Philips SHAVER Series 5000 S5130 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

4000ds devil 08-12-2015

Een paar dagen geleden aangeschaft en wat scheert dit apparaat toch fijn en mooi glad. Ligt erg fijn in de hand en voelt erg degelijk aan. Voor het geld perfect!
De baardtrimmer is er los op te klikken. Mijn vorige was ook een Philips die me zeer goed beviel net als deze, super.

st 17-09-2016

Super scheerapparaat

snel glad, zeker aanrader, lang gebruik zonder extra op te laden
een van de beste die ik reeds had, Om te reinigen ideaal zeer snel en gemakkelijk.gewoon top

Wkruise 22-01-2016

Prima scheerapparaat

Sinds ongeveer 3 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Het is zeer makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand. Ook de lastig bereikbare plekken zijn prima glad te scheren door de flexibele kop. Doordat de kop en de trimmer onder de kraan af te spoelen zijn is het onderhoud erg simpel en snel. Kortom een fijn apparaat voor een prima prijs

Jumiejumie 15-01-2016

Scheert fijn

Sinds enkele weken heb ik dit scheerapparaat in huis. Voorheen scheerde ik mij met een mesje vanwege huidirritatie. Dit scheerapparaat geeft mij geen huidirritatie en scheert vrij vlot. Ik vind het apparaat vrij stil en makkelijk te onderhouden. Daarnaast mooi design.

Jammer dat er geen handig reistasje bij zit. Maar die kun jezelf ook aanschaffen. Vanwege de prijs-kwaliteitverhouding vind ik dit een goede aanschaf.

rvrijdag 14-01-2016

prettig scheren

Het is een makkelijk te gebruiken scheerapparaat dat snel en goed scheert. Dagelijks gebruiken is geen probleem want hij is snel opgelade.

racemaniac 11-01-2016

goed product met kleine minpuntjes

Goed product wat de verwachtingen geheel waarmaakt.

Minpunten :

- Oplaadsnoer/stekker schiet regelmatig ui het apparaat.
- Draaisnelheid van scheermachine kan harder, zeker indien men een wat stuggere baardgroei heeft
- Aan/uit knop zit niet op de meest ideale plaats. Bij vasthouden druk ik regelmatig deze in, waardoor apparaat uit gaat

Pluspunten :
- Oplaadsnoer is geen gekruld snoer en heeft mooie engte
- ondanks lage scheersnelheid van de koppen scheert apparaat glad
- Flexibele kop voldoet zeer aan de verwachtingen

Kortom goed product wat aan de verwachtingen voldoet buiten wat aandachtspuntjes

simonsays83 09-01-2016

Dit scheerapparaat bevalt goed!

De Philips S5100/06 doet precies wat hij moet doen zonder overbodige functies. De vormgeving is goed en ligt lekker in de hand. Vooral het scheren van de hals doet het apparaat goed. De kop beweegt goed met het gezicht mee en is gemakkelijk schoon te maken.

mdjnac 08-01-2016

goede middenklasser

Ik heb sinds enkele weken de S5100/06 in gebruik. Het apparaat scheert glad door de goede roterende/bewegende kop. De mesjes bewegen en de kop kan alle hoeken maken. Ik heb overigens niet een hele zware baardgroei... dus kan alleen daar mijn mening over geven. Toestel ligt lekker in de hand, is makkelijk afwasbaar/afspoelbaar, tondeuse (los opzetbaar) werkt goed. Nadeel is het erg minimaal afleveren van de scheerproducten (geen reistasje, geen borsteltje, et cetera). Ook het design van het apparaat is goed. Scheerapparaat heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.

Nagam 07-01-2016

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over dit product.

Het apparaat ligt zeer goed in de hand en geeft een heel erg goed resultaat in korte tijd.

De Philips S5100/06 heeft een schappelijke prijs en voor een gewone scheerbeurt voldoet het ruim.

Het scheert goed glad. Het apparaat is makkelijk hanteerbeer en de koppen zijn zeer flexibel waardoor het de contouren van het gezicht makkelijk volgt.

Het enige minpunt is dat dit apparaat geen borsteltje meegeleverd krijgt waardoor schoonmaken niet meteen makkelijk is.

Daar staat tegenover dat het doet wat het moet doen en dat de prijs zeer schappelijk is. Een los borsteltje kopen is dan ook geen onoverkomelijke zaak.

