig, batterij gaat lang meer ligt goed in de hand en is makkelijk schoon te maken. Ik had gehoopt dat het wat sneller zou gaan dan met een scheermes maar kost toch nog behoorlijk veel tijd als ik het vergelijk met als ik me scheer met een scheermes. Ik zou dit product wel aanbevelen mits diegene het niet erg vind dat het langer duurt..

Pluspunten

• accuduur
  • goed in de hand
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• meer scheren
  • groeit snel terug

hobbit 08-07-2019

philips s6610

Geschreven voor: Philips S6610

Voor mij was het de allereerste keer elektronisch scheren, normaal gebruik ik altijd gewoon een mesje. Het was is het begin even zoeken, maar nu ik er m'n draai mee heb gevonden is het een zaligheid! Gaat veel sneller, maar bovenal veel minder huidirritatie! Ik geef wel de voorkeur aan nat scheren, is net iets aangenamer... Ook het trimmen gaat vlot! Enige nadeel, baard volledig scheren is moeilijker, ik krijg het niet zo glad als met een gewoon mesje... Al bij al dus wel een aanrader!

Pluspunten

• geen irritatie meer
  • eenvoudig in gebruik
  • goede batterij

Minpunten

• scheren duurt iets langer

Albert80 06-07-2019

Geen irritatie bij het scheren

Geschreven voor: Philips S6610

De S6610 komt met een mooi etui. Het scheerapparaat past hier keurig in, helaas past de trimmer er niet bij. Het apparaat ligt lekker in de hand en heeft een stevige grip. Het scheerapparaat is lekker stil en gaat bij dagelijks gebruik meer dan twee weken mee op de batterij. Het apparaat scheert goed en gaat gemakkelijk om met de contouren van een gezicht. In eerste instantie was het een beetje wennen aan de rubberen/plastic rand om de scheermesjes maar deze rand werkt wel. Bij mijn oude scheerapparaat had ik vaak last van irritatie in de hals. Dit heb ik sinds ik scheer met de S6610 niet meer gehad. Ik heb het apparaat gebruikt met een baard van 1 dag, 2 dagen en 3 dagen. Bij alle drie de baarden was glad scheren geen probleem. Het scheerapparaat is zowel droog als nat/onder de douche te gebruiken. Ik heb beide geprobeerd en beide geven een glad resultaat. Het scheerapparaat is ook gemakkelijk schoon te maken. Het kan onder de kraan gehouden worden maar na het droog scheren is dit niet eens nodig en kan ook met het borsteltje het apparaat goed schoongemaakt worden. Al met al een prima scheerapparaat.

Pluspunten

• Goede grip
  • Geen irritatie

Minpunten

• Trimmer past niet in het etui