Philips SW 7700 - Reviews

Laagste prijzen -5% prijsdaling
Nat en droog
Bruikbaar onder de douche
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

John83 15-12-2017

Fijn scheerapparaat zonder irritatie

Ik heb het scheerapparaat nu ongeveer een maand in gebruik. Ik had in de hals nog wel is wat last van huidirritatie. Hier heb ik totaal geen last meer van gehad. Ook pakt hij alle haren goed op en voelen de scheerkoppen zeer zacht aan de huid.
Nu een maand in gebruik en dagelijks gebruikt en heb hem net voor het eerst moeten opladen! Wat me ook direct opviel was dat hij erg stil is vergeleken met mijn vorige scheerapparaat. Erg fijn met kleine kinderen die 's ochtends nog liggen te slapen.
Ik ben erg tevreden met dit scheerapparaat en zou hem iedereen aanraden die last van huidirritatie heeft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erick79 15-12-2017

Mooie Star Wars Shaver

De Philips Star Wars shaver SW7700/67 wordt geleverd in een exclusief Star Wars geïnspireerde verpakking. Bij het openen van de box ligt het scheerapparaat als een futuristisch ontworpen object in de doos met de bijbehorende accessoires in twee aparte boxjes. In deze boxjes vind je de gebruiksaanwijzing, het garantiebewijs, de kabel om het scheerapparaat op te laden, een bijpassend gekleurd stevig reis etui en een los tondeuse opzetstuk.
De vormgeving van het scheerapparaat zorgt er voor dat het prettig en stevig in de hand ligt. Zowel de kop van het apparaat als de scheermessen bewegen mee naar de rondingen van het gezicht. De kop van het apparaat is eenvoudige te verwijderen en te vervangen met meegeleverde tondeuse opzetstuk. Beide onderdelen zijn waterdicht.

Pluspunten

• Draadloos
  • Geen huid irritatie
  • Waterdicht

Minpunten

• Geen cleaning station
  • Losse tondeuse

VanNoordt 14-12-2017

Fijn voor gevoelige huid, maar pakt niet alle soorten haar.

Dit scheerapparaat heeft een lange accuduur, wat erg fijn is. Hij ligt fijn in de hand en is niet zwaar.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • lichtgewicht
  • fijn voor gevoelige huid
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kan platliggende haren niet goed pakken

VanNoordt 12-12-2017

Fijn voor gevoelige huid, maar pakt niet alle soorten haar.

Mijn huid raakte niet geïrriteerd, wat een verademing is. Na gebruik is hij gemakkelijk schoon te maken. Het enige nadeel is dat hij mijn platliggende haren niet goed pakt. Dit maakt dat ik dit product niet aanraad wanneer je veel platliggende haren hebt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erick79 12-12-2017

Prettig en mooi ontworpen Star Wars Shaver

De scheerervaring met de Philips Star Wars shaver SW7700/67 was prettig en behoorlijk geluidsarm op een redelijke zware baardgroei. Ook op een baard van drie dagen deed het apparaat goed zijn werk en gaf de shaver het gewenste resultaat. Ik heb de shaver diverse keren gebruikt op een droge huid evenals een huid met scheerschuim. In beide gevallen heb ik géén last gehad van een geïrriteerde huid. Een minpunt van de scheerkop is, het bereiken van de baardgroei onder de neus en het recht afzetten van de bakkebaarden, echter hiervoor is het tondeuse opzet stuk goed te gebruiken. Een enorm pluspunt is dat het een oplaadbaar draadloos apparaat is welke eenvoudig is te reinigen onder stromend water na het scheren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John 12-12-2017

Fijn scheerapparaat zonder irritatie

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Geen huidirritatie

Minpunten

• Geen houder bijgeleverd

alnam 11-12-2017
  • Product gekregen

Very good

Appearance:
First, I'd like to say about packaging, it's high quality made, nice to hold in hands.
The style of the shaver (SW7700 / 67) will definitely please the fans of Star Wars.
It will be very worthy to look as a gift.
A convenient storage case is also included.

Ergonomics:
The shaver sits well in a hand. It does not slip during dry or wet shaving.

The shaving:
Shaving is convenient thanks to a flexible shaving head. It shaves cleanly and quickly.
I have very sensitive neck skin: it's hard to shave, constant irritation after.
During the first week of using the new shaver, there was also a slight irritation. But after the skin got used to the process the irritation was reduced to a minimum.
Perhaps it is the result of smaller number of required passes to remove all the hair.

Cleaning:
It is easy to clean under running water, which is very convenient. The blades are removed and placed back effortlessly.

Of the shortcomings:
Maybe a charging stand would be good addition, but it's a matter of taste.

As a result: I'm pleased with the new Philips shaver and can recommend it.

Pluspunten

• high quality
  • easy to use
  • easy to clean

vosa001 10-12-2017

Zeer geschikt voor gevoelige huid

Eerste indruk van dit scheerapparaat , netjes in een leuke doos van het thema star wars , gaf gelijk een goed indruk.
Een perfect scheerapparaat voor mensen met een gevoelige huid.
Hij scheert je huid behoorlijk glad en er ontstaat geen irritatie.
Scheerapparaat ligt goed in de hand en voelt niet zwaar aan waardoor het scheren een stuk makkelijker word.
De bijgeleverde trimmer is ideaal voor je bakkebaarden bij te werken, wel jammer dat er geen schoonmaaksetje bij zit.