Ik kan dit scheerapparaat dan ook aanbevelen als je op zoek bent naar een apparaat wat doet wat hij moet doen zonder poespas.

Speh 05-01-2016

Gemakkelijk en goed resultaat

Ik gebruik de S5110/06. Ik vind het fijn scheren. het gaat heel gemakkelijk en de resultaten zijn goed.

Stezie 03-01-2016

Wat een fijne scheerapparaat

in enkele minuten ben je klaar met scheren en zonder enige irritaties. Ligt lekker in de hand en makkelijk schoon te houden

Arjan1978 03-01-2016

prima scheerapparaat

Een goed en solide product van Philips. De prijs kwaliteit verhouding is goed in balans. Het apparaat scheert goed (beter als mijn vorige toestellen) maar zo glad als met een mesje scheren weet het toestel niet te evenaren. Het toestel ligt goed in de hand en oogt mooi qua design. Het afhalen van de scheerkop gaat erg makkelijk. Het erop zetten van de scheerkop of trimmer voelt daarentegen onwennig aan, je moet best even drukken waardoor je het idee hebt dat je het apparaat wel eens kapot zou kunnen maken. Al met al toch een goed scheerapparaat voor een degelijke prijs.

HMBosma 02-01-2016

ligt fijn in de hand

Dit scheerapparaat maakt scheren weer een prettige ervaring, het apparaat ligt fijn in de hand en geeft een glad scheer resultaat.
Kwalitatief goed apparaat (wat je mag verwachten van Philips); ideaal voor dagelijks gebruik.

Anoniem 30-12-2015

Fijn scheerapparaat voor een mooie prijs

Dit is echt een fijn product. Vooral de prijs-kwaliteit is zeer goed. Hij ligt lekker in de hand en zonder draad scheert het apparaat erg fijn. De scherpe hoek van mijn kin is iets lastiger om in een keer glad te krijgen. Doordat de kop open te klappen is en met water te reinigen is, blijft hij schoon en langer scherp. Wil je een betaalbaar apparaat met goede resultaten? Zoek niet verder!

Ricardo62 29-12-2015

Een Fijn apparaat

Na jarenlang scheermesjes te hebben gebruikt, is dit een verademing. Mijn huid voelt zo glad aan, lijkt wel een baby. Elke keer verbaast ik mij hierover. Zo glad..... Ook mijn snor kan ik mooi in model brengen. Ik ben tevreden.

chucky63 29-12-2015

Zeer goed!

Zeer licht en goed te hanteren apparaat! Scheert ook makkelijk en goed waar "traditionele" apparaten nog wel eens wat haartjes achterlaten.

hschaank 29-12-2015

Sne

Het is ongelelooflijk maar waar. Met dit apparaat raak je je haar heel snel kwijt. Eerst was ik sceptisch of dit zal lukken, maar na een paar dagen in mijn bezit... Fantastisch!

De kop verwisselen vergt een beetje handigheid, maar dat went vast snel genoeg. Jammer dat er geen reisetui bij zit.

Roell 28-12-2015

Nice

Philips Male Grooming S5100/06
Paar dagen in gebruik.
Mijn ervaringen met deze philips fast shave zijn positief.
Ligt lekker in de hand.
Hij doet zijn naam eer aan. Sneller scheren dan een braun is zeker het geval. Maar dat mag ook wel gezien het scheeroppervlakte wat je hebt.
Ik moest wel even wennen aan het rondjes maken op mijn gezicht. De scheerkop gaat makkelijk over mijn gezicht gezien de 3 scheerrondjes.
Lastig is alleen de snor...gezien de rondjes. Maar dat is een kwestie van wennen. Nog een paar daagjes en ik weet niet beter vermoed ik zo.
Enige nadeel, voor mij dan, de trimmer. Deze moet je er steeds opklikken. Dus eerst de scheerkop er af halen en dan de trimmer er op klikken om je bakkebaarden recht te kunnen trimmen..
Glad eindresultaat, is voor mij het belangrijkste en dat levert ie dan ook.
De batterij gaat 3 scheerbeurten mee alvorens ik hem weer aan de stroom moest leggen. Dus ook dat is redelijk goed te noemen.
Het schoonmaken van de scheerkop is erg prettig. Open klikken, even onder de kraan houden en klaar.
Al met al, tevreden over deze Philips Male Grooming S5100/06