Braun Series 9 9290cc Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9290cc Wet&Dry op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

j******@z******* 20-12-2021

Braun 9 serie

Het scheer apparaat voldoet aan de verwachting scheert mooi glad ,het enige wat nu de pan uit rijst is de prijs van de scheerkop deze worden echt waanzinnig duur ,gemiddeld kom je uit op €45,00 en met een beetje geluk voldoet deze # 9/10 maand aan de eis van glad scheren.

Pluspunten

• Batterij is top
  • Reiniging apparaat top

Minpunten

• Waanzinnig hoge prijs scheerkop

Piet 06-02-2019

Scheert alle haardjes niet weg. Reiniging niet optimaal.

Scheren duurt erg lang. Niet goed glad. En waardeloze reiniging. Weigert steeds. Geeft dan aan dat vloeistof op is terwijl er een volle cassette is geplaatst

Verdonk 19-12-2018

na 1,5 jaar kapot, en wordt normaal gevonden

1,5 jaar geleden een serie 9 gekocht. Nu is het scheerblad kapot. De klantenservice van Braun gebeld. En wat blijkt: die vinden het heel normaal dat de het scheerblad kapot gaat. Bij mijn vorige Braun ging ook het scheerblad kapot.

Minpunten

• kwaliteit van het scheerblad

Ayllas de Vries 25-01-2018

Top product!

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Het scheerapparaat ziet er heel mooi en fancy uit. Werkt zoals je zou mogen verwachten van een product van dit kaliber. Wordt geleverd met oplaad/schoonmaakstation, wat heel handig is en waardoor je er weinig onderhoud aan hebt. Wanneer ik het apparaat gebruikt heb zet je hem terug in het station, waardoor hij altijd klaar is voor gebruik. Ik kan het apparaat aan iedereen die gladgeschoren voor de dag wil komen aanraden. Alleen wanneer je wilt trimmen in plaats van scheren (iets meer dan een stoppel), kun je beter een trim-apparaat gebruiken.

Pluspunten

• Snel opgeladen

Minpunten

• Niet om te trimmen

Daniel B 04-01-2018
  • Product gekregen

Goed apparaat maar niet eenvoudig

Enige tijd geleden heb ik dit product gratis in ontvangst genomen om het te testen. Na het lezen van de handleiding ben ik mij er mee gaan scheren.

Bij het eerste gebruik had ik mijn baard wat langer, denk hierbij aan 1,5-2 weken niet geschoren. Bij het scheren voelde ik dat dit scheerapparaat erg aan die langere haren trekt. Dit was aardig pijnlijk en zeg om die reden dat dit apparaat niet geschikt is voor mensen die hun baard een beetje laten groeien en dan scheren. Bij het opnieuw scheren na 2 dagen groei is het scheerapparaat wel erg prettig. Scheert goed glad en glijdt eenvoudig over de huid.

Het apparaat komt in een mooie case voor bijvoorbeeld het reizen. Een hardcase die je apparaat goed beschermt. HEt is dus geen tasje of zakje waarin je apparaat alsnog snel beschadigd (kromme mesjes etc).

De trimfunctie op dit apparaat vind ik erg lastig te gebruiken en vereist wel enige oefening met het apparaat.

Het reinigingssysteem is ideaal. Nou was ik dit al wel gewend, maar dan zonder een vulling maar gewoon een bakje waar je onderin het schoonmaakmiddel doet. Je hoeft dus niet later het reinigingssysteem zelf schoon te maken. Nadeel hiervan is wel dat de aanschaf hiervan duurder is.

Vanuit mij: prima apparaat voor het glad scheren (zowel nat als droog).

Pluspunten

• Hardcase
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Vulling reiniging prijzig
  • Groot laadstation

renzoluitjes2 10-09-2016

Top apparaat!

Prachtig apparaat, mooi vormgegeven, lange accuduur en zowel nat als droogscheren is mogelijk. Geen huidirritaties (vorige Philips gaf dit wel) en gewoon een compleet apparaat inclusief toebehoren. Duurzaamheid en prijs/kwaliteit niet goed kunnen beoordelen omdat deze gratis ter beschikking is gesteld.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Accuduur
  • Irritatieloze huid
  • Functionaliteiten

Minpunten

• Duurzaamheid?
  • Prijs-kwaliteit?