Philips SHAVER Series 5000 S5320 - Reviews

Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

braj 20-01-2016 Product paar weken in bezit

het apparaat een paar weken in gebruik. De batterijduur is erg goed en het apparaat ligt goed in de hand.
Het scheerresultaat valt tegen. De huid is na het scheren geïrriteerd en het voelt niet glad aan.
Je kan beter blijven scheren met een mesje dan is het gladder en ben je sneller klaar.

LouBor 17-01-2016 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat met een glad scheerresultaat. Ligt ook fijn in de hand. Het schoonmaken is wat lastiger maar over het algemeen ben ik zeer tevreden!

jan3010 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

scheert gewoon goed, maar je betaald voor het design,
mijn oude pt919 scheert net zo snel als dit model in de turbo modus.

Michiel 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het scheerapparaat nu een week in bezit ter vervanging van mijn oude Philips scheerapparaat. IK had een high end model en merk dat het scheerresultaat niet noemenswaardig is veranderd. Het was goed en het blijft goed. Wel draagt de nieuwe vorm en bewegelijkheid van de kop bij aan prettiger scheren. Ik hoef het apparaat minder te kantelen om goed in de hals te scheren, daarmee is de scheerervaring beter geworden. Ook het opladen is sneller en door de leds kan ik nu zien hoe vol de accu is. Ook het "lock" op de aan uit schakelaar vind ik prettig, ik ben al wel eens op reis geweest voor een paar dagen waarbij het vorige apparaat ergens in het vliegtuig of zo is aan gegaan en leeg was bij aankomst. Niet handig als je zonder snoer bent vertrokken.
Verder is de turbo functie een leuke extra, op de lastigere plekken lijkt hiermee het scheren wel sneller te gaan.
Het apparaat ligt erg lekker in de hand, maakt weinig herrie en voelt solide aan.
Al met al ben ik erg tevreden over het apparaat.
Ben benieuwd hoe de accu zich gaat houden naar verloop van tijd, bij mijn vorige apparaat was dit uitstekend.

Stefan-hoog 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat, veelzijdig

Het is een fijn apparaat welke veelzijdig gebruikt kan worden. Door middel van de vele opzet stukken kan je kiezen van scheren en trimmen tot als een tondeuse gebruiken.
Het display is overzichtelijk en duidelijk leesbaar met goede iconen.

Overall een goed product tegen een goede prijs.

Pluspunten

• Display
  • Gebruiksgemak
  • Opzetstukken
  • Accuduur

Minpunten

• Ieder opzetstuk los aanschaffen

w63e 24-05-2017

Prima scheerapparaat

Prima scheerapparaat helaas zit er geen reistasje bij.
Dat had echt vermeld moeten worden,ik had anders een
ander type gekocht.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

E.J. 23-01-2016 Product maand in bezit

De prijs/kwaliteit is uitstekend. Goed glad scheerresultaat. Afspoelen onder de kraan is gemakkelijk en snel.De batterij gaat lang mee en is snel opgeladen.

braj 20-01-2016

matige prestatie in relatie tot de prijs

een aantal weken het apparaat in gebruik.
de batterijduur is erg goed en het apparaat ligt goed in de hand.
het scheerresultaat is minder goed. de huid is geïrriteerd na het scheren en het voelt niet glad aan.
scheren met een mesje is gladder en gaat sneller

Annebertie 17-01-2016 Product paar weken in bezit

Apparaat doet waarvoor die bedoeld is. Glad scheerresultaat zonder een geïrriteerde huid. Licht makkelijk in de hand, is stil en is makkelijk schoon te maken. Batterij is super, gaat lang mee.

Anoniem 17-01-2016

Zeer tevreden

Heel fijn apparaat. Ligt goed in de hand en heel glad resultaat na scheren. Ik zou dit apparaat zeker aanbevelen!

Smelein 15-01-2016

Simpel, soepel en smooth

Dit is mijn eerste ervaring met een elektrische shaver met een draaikop, en ik moet zeggen dat het me ontzettend bevalt. Waar ik vroeger veel moeite had met het scheren van mijn keel, en met name onder de kaak, gaat het met dit scheerapparaat veel beter. Er zitten weinig onnodige functies op, waar ik veelal toch nooit gebruik van zou maken. Gebruiksgemak is daarom dus ook uitstekend.

Dickrem 13-01-2016

Perfect scheerapparaat

Voor het eerst dit scheerapparaat gebruikt uit de series 5000 en ik was zeer verrast door het gemak waarmee dit apparaat scheert en hoe glad het resultaat is geworden.

Het ligt zeer lekker in de hand en ook het schoonmaken is een fluitje van een cent.

Zeer aan te bevelen aan al mijn vrienden en kennissen.

Michel0601 13-01-2016

Prima apparaat

Heb dze nu enkele weken n gebruik, ben er erg tevreden over. Hij scheert niet zo glad als met een mes, maar het resultaat is prima, heb ook bjna geen huiduitslag (was voorheen wel anders) Apparaat is makkelijk in gebruik, licht gewicht dus makkelijk mee te nemen op bv zakenreis. Batterijduur is heel erg goed, indicator is erg makkelijk, je grijpt hierdoor nooit mis. Jammer dat deze alleen droog scheert, denk dat het resultaat bij nat misschien nog net beter is. Ik ben al met al heel tevreden, een aanrader.

EJHE 13-01-2016

Uitstekende resultaten.

Dit apparaat scheert goed glad en snel. De batterij is snel opgeladen en gaat lang mee voor de volgende oplaadbeurt. Conclusie: prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

sduinkerke 07-01-2016

prima , simpel maar effectief. Goede prijskwaliteit ratio

Nu bijna 2 weken in bezit en ben dik tevreden. Mijn vorige was ook een philips, maar deze is toch weer iets krachtiger en de koppen voelen iets comfortabeler aan vergeleken met de oude.. Ook voor de bakkebaarden werkt hij prima.
Ook schoonmaken is een fluitje van een cent, gewoon de kop eraf klikken en onder de kraan houden. Batterij lijkt ook prima, tot nu toe nog niet moeten opladen na 10x scheren

rosier 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat dat snel oplaadt en ontzettend makkelijk in gebruik is. goed voor een eendags baardje maar ook voor enkele dagen langer.

Rosier 04-01-2016

Fijn apparaat

Gemakkelijk en snel in gebruik. maakt het dagelijks scheren niet meer zo een vervelende tijdrovende klus. Laadt ook snel op. Verder is het een mooi apparaat om te zien.

jan3010 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

scheert gewoon goed, turbo modus is gewoon normale max van vergelijkbare prijsklasse. Mijn oude pt919 scheert net zo goed alleen design is minder.

jan3010 02-01-2016

doet zijn werk, betaald voor design

Door de kop af te nemen makkelijk te reinigen.
Apparaat doet zijn werk, scheert goed.
Heb alleen geschoren in de turbo modus, maar scheert net zo snel als mijn oude pt919 ( zelfde prijs groter oppervlak)

rebo1111 30-12-2015

goed apparaat

scheert goed, zowel dagelijks gebruik als een 2-dagen baard. Vormgeving is heel goed, hierdoor ligt hij lekker in de hand.
Kortom, scheerapparaat is een aanrader