Philips S6640 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6640 op Kieskeurig.nl.

7,9

Anoniem 02-07-2021

Glad scheerresultaat

Geschreven voor: Philips S6640

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijn apparaat, zowel nat als droog scheert het top. Geeft bijna glad scheerresultaat en zorgt niet voor irritatie op de huid. Extra trimmer ook handig voor bakkebaarden en dergelijke

T. E 02-05-2021

Snel een glad resultaat

Geschreven voor: Philips S6640

Scheert erg fijn en je merkt al snel resultaat. De scheerkoppen worden niet zo warm als de vorige en apparaat ligt lekker in de hand.

Gladscheren 30-04-2021

Het product doet uitstekend z’n werk

Geschreven voor: Philips S6640

Het scheerapparaat scheert heel goed en zonder irritatie. Is goed vast te houden en het geluid is niet irritant.
Het display is duidelijk en precies.
Wel is het lastig om de scheerkoppen goed schoon te houden. Aanslag van kalk en scheerschuim, bij nat scheren, zijn niet geheel te verwijderen.

Map1 09-04-2021

product werkt onvoldoende

Geschreven voor: Philips S6640

Al weer vanaf juni 2019 in mijn bezit, scheren gaat niet goed, lang bezig, oude scheerapparaat weer in gebruik! (Philips) zonde van de aanschaf

Jthns 07-02-2021

Philishave

Geschreven voor: Philips S6640

De scheerapparaten van Phillips zijn steeds een schot in de roos dit toestel scheert mooi de huid bij het aanvoelen van de huid na de scheer beurt voelt je huid zacht aan waardoor je steeds een fijn gevoel heb van tevredenheid verwijderd alle haartjes en als het apparaat gereinigd moet worden krijg je een signaal super apparaat een aanrader

Ozon 45 01-02-2021

Elektrisch scheergemak

Geschreven voor: Philips S6640

Ik gebruik al Philishave in verschillende types sedert 1970.
Het scheerresultaat van dit toestel is goed maar de grotere scheerkop gaat niet zo vlot
over mijn kin.
Het wisselen van de scheekop voor de tondeuze is ook minder praktisch

huisraad 30-01-2021

goed

Geschreven voor: Philips S6640

goed product van philips de shaver de vorige heeft 4 jaar gewerkt 6 dagen na de garantie stuk gegaan

Shaky13 10-01-2021

Het apparaat is geweldig

Geschreven voor: Philips S6640

Scheren doet hij geweldig. Vooral in je hals is het geweldig vroeger met ander scheerapparaat kreeg ik rood uitslag. Scheerapperaat scheert supersnel glad. Echt een aanrader. Geen minpunten.

Blueface 30-12-2020

Prima Scheerapparaat voor gemiddelde baardgroei

Geschreven voor: Philips S6640

Dit scheerapparaat is prima voor een lichte/gemiddelde baardgroei. Ook fijn dat er extra accessoires worden meegeleverd, namelijk een neustrimmer en een accessoire om de bakkenbaarden bij te werken. Af en toe als je na het schoonmaken de scheerhoofden er weer opzet lijkt niet helemaal lekker er in te klikken. We zullen zien hoe lang dit goed blijft werken. Voor de rest scheert het apparaat goed glad. De accu zit ook lekker snel vol. Het snoer van de adapter is wat aan de korte kant.

Degreyse 17-12-2020

Redelijk goed product

Geschreven voor: Philips S6640

De batterijduur is goed (gemiddeld 10 dagen). De anti-wrijvingscoating is perfect (zeker bij nat scheren). Minpunt zijn de scherpe randen aan de scheerkoppen. De randen zijn niet goed rond gemaakt waardoor zeker bij droog scheren een pijnlijke ervaring voorkomt. Met name waar de drie koppen in het midden bij elkaar komen kan op randen van het gezicht (kin en kaak) een snij-effect ontstaan. Het is niet zo dat wonden ontstaan maar prettig is anders.

