Philips SHAVER Series 5000 S5550 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5550 op Kieskeurig.nl.

Richard 02-06-2017

handzame shaver van philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Zeker een snelle manier van scheren, met deze Philips scheermachine die een batterij heeft
die erg lang mee gaat. Weinig irritatie bij het scheren. Kan ook met nat scheren gebruikt worden.
Prima te gebruiken met mee geleverde trimmer.

Pluspunten

• snelle oplaadbare batterij
  • goede indicatie batterij
  • glijd prima over gehele gezicht

M.F.E. 25-05-2021

Iedere dag met alle gemak glad geschoren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Een gemakkelijk apparaat met een prima gebruiksduur, wat ook goed schoon te houden is, ook de "after sales" service van Phillips is uitstekend

Pieter D 05-04-2021

Eindelijk weer glad geschoren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe scheerapparaat. Wat een verschil met de vorige. Zonder dat je het echt in de gaten hebt, worden de messen botter, maar je blijft er mee scheren. Dat het steeds langer duurt voor je klaar bent, sluipt erin. Nu je weer de beste kwaliteit in handen hebt, is het een genot om je te scheren. En je bent dus veel eerder klaar met een beter resultaat. Het toestel ligt fijn in de hand, de batterijduur is prima.
Lastig
Ik vind het opzetten /verwisselen van de scheerkop met de tondeuse even wennen. Het eraf trekken gaat zwaar (nieuwigheid) en het op de juiste manier terugzetten (nok/ inkeping) is precisiewerk.
Kortom
Dik tevreden met mijn nieuwe scheerapparaat.

HRGB 25-03-2021

Lekker glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Het het apparaat al een tijdje in bezit en ben zeer tevreden over hoe het in de hand ligt, de batterijduur en de gladheid. Reinigen vond ik in het begin vreemd, afspoelen met water, maar ben er nu aan gewend en hoef niet meet met een borsteltje steeds schoon te maken. Prettig apparaat voor mijn niet zware baard.

Bram VDZ 14-03-2021

Best ever

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Voorheen altijd met mesje scheren. Helaas vaak mesje bot of bij te snel scheren snijden met alle gevolgen van dien. Nu een aantal weken dit scheerapparaat en wil nooit meer anders.

J.J. H 09-02-2021

SUPER GLAD SCHEERRESULTAAT, EN GEEN HUIDIRRITATIE

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik ben heel tevreden over het scheerresultaat en dat ik geen huidirritatie van mijn gevoelige huid heb. Na verschillende Philips scheerapparaten in 40 jaar te hebben ' versleten, is dit vanaf de eerste scheerbeurt de beste die ik ooit heb gehad. Verbluffend scheerresultaat,geen irritatie van de huid en ergonomie is SUPER.

Louis XVI 07-12-2020

Chic et pas cher!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

J'avais déjà le même modèle de rasoir qui est arrivé en fin de vie. j'en étais tellement content de ce rasoir que j'ai racheté le même car mes anciens accessoires sont compatibles.

Anoniem 23-10-2020

Product valt tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Moet heel hard drukken en vaak heen en weer bewegen om een goed resultaat te krijgen. Vooral de hals kan niet tippen met een ouderwets mesje.
Batterijduur is oké.

Cpt NoBeard 15-10-2020

Toestel voldoet volledig aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Het toestel ligt goed in de hand, de batterij gaat een week mee bij een dagelijkse scheerbeurt. De precisietrimmer presteert beter dan deze van mijn vorige apparaten.
Ik ben tevreden

Bettonville 12-10-2020

Een fantastisch scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik ben geheel tevreden. Na even wennen aan de andere wijze van scheren dan met mijn Braun kan ik niets anders dan het hiervoor vermelde zeggen. Een prima scheerapparaat voor een mooie prijs. Zeer eenvoudig te reinigen. In aanschaf 3 maal zo voordelig als mijn vorige apparaat. Mesjes bij dit apparaat na twee jaar vervangen. Bij Braun het scheerhoofd ook na twee jaar. Dit is van ongeveer dezelfde kosten. Schoonmaken van Braun met dure caissons. Hierbij eenvoudig onder de kraan. Kortom geweldig.

