Philips SHAVER Series 3000 S3110 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3110 op Kieskeurig.nl.

Bart 21-06-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik heb dit apparaat nu enkele weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het toestel ligt goed in de hand, is heel licht, ziet er goed uit en het scheerresultaat is wat je mag verwachten van een scheerapparaat.
Het enige minpunt is het ontbreken van een trimmer, maar in deze prijsklasse is dit te verwachten.

StD24 15-06-2016

Zeer aangename scheerervaring

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik gebruik dit toestel sinds enkele weken en ben er zeer tevreden over. Het toestel past zich door de flexibele scheerkoppen goed aan aan het scheeroppervlak. Hierdoor verloopt het scheren vlot en heeft men geen last van irritaties.

Tom 02-06-2016

Stil, licht toestel met glad resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik heb dit toestel nu reeds enkele dagen mogen testen en heb voordien altijd een Philips scheerapparaat van een iets hogere categorie gebruikt. Het eerste wat me opviel toen ik dit toestel uit de doos nam, was het ontbreken van een trimmer, dit is namelijk één van de functies die ik op mijn oude toestellen regelmatig gebruikte. Het ontbreken van deze functie was ook meteen voelbaar toen ik het toestel voor de 1ste keer gebruikte, vooral wanneer je je baard iets langer laat staan, kan het vrij pijnlijk zijn om deze dan onmiddellijk met de scheerkoppen af te doen. Voor de rest ben ik wel tevreden van het toestel, het scheert mooi, fijn en glad af en ik heb geen last gehad van geïrriteerde huid, wat ik wel voorhad met mijn vorig toestel.

Fayatorie 28-01-2020

Radj

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Perfecte neus trimmer doet wat hij moet doen de haren verwijderen zonder pijn .
helemaal top gewoon kopen !!

Bouwens 29-11-2019

Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Deze was toch niet zo,n goed apparaat hij was snel stuk na een jaar gebruikt vertoonde dit apparaat al keuren zoals veel herrie bij het scheren en kapotte mesjes.

Claude49 29-05-2019

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Werkt uitstekend en ook makkelijk te onderhouden. Gebruiksvriendelijk het waarschuwingslampje is ook zeer handig om je attent te maken om het toestel op te laden

CarolAlkmaar 17-07-2018

Scheer niet glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Twee van deze scheerapparaten gekocht in de overtuiging dat er een Norelco 8-series scheerhoofd op zou zitten. Dat zit er dus niet op, maar de "dualprecision" scheerhoofden en deze scheren dus simpelweg niet glad! Heb het model HQ7390/17 maar weer uit de kast gehaald, is oud maar scheert wel glad! Helaas is de batterij daarvan op zij eind. Opgelet dus!

KnaSne 15-06-2018

Goede scheereigenschappen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Tevreden met deze aankoop. Droog scheren met goed resultaat waarvoor dit is aangekocht. Eenvoudig in gebruik en ook makkelijk te reinigen.

Ronaldx 03-06-2018

Cheap en slecht apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik begrijp dat ieder merk een instap-model in het assortiment heeft. Maar dit apparaat maakt zelfs de basics niet waar. Het scheert heel slecht, de scheerkoppen zijn onplezierig rauw op de huid en tijdens het scheren worden je oren geteisterd door een onplezierig hoge toon die lijkt op een zwerm overspannen muggen.
Het snoer is stug en goedkoop en ik kan me nauwelijks indenken dat dit langer dan een jaar meegaat. Ik twijfel zelfs aan de veiligheid ervan.
Al met al een goedkoop en slecht apparaat. Onbegrijpelijk dat Philips dit onder haar merk durft te verkopen

Dean 16-04-2018

Gemakkelijk te installeren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Door het plaatsen van nieuwe scheerkoppen is mijn apparaat zo goed als nieuw en ik ben terug glad gechoren

Nian80 22-02-2018

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Scheeraparaat goed in hand liggend.Goede scheerprestatie.Kwaliteit/Prijsverhouding goed.Gemakkelijk te reinigen.
Een aanrader voor die prijs.

Lupus45 13-02-2018

ter vervanging

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

dit apparaat heeft Philips mij ter vervanging geleverd van mijn PT727, welke ik tot volle tevredenheid gebruikte, en er plotseling ermee stopte toen de verlengde garantie van drie jaar er bijna op zat. Uitstekende service en zeer snelle reactie en levering

Ton. M 28-12-2017

Vandaag binnen gekregen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Het apparaat werkt fijn net opgeladen. Scheert zacht en geen huidirritatie. En betaalbaar. Aangekocht via ing rentepunten. Mooie uitstraling. Ligt lekker in de hand.laad snel op.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Ligt goed in de hand
  • Niet duur
  • Geen huidirritatie
  • Laad snel op

Minpunten

chris1981 12-11-2017

Prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik heb me 2 jaar geschoren met dit apparaat en dat was altijd prima, toen de scheerkoppen op waren heb ik me weer een Philips gekocht.

moulinex118 08-05-2017

Niet echt bruikbaar via het stopcontact

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik heb in de winkel expliciet gevraagd of het apparaat ook via het net te gebruiken is. Dat heeft men expliciet bevestigd.
In de praktijk is het scheren via stopcontact echter onbruikbaar. Je stopt feitelijk een laadadapter in het stopcontact, de draad is stijf, niet ergonomisch en helemaal geen spiraaldraad zoals men zou verwachten. Bovendien valt de aansluitstekker om de haverklap uit de machine. Dit is een slecht design. Mijn inziens dus onbruikbaar via het stopcontact en een stap terug tov vroegere generatie machines.
Ik kan alleen hopen dat Philips zijn huiswerk in het vervolg beter doet. Als je aangeeft dat het ook via het net kan, wel dan moet je er ook voor zorgen dat dit een volwaardige functie is.

qqlq 16-02-2017

Product werkt slecht.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Ik heb heel lang met veel plezier met het vorige Philips scheerapparaat gedaan, waardoor het ook echt versleten was. Dit scheerapparaat werkt nog niet half zo goed.
In het begin dacht ik dat ik er aan moest wennen (minder lawaai) maar het resultaat is niet goed. Terwijl ik toch helemaal geen zware baard heb.

Hansje55 11-02-2017

Alleen geschikt voor in de kliko

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Zwak en goedkoop aandoend apparaat, de naam Philips niet waardig. Mijn vorige apparaat was ook een Philips die prima voldeed. Dit is echt rommel.

Dusty08 08-02-2017

Goed scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

Een goed en betaalbaar scheerapparaat. Maakt weinig geluid. Doet wat het moet doen, zonder overbodige poespas. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

delange 18-01-2017

goed toestel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

zoals verwacht, zelfs iets beter. Baard mag al enkele dagen oud zijn, kan het nog aan. scheerbeweging is wel belangrijk

skip1961 06-10-2016

Perfectie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3110

De perfectie bestaat niet, volgens algemeen geweten. Dit apparaat doet er wel alles aan om die na te leven.