Philips SHAVER Series 7000 S7520 - Reviews

roterend
Type/soort
scheerapparaat
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7520 op Kieskeurig.nl.

Davy76 02-12-2017

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Fijn scheerapparaat, erg fijn dat er een trimmer op kan en een borstelkop. Ligt fijn in de hand, scheert kort maar is niet zo glad als met een mesje. Iets langere haren scheert hij niet af. Weinig tot geen irritatie van de huid na het scheren.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Trimmer en borstel kop.
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Scheert langere haren niet af
  • Niet zo glad als met een mesje

Niels 24-11-2017
  • Product gekregen

Philips Serie 7000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Na jarenlang te scheren met een Braun serie 7 scheerapparaat. Heb ik nu de overstap gemaakt naar de Philips Serie 7000. Tijdens het openen van de verpakking viel het al snel op dat dit een zeer mooi scheerapparaat is. Ik was heel enthousiast om voor de eerste keer aan de slag te gaan met dit scheerapparaat. Wat me enorm opviel was dat het toestel bijzonder stil is. Dit is voor mij een hele verbetering omdat dit hiervoor soms storend was voor anderen. Omdat dit toestel zo stil werkt had ik eerst schrik dat het scheerresultaat wat zou tegenvallen. Maar dit was gelukkig niet het geval. Het scheerresultaat is heel goed en glad.

Ondertussen heb ik het scheerapparaat al 4 keer gebruikt en het valt steeds beter en beter mee. Voor mij was het in het begin wennen om geen op- en neergaande bewegingen te maken maar ronddraaiende bewegingen. Maar dit ben je zo snel terug gewoon. En ik merk ook dat de scheertijd telkens korter wordt omdat je het toestel snel gewoon bent.

Pluspunten

• Heel tevreden
  • Zeer mooi design
  • Aangenaam stil
  • Glad scheerresultaat
  • Snel opgeladen

Piet 16-06-2017

Mooi uiterlijk, goede Accu, maar geen scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Heb dit scheerapparaat nu ongeveer 3 weken in gebruik, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer teleurgesteld ben in het scheerresultaat.
Of ik me nu 5 minuten, 10 minuten of een kwartier scheer, glad wordt het nooit. Mijn gezicht blijft stoppelig, en het lijkt er op dat sommige plekken helemaal niet bereikt worden. Heb me vandaag maar weer eens met scheermesjes geschoren, wilde toch weer eens voelen hoe dat is, een glad gezicht. Het verschil is verbijsterend groot. Ik kan dit scheerapparaat dus absoluut niet aanraden. De 3 punten die ik geef zijn voor het uiterlijk, het geluid, en de ergonomie van het apparaat. Qua scheren zou dit apparaat echter een 0 moeten hebben.

Pluspunten

• Mooi uiterlij
  • Redelijk stil
  • Snel opgeladen
  • Gaat lang mee op volle accu

Minpunten

• Scheert slect

W.de Bruijne 19-12-2017

Goede accuduur ,moeilijk hanteerbaar(bovenlip etc)

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik scheer me ruim 50 jaar met philishave ne met plezier,doch dit nieuwe app.valt erg tegen!
Gebruik van trimmer in badkamer zonder bril en schoonmaken erg moeilijk,bij vorige modellen was dat alleen maar druk op knopje,nu moet hele kop eraf en maar zoeken naar de trimmer in het opbergkastje.Ook scheerresultaat valt tegen.!

Elvis66 09-12-2017

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Beter dan verwacht. Altijd met een mes geschoren maar de laatste tijd veel last van wondjes. Dit apparaat komt goed uit de test en het kies menu van Philips kwam op hetzelfde apparaat uit.
Misschien net niet zo glad als een mes maar wel erg goed en makkelijk. Zowel onder de douche als droog. EN GEEN wondjes.

krisgoe 01-12-2017
  • Product gekregen

Perfect toestel voor zowel droog als nat scheren!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Bij het uitpakken van het apparaat was ik onder de indruk van het prachtig design van het toestel. Toestel ligt ook heel goed in de hand. De handleiding met enkel afbeeldingen stelde me wel wat teleur. De eerste scheerbeurt deed ik droog, en tot mijn verbazing stelde ik vast dat dit het eerste toestel was waar ik geen uitslag en branderig gevoel van kreeg. Dus zeker een pluspunt voor mij. De dag nadien heb ik me nat geschoren en stond ik verbaasd van het resultaat. Het voelde echt aan als ik geschoren was met een scheermesje. Sedert dat ik het toestel heb, reist het dagelijks mee met mij en heb ik mijn scheermesjes opgeborgen. Best tevreden over het toestel en zou het zeker aanraden aan iedereen die zich normaal nat scheert met mesjes. De batterij gaat ook heel lang mee, 3 weken geleden opgeladen en het apparaat doet het nog altijd!

