Philips SHAVER Series 9000 S9171/31 - Reviews

Afspoelbaar

9,1

ton 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

scheerapparaat

mooi scheerapparaat maar wel veel onderdelen en weer een stopcontact nodig voor de cleaner. baard trimmer moet de scheer kop vervangen

ton 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

scheerapparaat

veel onderdelen los. en altijd weer spullen kopen bv reiniger en mesjes om de 2 jaar en veel ruimte olus weer een stopcontact bezet.

Geert Roothans. 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Comfortable gladde shaver.

Prijs kwaliteit uitstekend.Scheert zeer glad,volgt contouren van gezicht.Geen huidirritatie.
Goed schoon te maken.

Minpunten

• Opladen en scheren tegelijk niet mogelijk.

k van spelde 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

een lekker ding

ik zal erg aan dit apparaat moeten wennen,ik heb hem pas een keer gebruikt, maar hij scheert geweldig.

Cor 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

scheert glad

Heel fijn scheerapparaat, ligt goed in de hand. Scheert super glad. Mooi design. Ben hierdoor getipt via vrienden. geweldig!

Sjef 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

Ligt fijn in de hand en gemakkelijk schoon te maken, scheert heel goed glad!
Heb het apparaat te kort in het bezit om er verder over te oordelen.

paulpvl 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bijna fluisterstil

Mooie moderne techniek en echt heel compleet met trimmer en reinigingsstation.. Scheert alweer eenstuk gladder dan mijn vorige Cool Skin van Philips. Ik sta paf van het lage geluidsniveau en kan gesprekken weer volgen tijdens het scheren.
Trouwens ook lof voor de duidelijke gebruiksaanwijzing in foutloos Nederlands, dat tref je bij andere fabrikanten niet vaak aan.

Pluspunten

• stil
  • mooi en stijlvol

Arnoud 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak

Een kwetsbare huid vroeg voor mij om een overstap naar droog scheren. Ik wilde echter natuurlijk wel een glad resultaat. Vandaar de keuze voor dit model, met een beloofd goed resultaat door de speciale scheermessen.
De draaibare koppen zorgen ervoor dat het apparaat makkelijk en snel de contouren van het gezicht volgt. Of de haartjes nu echt opgetild worden, zoals wordt gezegd, is mij niet helemaal duidelijk, maar in vergelijking met mijn vorige scheerapparaat (eveneens van Philips) blijft mijn huid inderdaad langer glad. De kantoordag kom ik nu wel door met een gladde huid.
Het schoonmaakstation bij dit apparaat doet braaf zijn werk en zorgt dat ik hier geen omkijken naar heb. Aangezien ik het apparaat nog niet lang in bezit heb, kan ik helaas nog niets zeggen van gebruiksduur van reinigingsvloeistof en kwaliteit koppen over langere termijn. Op dit moment ben ik echter tevreden over het appraat ondanks de wat hogere prijs.

Pluspunten

• Reinigingsgemak
  • Scheerresultaat
  • Uiterlijk

Minpunten

• geluid reinigingsstation

h van vugt 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

Scheert glad en snel.
reinigingssysteem was even wat ingewikkelder ,maar eenmaal werkende is het superhandig.

Johnny 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Great shaver. Shaves smoothly and it is a great price.

Great shaver and leaves my skin super smooth and not irritable. It is very precise and easy to clean and maintain. For travelling the bag fits perfectly. Also the cleaner is super worth it knowing that makes shaving better. Also dries the shaver and you can charge the shaver on the cleaning station.

Gerrit 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Flexible scheerkoppen erg prettig en maakt het mogelijk om lastige plekken makkelijk te scheren
Erg ergonomisch
Snel opgeladen
Zeer nettjes afgewerkt

Appie 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is zeer goed, laag geluidsniveau. Weinig irritatie van de huid terwijl het scheerresultaat meer dan goed is. Schoonmaakmodule is ook erg handig.

Alleen nog maar droog geschoren, binnenkort eens met schuim proberen.

Rinus 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe geweldig. Pakt alle haartjes, ook in de hals. Zeer glad resultaat.
En ook de reiniging met het apparaat vind ik hygiënisch.

Nick_S_84 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ondanks mijn zware baard scheert dit apparaat ontzettend fijn. Snel en effectief met een mooi resultaat.

Tjebbe030 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik het apparaat nu 1 dag en ben er fantastisch blij mee, hier voor altijd met een scheermes je geschoren. Dit apparaat scheert bijna net zo glad en is heel fijn in gebruik. De meegeleverde trimmer is erg fijn om de bakkebaarden bij te werken! Ben zeer tevreden!

iwema 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Dit apparaat heb ik speciaal aangeschaft voor mijn tere huid. Ik moet zeggen het gebruik is uitstekend

iwema 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het scheren met dit apparaat is een waar genoegen, zeker als je van een ouder toestel overstapt naar dit apparaat. De huid wordt ontzien. Geweldig

Antonio50 02-04-2015 Product kwartaal in bezit

Na jaren mijn oude Philips shaver ingeruild voor een nieuwe. Bevalt zeer goed geen huid irritatie en scheert bijzonder glad. Was een beetje sceptisch voor wat betreft het nat scheren maar ook daar voldeed het apparaat boven verwachting goed. Het apparaat is mooi van vormgeving, ligt goed in de hand en de koppen volgen goed de contouren van je gezicht. Kortom een scheerapparaat dat voldoet aan alle verwachtingen en meer.

DerkB01 03-03-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken m'n eerste kennismaking met elektrisch scheren na tientallen jaren scheren met een mes. Het bevalt uitstekend en geeft een perfect resultaat. Het apparaat gebruik ik onder de douche, ligt lekker in de hand en is zeer eenvoudig schoon te maken. Ik ben er zeer content mee!

broekert50 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb deze luxe Philips Shaver, nu een week in gebruik.Het scheer resultaat is verbluffend goed,volgt de contouren van je gezicht uitmuntend, waardoor er een glad eindresultaat ontstaat. Heb de Philips Shaver zowel nat als droog uit geprobeerd. Bij geen van beide last van huidirritatie gehad. De Shaver ligt lekker in de hand, maakt weinig lawaai. Schoonmaken met de smart clean is eenvoudig, maakt de scheerkoppen grondig schoon en droogt daarna automatisch. Kortom Philips maakt het weer waar, als het gaat om het scheer gemak.