Philips SHAVER Series 9000 S9171 - Reviews

Scheersysteem
roterend
Accu indicator
Deprecated > Reinigingssysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9171 op Kieskeurig.nl.

paulpvl 01-11-2016

Bijna fluisterstil

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Mooie moderne techniek en echt heel compleet met trimmer en reinigingsstation.. Scheert alweer eenstuk gladder dan mijn vorige Cool Skin van Philips. Ik sta paf van het lage geluidsniveau en kan gesprekken weer volgen tijdens het scheren.
Trouwens ook lof voor de duidelijke gebruiksaanwijzing in foutloos Nederlands, dat tref je bij andere fabrikanten niet vaak aan.

Pluspunten

• stil
  • mooi en stijlvol

Arnoud 04-09-2016

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Een kwetsbare huid vroeg voor mij om een overstap naar droog scheren. Ik wilde echter natuurlijk wel een glad resultaat. Vandaar de keuze voor dit model, met een beloofd goed resultaat door de speciale scheermessen.
De draaibare koppen zorgen ervoor dat het apparaat makkelijk en snel de contouren van het gezicht volgt. Of de haartjes nu echt opgetild worden, zoals wordt gezegd, is mij niet helemaal duidelijk, maar in vergelijking met mijn vorige scheerapparaat (eveneens van Philips) blijft mijn huid inderdaad langer glad. De kantoordag kom ik nu wel door met een gladde huid.
Het schoonmaakstation bij dit apparaat doet braaf zijn werk en zorgt dat ik hier geen omkijken naar heb. Aangezien ik het apparaat nog niet lang in bezit heb, kan ik helaas nog niets zeggen van gebruiksduur van reinigingsvloeistof en kwaliteit koppen over langere termijn. Op dit moment ben ik echter tevreden over het appraat ondanks de wat hogere prijs.

Pluspunten

• Reinigingsgemak
  • Scheerresultaat
  • Uiterlijk

Minpunten

• geluid reinigingsstation

JvdPal 25-11-2018

Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Dit apparaat heeft een groot nadeel. Dat betreft het opzetkammetje van de baardtrimmer. Een zeer fragiel stukje plastic. Als dit stuk gaat, en het is heel kwetsbaar, dan moet de hele kop van de baardtrimmer worden vervangen. Dat kost zo'n 38 euro. Het kammetje is niet los te krijgen. Belachelijk voor zo'n duur scheerapparaat. Ook niet erg duurzaam om een hele kop te moeten vervangen voor een stukje plastic. Van Philips hoef je ook niets te verwachten. Die zeggen bij de klantenservice wel dat ze begrijpen dat het vervelend is om voor zo'n kammetje een hele kop te moeten vervangen maar doen voor de rest niks......

Kritischmaaroprecht 15-08-2018

Prima scheerapparaat met prima levensduur accu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Het apparaat scheert prima en de batterij hoef ik gemiddeld maar 2 keer per maand op te laden, terwijl ik het wel ieder dag gebruik. Fijn in omgang en het ligt prima in de hand. Het enige minpuntje is wellicht de aanschaf van de reinigingsvloeitsof en de scheerkoppen, die je na een periode moet vervangen, maar goed ieder apparaat heeft onderhoud nodig.

kwestland 16-06-2018

Scheerapparaat met slechte scheerkop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Heb dit scheerapparaat nu bijna 2 jaar maar daar het scheerhoofd steeds los laat tijdens het scheren ga ik opzoek naar een ander merk. Heb vorig jaar een nieuwe scheerhoofd ontvangen maar na 3 maanden weer het zelfde, ben er nu klaar mee. Ondanks dat het scheerhoofd los komt tijden het scheren is het verder een perfect apparaat, maar toch zou ik het scheerapparaat niet aanbevelen.

ton 23-11-2016

scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

mooi scheerapparaat maar wel veel onderdelen en weer een stopcontact nodig voor de cleaner. baard trimmer moet de scheer kop vervangen

ton 23-11-2016

scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

veel onderdelen los. en altijd weer spullen kopen bv reiniger en mesjes om de 2 jaar en veel ruimte olus weer een stopcontact bezet.

Geert Roothans. 17-11-2016

Comfortable gladde shaver.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Prijs kwaliteit uitstekend.Scheert zeer glad,volgt contouren van gezicht.Geen huidirritatie.
Goed schoon te maken.

Minpunten

• Opladen en scheren tegelijk niet mogelijk.

k van spelde 10-11-2016

een lekker ding

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

ik zal erg aan dit apparaat moeten wennen,ik heb hem pas een keer gebruikt, maar hij scheert geweldig.

Cor 05-11-2016

scheert glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Heel fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand. Scheert super glad. Mooi design. Ben hierdoor getipt via vrienden. geweldig!

Sjef 03-11-2016

Mooi product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Ligt fijn in de hand en gemakkelijk schoon te maken, scheert heel goed glad!
Heb het apparaat te kort in het bezit om er verder over te oordelen.

JacW 11-08-2016

goede scheerresultaten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

reeds ca. 50 jaar scheer ik mij met een philips shave.
Echter dit is de eerste waar geen beschermkap voor de scheerhoofden bij is geleverd.

h van vugt 26-06-2016

Super machine

Scheert glad en snel.
reinigingssysteem was even wat ingewikkelder ,maar eenmaal werkende is het superhandig.

Johnny 29-05-2016

Great shaver. Shaves smoothly and it is a great price.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Great shaver and leaves my skin super smooth and not irritable. It is very precise and easy to clean and maintain. For travelling the bag fits perfectly. Also the cleaner is super worth it knowing that makes shaving better. Also dries the shaver and you can charge the shaver on the cleaning station.

Ad76 11-03-2016

uitstekend/zeer goed

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Het scheren is nu een genoegen.
Apparaat voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ik zou het iedereen aan willen raden.
De aanschafprijs vind ik best fors, maar ik vind die zeker waard.

Gerrit 21-11-2015

Flexible scheerkoppen erg prettig en maakt het mogelijk om lastige plekken makkelijk te scheren
Erg ergonomisch
Snel opgeladen
Zeer nettjes afgewerkt

Appie 16-11-2015

Eerste indruk is zeer goed, laag geluidsniveau. Weinig irritatie van de huid terwijl het scheerresultaat meer dan goed is. Schoonmaakmodule is ook erg handig.

Alleen nog maar droog geschoren, binnenkort eens met schuim proberen.

Rinus 09-11-2015

Tot nu toe geweldig. Pakt alle haartjes, ook in de hals. Zeer glad resultaat.
En ook de reiniging met het apparaat vind ik hygiënisch.

Runningjan64 03-10-2015

top product met 2 nadelen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9171

Het werkt prima wat scheren betreft, alleen prijstechnisch en batterij duur is erg mager. ook de schoonmaakvloeistof is aan de dure kant

Nick_S_84 05-07-2015

Ondanks mijn zware baard scheert dit apparaat ontzettend fijn. Snel en effectief met een mooi resultaat.