Philips AquaTouch AT886 - Reviews

Scheermethode
nat en droog scheren
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch AT886 op Kieskeurig.nl.

Leonard 15-01-2019

Grootscherm en goede accu duur .

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT886

Philips heeft een goede naam en dat maakt hij weer waar,dat is de reden dat ik voor dit scheerapparaat hebt gekozen en je kunt droog en nat scheren. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Pluspunten

• Nat en droogscheren
  • Lange accu deur

Minpunten

• Nog niks

Jelle68 28-11-2018

Uitstekend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT886

Met name de accu is een sterk punt, zowel gebruiksduur als oplaadtijd. Is mijn tweede scheerapparaat van dit type. Kom er nu achter dat de 1e, minder waterdicht was dan deze. Ondanks dat heeft de vorige het bijna 2 jaar volgehouden. Mijn verwachting over de levensduur van deze - onder garantie verstrekt - is dus hooggespannen.

JackV61 15-09-2018

na 7 maanden gebruik begin start scheerapparaat spontaan

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT886

Zonet het vorige scheerapparaat teruggebracht naar de winkel en een nieuwe gekregen. Na 7 maanden gebruik was een aantal malen ineens de accu compleet leeg. Geen waarschuwend lampje vooraf.
Het bleek dat het scheerapparaat zelf spontaan ging draaien. Er kwam een raar geluid uit de badkamer, en dat bleek het scheerapparaat te zijn die daar lag te draaien.
Zelfde probleem hebben we een jaar geleden ook met een elektrische tandenborstel van Philips gehad. Toch raar.

davidoff54 30-04-2018

boven verwachting heel erg goed

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT886

Voorheen 2 verschillende Philips apparaat gehad maar werkte heel slecht bij mij . Nu toch nog een keer geprobeerd met deze apparaat omdat ik hiermee ook nat kan scheren . Geweldig en moeiteloos scheren . De truuk zit hem voor mij waarschijnlijk in dat ik met deze apparaat nat kan scheren . Werkt uitstekend t.a.v. droog scheren .