WillD 14-12-2020

schitterend apparaat

Geschreven voor: Philips S6640

Ik heb altijd nat gescheerd , maar uiteindelijk toch maar een scheerapparaat gekocht.
en ik moet zeggen het bevalt mij prima , scheer voortreffelijk

mototheo 20-11-2020

Gewoon en goed

Geschreven voor: Philips S6640

Na een Braun een middenklasse Philips gehad. Toen die na 7 jaren scheuren in de scheermessen-houder kreeg en dit onderdeel niet meer vervangbaar bleek een "luxere" klasse bij Philips gekocht.

Elektrisch scheren kan niet tegen nat scheren op. Dit apparaat komt echter wel redelijk dichtbij. Zodanig dichtbij dat ik mijn natte scheermesjes apparaat alleen nog gebruik als ik langer dan een werkdag glad wil zijn.

Ondanks dat ik een stevige baard heb en een scheerbeurt bij mij doorgaans wat langer duurt dan doorsnee gaat de accu bij dagelijks scheren makkelijk een week mee.
Het opladen is in een uur gepiept.

Apparaat ligt gewoon in de hand. Lastig om te zeggen of dat goed is omdat iedereen een andere manier van vasthouden heeft. Zelf heb ik mijn vingers vaak direct onder de kop om beter te kunnen aandrukken.

Enige nadeel dat ik kan noemen is dat als de accu echt leeg raakt tijdens een scheerbeurt (je negeert dus het oranje signaal) je niet op 220v kunt doorscheren. Opladen en scheren zijn twee van elkaar gescheiden processen.

vananke 20-11-2020

prima vervanger van nat scheren met mesjes

Geschreven voor: Philips S6640

Mijn probleem: scheren met mesjes beschadigt de huid met irritaties tot gevolg.
Alternatief nat scheren met scheerapparaat.
Lichte baard groei, elke 2 dagen scheren.
Nat scheren met dit apparaat geeft een prima resultaat, glad en geen irritaties meer.
Reinigen gaat prima onder de douche.

Anoniem 12-11-2020

doet wat moet

Geschreven voor: Philips S6640

Scheert vlot en batterij gaat voorlopig lang mee.
Hopelijk houd het toestel het 10 jaar uit. Gezien de delicate constructie is dit nog af t e wachten

Anoniem 11-11-2020

Fijn apparaat, prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips S6640

Dit scheerapparaat ligt goed in de hand. Geen vaste tondeuse-kan, maar deze wordt los bijgeleverd en is makkelijk en snel wisselbaar met de scheerkop. Scheert prettig en vooral goed, en ziet er ook nog ‘s strak uit.

Ranilisa 25-10-2020

Scheerbeurt

Geschreven voor: Philips S6640

Mijn vorige scheerapparaat Philips shave met dubbele mesjes vond ik beter, was helaas niet meer te verkrijgen

sjoot 14-10-2020

Gewweldig

Geschreven voor: Philips S6640

Kan geen minpunt bedenken. Scheert ook op mijn moeilijke huid. Voelt zacht aan zowel bij droog als bij nat scheren.

esdert 11-10-2020

geweldig!!

Geschreven voor: Philips S6640

scheert perfect, veel stiller als de vorige philishave! dit is beter als mijn huisgenoten nog op bed liggen.

Shunter 03-10-2020

Bij de accessoires gaat het helaas mis.

Geschreven voor: Philips S6640

Het apparaat scheert prima, maar aan de totaalindruk wordt behoorlijk afbreuk gedaan doordat het bijgeleverde etui onvoldonede ruimte biedt voor het scheerapparaat plus de bijgeleverde trimmer.

Eddr 02-10-2020

Fantastisch!

Geschreven voor: Philips S6640

Dit apparaat is werkelijk outstanding.
Mijn vorig scheerapparaat dat technisch vergelijkbaar is met dit is meer dan 10 jaar oud en is nog steeds na 1 uur opladen klaar voor 60 minuten gebruik. Ik heb dit apparaat aangekocht omwille van de scheerkoppen met nieuwe technologie. Ik hoop dat dit apparaat binnen 10 jaar ook nog als nieuw is.