Pluspunten

• Nat scheren
  • Prachtig design
  • Gemak van reinigen

Luckyman 30-11-2017

Goed toestel mits enkele verbeteringen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Heb de serie 7000 nu reeds 2 weken in gebruik. Vind dat de drie scheerkoppen te groot zijn (diameter is te groot) om goed onder de neus te kunnen scheren. Tevens heb ik reeds meerdere malen ongewild op de uit en aan knop geduwd tijdens het scheren. De plaats van de schakelaar is dus niet zo goed gekozen. Wat wel zeer positief is, is de capaciteit van de batterij.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Grote scheerkoppen
  • Aan uit knop

Steven 29-11-2017

Beste scheerapparaat ooit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik had het geluk dit apparaat te mogen testen en ik ben hier super gelukkig mee want dit is echt een top apparaat !! Licht in de hand, scheerkoppen héél wendbaar, de batterij gaat super lang mee, echt een makkie om te onderhouden. Het scheerresultaat is echt geweldig maar wat ik vooral top vind is dat je dit apparaat zowel voor de snelle scheerbeurt, droog kunt gebruiken. Als ook mee onder de douche kunt nemen en dan met scheerschuim kunt gebruiken. Had eerder al 4 apparaten en dit steekt er echt met kop en schouders bovenuit !!

Pluspunten

• lange batterijduur
  • mooi design
  • scheerknoppen héél wendbaar
  • prima scheerresultaat
  • super gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• rits van etui kan beter

Nelus 22-08-2018

Scheert prima, stil, ligt goed in de hand, mis beschermkapje

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Scheert prima, stil, ligt goed in de hand, mis beschermkapje op koppen, mis trimmer op apparaat, wisselen naar trimmer en terug is vervelend tijdens gebruik

noelle 21-08-2018

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Dit scheerapparaat is zeker zijn geld waard.
Het ligt gemakkelijk in de hand.
Na een paar dagen, reeds gemakkelijk scheren.

Lei2 25-04-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Dit is nu mijn tweede Philips scheerapparaat met de scheerkop "op een steeltje". De eerste ging 2 jaar mee maar ik had problemen met de scheerkop. Die valt tijdens het scheren gewoon van het apparaat. Dus vervangen. En nu, na 1 jaar normaal gebruik (ik heb geen zware baardgroei) ga ik het tweede apparaat ook maar weer vervangen. Net als bij het eerste scheerapparaat komt na enkele maanden de scheerkop los tijdens het scheren. 3 Bewegingen op de huid en de scheerkop valt van het apparaat. Ik ga nu dus maar weer een apparaat kopen met gewoon een vaste kop.

bavaland 30-11-2017

Heel glad geschoren met scheergel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

De eerste indruk is dat dit een heel licht en mooi apparaat is dat heel goed in de hand ligt.
Dit toestel heeft veel wit en ik verwachtte dat dit snel zou kunnen vuil worden, maar dit is niet het geval.
Het scheren. De scheerkop is groot waardoor het snel en efficiënt scheert op de kaken, maar onder de neus en in het kuiltje onder de onderlip is het toch moeilijk. Hoewel de koppen heel flexibel bewegen, krijg ik het aan de rand van de kaakbenen ook niet heel glad geschoren.

Het droog scheren loopt redelijk soepel, maar het gladste resultaat bekwam ik met een beetje scheergel. Dat resultaat is indrukwekkend voor een elektrisch scheerapparaat.

Nog een opmerking: in het begin heb ik een paar keren per ongeluk op de aan/uitknop gedrukt tijdens het scheren, nadien niet meer. Het toestel kan gemakkelijk worden gereinigd. Alleen zit er geen houdertje bij om het toestel rechtop te zetten. Het water van in de scheerkop loopt via een klein gaatje onderaan het toestel weg.

Pluspunten

• stil
  • licht
  • goed scheerresultaat zeker bij gebruik scheergel

Wesley36 29-11-2017

knap en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Als een van de gelukkige heb ik dit toestel mogen testen het maakt amper lawaai als vroegere scheermes gebruiker ben ik helemaal tevreden van dit toestel in de week als het vlug moet gaan scheer ik droog en in het weekend met scheergel even spoelen onder de kraan en klaar voor het volgend gebruik geen irritatie sinds ik dit toestel gebruik een echte aanrader.