Pluspunten

• geen irritatie
  • en trimmer er bij

Minpunten

• oplader past niet in tasje

Stevie77 10-12-2017

Super scheerresultaat

Ik ben heel blij met het apparaat. Ik vind het scheerresultaat echt verbeterd in vergelijking met mijn vorige apparaat. Ook de batterijduur vind ik een pluspunt.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Batterijduur

vosa001 10-12-2017

Zeer geschikt voor gevoelige huid

Eerste indruk van dit scheerapparaat , netjes in een leuke doos van het thema star wars , gaf gelijk een goed eindruk.
Een perfect scheerapparaat voor mensen met een gevoelige huid.
Hij scheert je huid behoorlijk glad en er ontstaat geen irritatie.
Als je het de scheerkop uit elkaar haalt is hij makkelijk te reinigen onder de kraan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stevie77 10-12-2017

Een goed en fijn apparaat

Dit scheerapparaat werkt echt heel fijn! Hij scheert heel nauwkeurig en houd fijn vast. Ik heb het apparaat nu 4 weken in gebruik met 1 keer opladen, dus de batterij gaat lang mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

sjtienuh 10-12-2017

Goed resultaat

Het scheerapparaat was al voor een gedeelte opgeladen. Maar begin altijd met het opladen van een nieuw apparaat. Binnen een korte tijd was hij helemaal geladen en kon ik beginnen met scheren. Mijn eerste ervaring was direct goed een snel en goed scheerresultaat, maar wel nog met een geïrriteerde huid, dit stond overigens ook in de gebruikershandleiding dat het de eerste week nog voor irritatie kon zorgen omdat de huid moet wennen aan het type scheerapparaat.
Na een week werd de irritatie minder maar helemaal weg is die niet. Ik scheer alleen droog omdat bij een natte huid ik geen goed resultaat kreeg en er dus haartjes bleven staan.
De mesjes zijn makkelijk schoon te maken door ze uit de kop te halen en dan af te spoelen met water. Dit ben ik gewend als onderhoud van de mesjes en blijf ik doen. Iedere dag spoel ik de kop even schoon. En om de week haal ik de mesjes er even uit.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Snel in gebruik
  • minder huidirritatie

Minpunten

• geen reinigingsstation

sjtienuh 10-12-2017

Goed product, mooi resultaat

Via een actie dit mooie scheerapparaat mogen testen. Ik heb zelf een gevoelige huid, waardoor deze tijdens en na het scheren snel geïrriteerd raakt, daarom was ik blij om dit scheerapparaat te mogen testen.
Bij het ontvangen van het pakket was ik zeer verbaasd over de verpakking deze zag er erg mooi uit en is ook zeer stevig anders dan dat ik gewend ben bij vorige scheerapparaten. Dit is natuurlijk al het gevoel van luxe.
Handiger zou zijn om een reinigingsstation te hebben om hem schoon te spoelen en op te laden. Overigens zit er wel een handig laadstation in om hem bij te laden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis 09-12-2017

Mooie starwars scheerapparaat

Super mooie verpakking

Wat mij gelijk opvalt, is dat hij lekker in de hand zit, waardoor ik al het gevoel heb,dat het lekker scheert en dat is ook zo.

Baartje van 2 a 3 dagen haal hij makkelijk weg.

Bij het schoonmaken heb ik wel het gevoel dat het voorzichtig moet doen, anders ben ik bang dat ik hem kapot maak.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Leuke verpakking
  • Goede scheerresultaat
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Voorzichtig demonteren voor het schoonmaken

Jurgen1971 09-12-2017

Uitstekend scheerresultaat

Pluspunten

• Uitstekend scheerresultaat
  • Zacht voor je huid
  • Handige reisetui meegeleverd

Minpunten

• Trimmer wordt er los bijgeleverd

Jurgen1971 09-12-2017

ik ben zeer tevreden met dit scheerapparaat

Ik heb dit scheerapparaat nu ruim een maand in gebruik. Ik ben helemaal weg van het design; ligt goed in je hand en heeft een mooie kleurstelling. De SkinGlide-ringen glijden soepel over mijn huid. Dat is prettig. Het scheerresultaat is uitstekend. De kleinste stoppels worden verwijderd. Het apparaat is verder eenvoudig in onderhoud. Even onder de kraan af te spoelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sami 08-12-2017

Hoge kwaliteit draadloze scheermachine

Ik gebruik dit draadloos scheerapparaat al een maand en kan zeggen dat het echt goed is. Ik gebruik het ongeveer 3 keer per week om mijn gezicht schoon te scheren.

De machine zelf oogt en voelt heel modern, ook het feit dat als je een Star Wars-fan bent, je deze machine geweldig zult vinden. De batterij gaat erg lang mee met een oplaadbeurt van 30 minuten en de machine wordt geleverd met een mooie draagbare harde beschermhoes die u kunt opbergen tijdens uw reis.

Pluspunten

• Draadloos
  • Hoge kwaliteit
  • Batterij

Minpunten

• Niks

Samii91 08-12-2017

Scheerapparaat dat functioneert en er geweldig uitziet

Het is ook gemakkelijk schoon te maken en je kunt het onder de douche gebruiken als je wilt. Ik zou dit scheerapparaat aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een nieuw scheerapparaat en bereid is iets meer te betalen dan gewoonlijk voor een betere kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Starwars29 08-12-2017

Scheerapparaat met design, makkelijk in gebruik

Scheerapparaat werkt goed, star wars editie maakt het tot een eyecatcher. Geen geïrriteerde huid bij het scheren, scheerapparaat heeft wel moeite met langere baardgroei. Reinigingsinstallatie zou handig zijn.

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Moeite met langere baardgroei

Starwars29 08-12-2017

Goed scheerapparaat een een eyecatcher

Reinigingsinstallatie zou handig zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]