PeterDC 08-10-2020

goede batterij

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

toestel ligt goed in de hand en is licht
met één oplaadbeurt kan je uw toestel lang gebruiken
ook heel goed voor een sterke baardgroei

H489 16-09-2020

Dit product heeft een veel te korte levensduur

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik heb deze shaver vin 2017 gekocht en is nu al door mij afgeschreven omdat hij een vreselijk irritant geluid maakt tijdens het scheren. Al mijn voorgaande Philips shavers hadden een levenscycli van minimaal 10 tor zelfs 15 jaar.
Deze shaver, de duurste welke ik ooit kocht heeft mij teleurgesteld.

bakker59 08-09-2020

mesjes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

ik gebruik scheerapparaat 1,5 maand en moet nu al nieuwe mesjes plaatsen dat vindt ik toch wel heel rap graag een reactie van philips zou welkom zijn.

Willyad 07-09-2020

het product heeft NIET zo geweldige kenmerken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Ik weet niet goed aan wie het ligt (aan het apparaat of aan mij?) maar met een nieuw scheerhoofd is mijn scheren zo klaar. Is het scheerhoofd 3 maand oud en ouder dan gaat het scheren een stuk moeizamer. Ik maak het scheerhoofd dagelijks schoon met een zachte oude tandenborstel en 1 x per week met een (gebits-)reinigingstablet in warm water. Regelmatig spuit ik er 'Philips cleaning spray' op en in. Toch heb ik het gevoel of de mesjes snel bot worden en het scheren 2-3 x zo lang duurt als nieuw. Al 2 x een nieuw scheerhoofd aangeschaft (€ 50,--60,-)

Veldtorini 06-09-2020

Philips Shaver 5000-series

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Geen idee hoe dat komt, maar vanuit het verre verleden tot en met nu, ben ik altijd meer dan tevreden over de door mij aangekochte Philips-producten. Duurzame, praktisch gestoelde kwaliteit gecombineerd met een eigentijdse vormgeving en styling en dat in een prima prijs-kwaliteit. Met andere woorden: tot op heden ben ik over deze aankoop wederom zeer tevreden!

Tubby_ 27-08-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Scheert super glad en ligt fijn in de hand. Er is helaas 1 groot nadeel, de aan uit knop zit op de verkeerde plek, waardoor het apparaat geregeld uit gaat onder het scheren.

ontgooheld 25-08-2020

meer van verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

duurder dan mijn vorig Philips scheerapparaat maar heb niet de indruk dat het beter scheert. Altijd met turbo scheren, de eerste stand is eigenlijk overbodig. Had er meer van verwacht. Volgende scheerapparaat zal waarschijnlijk terug wat goedkoper zijn.

Putmans 20-08-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Prima shaver, ligt goed in de hand en zowel voor droog als nat scheren geschikt.
Scheert goed glad (ik heb niet zo'n zware baardgroei) en ik scheer mij om de andere dag.
Batterij gaat best lang mee, 14 scheerbeurten op high speed. Na het scheren de shaver even afspoelen, dus geen gedoe met kwastje oid.

Appelmans 13-08-2020

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

Het is even wennen maar de "routine" komt na het herhaaldelijk gebruikt.
Het toestel scheert zeer goeden kort zoals vermeld . Zelf gebruik ik de mogelijkheid nat scheren niet dikwijls, maar het is wel handig. Ook bij het zuiver maken van het toestel.

alain f 08-08-2020

produit de bonne qualité

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5550

produit de bonne qualité sauf pour la coupe pour moi il ne coupe pas suffisamment bien et il faut insiste au même endroit et pas de socle dommage