JoF68 26-11-2017

Perfect scheerresultaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik heb de Philips S7520 nu 2weken in gebruik, wat een zaligheid om te scheren! In een mum van tijd een superglad scheereffect. Bij weinig tijd scheer ik droog en met wat meer tijd nat, dit gaat allebei zeer goed. Ook makkelijk proper te maken: even afspoelen onder de kraan en klaar. Toestel ligt fijn in de hand en heeft ook een mooi design. Batterij is snel opgeladen en gaat vrij lang mee. Ik ben tevreden!

larsvdk 22-11-2017

uitstekend resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Na jaren afwisselend te scheren met een oud elektrisch apparaat en een mesje, heb ik deze week de eerste keer een philips 7000 droog en nat geprobeerd. Mijn indruk: vlot, vrij glad en zonder irritatie. Nat scheren geeft een nog gladder resultaat. Het eenvoudig kuisen van het toestel moet je er bij nemen.

Pluspunten

• glad resultaat
  • eenvoudig in gebruik
  • droog en nat

Minpunten

• opkuis na nat scheren

AlexP 21-11-2017

Heel soepel scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

De soepele scheerkoppen zorgen voor een heel aangename scheerervaring . Resultaat is heel glad voor een scheerapparaat . Simpel droog of nat met scheerschuim te gebruiken . Gemakkelijk onder de kraan te spoelen . Voor mij zeker een aanrader !

Pluspunten

• Soepele scheerkoppen
  • Snel opgeladen

Gunter 17-11-2017

Wat een plezier om dit toestel te gebruiken!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Vorige week toestel toegekregen. Ben normaal gewend om mij te scheren met een gillette en scheerschuim. Vanaf nu verleden tijd met dit super machine. Een echte aanrader voor droog en nat scheren. Mensen met gevoelige huid : niet twijfelen! SUPER

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk schoon te maken
  • Zacht voor gevoelige huid
  • Zowel trimmer als scheermachine

Ultraman 16-11-2017

Fotohoek
Online reviews
mijn review
Reviews

Deel jouw ervaringen. Wat vind jij van het product dat jij hebt geprobeerd?

Filter
Mijn reviews
Serie7000 - S7520/41

Knappe Philips S7520/41
2017-11-14 16:13:38

1 2 3 4 5
Mijn 1ste indruk was Superwowww. Philips S750 heeft een mooie en ergonomisch design en voel ik comfortabel. Ik heb meteen de Philips shaver opgeladen en voila... niet meer dan 1 uur de batterij is al vol. Het gaat snel. Maar ik ben ook beniuewd hoe lang de batterij zal kunnen werken. Voor de 1ste keer probeerde ik de nat scheren maar vind ik is minder glad, pijnlijk bij het scheren vooral op de hals. En het duurt dubbel als mijn oude Philips shaver. Met de droog scheren voel ik better dan nat scheren. Ik merkt het geluid zachter dan mijn oude shaver. En jaa, geen last meer van geïrriteerde huid. Met de trimmer bij kan ik mijn stijl doen. En nog wat vind ik leuk is deze Philips S7520/41 is gemakkelijk om af te spoelen.

• Ergonomisch en comfortabel
  • Gemakkelijk reiniging

Minpunten

• Nat scheren minder glad

Steven 15-11-2017

een aanrader

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Ik was 1 van de gelukkige om het apparaat te testen. En ja ik schrijf niet zomaar gelukkige want ben er echt wel tevreden van. Het doet alles wat het belooft. Langere haartjes zoals een baard van 3dagen vormt echt geen probleem. Laadt erg snel op. Ik gebruik het ook om mijn hoofd kaal te zetten en als je het ziet zou je denken dat het met een mesje is gedaan. Het apparaat ziet er goed uit het ligt gemakkelijk in de hand. Ik ben zelf een linkse en had er eerst schrik voor maar het vormt daar ook geen probleem. Gemakkelijk proper te maken. Met 1 klik de mesjes eraf en afspoelen onder het water. Mesjes er terug opklikken en je kan weer verder. Ook bij geleverd is een trimmer die gemakkelijk te zetten is op verschillende lengtes en die soepel glijd en snijd. En om het af te maken is er ook nog een harde etui bij gemakkelijk om veilig en proper mee op reis te nemen.
Het is echt een aanrader!! Je zal niet teleurgesteld zijn.

Pluspunten

• laadt snel op
  • niet zwaar