Philips SHAVER Series 3000 S 3110 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Schrijf een review voor dit product

Dusty08 08-02-2017

Goed scheerapparaat.

Een goed en betaalbaar scheerapparaat. Maakt weinig geluid. Doet wat het moet doen, zonder overbodige poespas. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Anoniem 19-06-2016

Prima scheerapparaat met goede prestaties!

Ik scheerde hiervoor altijd met een scheermes voor het beste resultaat.
Nu gebruik ik het apparaat al ruim 2 weken en het overblufte mijn verwachtingen.
Prima prestaties en bijna net zo'n goed resultaat.
Geen scheerirritatie bij het gebruik, prima scheerresultaat, goede kwaliteit materiaal, gemakkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik.
Oplaadtijd in gebruiksaanwijzing komt niet overeen met wat op de doos staat, in gebruiksaanwijzing 8 uur en op doos 3 uur.
Gelukkig is het ook maar 3 uur en hierna kun je het apparaat ruim 45 minuten gebruiken.

Ik zou dit apparaat ook aanbevelen bij vrienden of familie omdat gezien de prijsverhouding het een prima scheerapparaat is vergeleken bij andere.
Ook ik ben nu overtuigd voortaan te scheren met een scheerapparaat en het mesje aan de kant te leggen.

Freek070 16-06-2016

Veel scheren voor weinig geld!!

Sinds kort in het bezit van de Philips shaver series 3000, Het scheerapparaat werkt boven mijn verwachtingen goed. In tegenstelling met andere apparaten glijdt het apparaat zeer zacht over je gezicht, iets wat een stuk relaxter is voor je huis. Ik raad mensen dan ook zeker aan om dit apparaat te kopen, makkelijk en snel scheren voor een mooie prijs!

MichaelMW 16-06-2016

Prima degelijk scheerapparaat

Nu ongeveer een week dit apparaat in gebruik. Het apparaat ziet er vrij simpel uit, is licht en ligt lekker in de hand. De eerste scheerresultaten zijn prima, zonder huiduitslag. Het scheren gaat vrij snel en er blijven weinig haartjes over in het gezicht. Dus daar ben ik erg tevreden mee. Wat wel een beetje moeizaam gaat is de hals, daar duurt het wat langer voor alle haartjes weggeschoren zijn, maar dat ervaar ik met alle scheerapparaten. Het enige wat mist is een trimmer op de achterkant. Kortom, een degelijk scheerapparaat met prima scheerresultaten.

markna 03-06-2016

goeie prijs kwaliteit

Dit apparaat doet z,n werk goed ik heb met veel scheerapparaten vaak het probleem datie niet goede over de huis gaat maar met deze scheerkop gaat dat wel