Braun bodycruZer B55

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun bodycruZer B55 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Elly van Breen 05-11-2011
Geschreven voor: Braun bodycruZer B55

wat een waardeloos ding. onmogelijk met de kammetjes goed mee te werken. resultaat absoluut niet wat je wilt.
Of er gaat niets af of je wordt kaal. wij brengen hem terug.

BBC70 07-08-2011
Geschreven voor: Braun bodycruZer B55

Ik snap echt niet hoe de Braun BodyCruzer aan zulke hoge cijfers komt! Gisteren aangeschaft, en conclusie van het verhaal is: ''scheren kan het apparaat echt niet''. Handig als je wil trimmen, en met scheermes krijg je sowieso alles glad! Maar als je zonder scheermes en trimkappen wil werken heb je er totaal NIKS aan! Hiervoor had ik de Philips Bodygroom, daar kon je enigszins alles redelijk glad mee krijgen! Waardeloos product dit dus! Bijna 60 euro verspild!

Daarzo 24-08-2010

Vervanging:
Had hiervoor een Philips bodygroom, welke al snel aan vervanging toe was. Voor mij geen Philips meer. Aan de recensies op deze site te zien zijn er meer die daar zo over denken.

Keuze:
De keuze was daarna vrij makkelijk. Een Braun. Twee modellen gevonden. Een Bodycruzer 4 (of zoiets), die hier heel slecht beoordeeld werd. Dus maar voor de B55 gegaan.

Het gebruik:
De B55 Bodycruzer bevalt tot op heden erg goed. Hij trimt behoorlijk kort. Er zitten drie opzetstukken bij, waarvan ik de kortste gebruik.
Het apparaat klinkt en voelt solide. Het opladen gaat prima en de accu houdt het goed vol. Dit apparaat voelt stevig aan en geen goedkoop plastic geval als de Philips.

Met het resultaat ben ik tevreden. Voor het babygladde kun je altijd nog het scheermes en scheerzeep nagebruiken maar ik vind het niet nodig.

Dankzij de meegeleverde houder hangt het apparaat altijd klaar voor gebruik in de douche, nu gebruik ik het dan ook geregeld. De houder kan je aan een douchestang bevestigen.

En momenteel krijg je nog 10 euro terug van Braun met hun zomeraktie.

JeromB 23-06-2010
Geschreven voor: Braun bodycruZer B55

Na veel te hebben gelezen over trimmers, is de keuze op dit apparaat gevallen. Kan niet anders zeggen dan dat ik helemaal tevreden ben!

Het apparaat houdt goed vast en doet goed z'n werk. Wel even uitzoeken welk opzetstuk je waar moet gebruiken, maar ook daar zijn we uitgekomen!

LokiNya 14-06-2010
Geschreven voor: Braun bodycruZer B55

Een mooi apparaat die erg handig is in gebruik. Door het smalle ontwerp is het makkelijk vast te houden waardoor ik zelfs zelf beharing op rug en schouders weg kon halen.

Ik heb voor dit product gekozen omdat deze waterdicht en onder de douche te gebruiken is. Helaas werkt dit met de opzet stukjes niet ideaal.

De toevoeging van een scheermesje vind ik echter wat nutteloos. Of het echt fijn werkt ben ik niet echt zeker van. Een apart scheermesje is een stuk handiger.

Voor de prijs had ik wel een Li-Ion batterij verwacht, dus vind ik het ook wat aan de dure kant. Dat is dan ook mijn motivatie voor een lager cijfer op degelijkheid.

JW17 20-10-2009
Geschreven voor: Braun bodycruZer B55

Prima apparaat, met handige opzetkammetjes voor een verschillend scheerresultaat, in combinatie met het Gillette-mes helemaal glad te scheren.