Philips 5000 series S5130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series S5130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

petrus 14-02-2019

scheerapparaat 5000 serie

Geschreven voor: Philips 5000 series S5130

scheert goed en voldoet aan de verwachting. Bij mijn vorige philips scheerapparaten kreeg je altijd een opbergtasje en een schoonmaakborsteltje. Bij de nieuwe apparaten is dit niet meer het geval. Jammer en zeker een misser van Philips. Ik ben inmiddels bij de Action langs geweest en heb daar de ontbrekende spullen maar zelf gekocht, kosten 3 euro.

Pluspunten

• goed scheren
  • voldoende kracht
  • fijne turboknop
  • neustrimmer bijgekocht, werkt goed

Minpunten

• geen tasje
  • geen schoonmaakborsteltje
  • moet je zelf kopen......

C.J.van Deventer 02-01-2019

Verende scheerkoppen schoonmaken met water

Geschreven voor: Philips 5000 series S5130

Vanafmijn 22 jaar tot 80 jaar met met kwart geschoren nu overgestapt op elektrisch scheren dat bevalt me na enkel dagen al prima

Pluspunten

• Smelled en makkelijker

4000ds devil 08-12-2015
Geschreven voor: Philips 5000 series S5130

Een paar dagen geleden aangeschaft en wat scheert dit apparaat toch fijn en mooi glad. Ligt erg fijn in de hand en voelt erg degelijk aan. Voor het geld perfect!
De baardtrimmer is er los op te klikken. Mijn vorige was ook een Philips die me zeer goed beviel net als deze, super.