Philips SHAVER Series 9000 S9161 - Reviews

Scheersysteem
roterend
Afspoelbaar
Nat en droog

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Motermuis100 18-10-2016

Deze scheerapparaat werkt geweldig goed.

de scheerapparaat werkt echt heel goed,
ik had hier voor ander merk wat niet beviel.
dit scheert anders en is lekker stil ook fijn en de instellingen wist ik niet maar nu wel ja dus ik wil niet anders meer.
het is wel zo dat nat scheren beter resultaat geeft, dan droog ook uitgeprobeerd.
de prijs is wel hoog maar krijg er wel een goed apparaat voor.
(na bijna vier maanden zijn de scheerhoofden minder scherp, dat impliceert dat ik nieuwe moet kopen)
wel jammer want Philips beweert dat ik er twee jaar mee gaan.
buiten dit is het scheerapparaat erg goed.

Grecarella 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik hen hem nu een paar maanden in huis maar ik vind hem tegenvallen
De Accu Ss gauw leeg
Er zit geen standaard bij
Als je op reis gaat kan het snoer niet in de meegeleverde etui
Als je aan het scheren bent druk je gauw op de aan/uit knop
Het scheren gaat niet sneller als mijn vorige Philips

annemiek70 28-08-2015 Product paar weken in bezit

Supergoed !!!!!
Iedere morgen een feest om te scheren met dit apparaat, gebruiksgemak , en tot in detail alle haartjes te kunnen verwijderen door de standen die mogelijk zijn..
Als 87 jarige ,na jarenlange scheerervaring ,is dit de oplossing !!
Een aanrader voor jong en oud die 's morgens met een gladde huid de dag tegemoet gaat.

jmvanschie 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gezien alle eerdere lofuitingen over dit apparaat blijft het altijd spannend of het de belofte waar kan maken.
Dat is inderdaad het geval.Met name de mogelijkheid om nat te scheren is plezierig, geeft een zeer goed resultaat.

PPandit 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

I am happy that the machine cuts to my satisfaction without hurting my skin.

thanks for this wonderful product!

frank1309 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, een prima gebruikersgemak en laad snel op. Scheert goed glad, ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn. Ik zou het elke man aanraden

Jan 180 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Altijd al een Philips scheerapparaat gehad en deze voldeden goed .
De nieuwe Philips scheerapparaat heb al eerder getest bij Philips in Drachten en hij beviel goed vandaar deze aankoop.

onassis 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert als een scheermes! ziet er degelijk uit en is zeer stil! een aanrader zeker nu met de aktie.

PTR90 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit, is gebruikvriendlelijk. Het schoonmaken gaat ook niet al tr lastig.

Top apparaat!

Grecarella 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is de 9000 serie
Schitterend apparaat ligt lekker in de hand
Alleen jammer dat er geen standaard bij is

Bertjuhh66 18-03-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat voldoet aan alle eisen, zowel nat als droog. Scheerresultaat is prima, hij is stil, gaat lang mee voordat je bij moet laden, kortom, een prima apparaat

tedtje 16-03-2015 Product paar weken in bezit

hallo ik heb deze topper een paar weken in bezit en moet zeggen ben er super tevreden mee.

scheert onwijs goed evenaart bijna het scheren met een mesje maar dan zonder wondjes.

ook na een aantal dagen niet scheren heeft het apparaat geen problemen om er doorheen te komen.

het apparaat ligt goed in de hand en is redelijk stil kwa geluid.

de scheerkoppen zijn zeer simpel eraf te halen en je klikt zo de bijgeleverde tondeuse/baardtrimmer erop, ook het leegmaken of schoonmaken van de scheerkoppen gaat makkelijk.

1 minpunt er zit geen schoonmaakborsteltje bij.

roadtrain 08-03-2015

Tevreden gebruiker

Toch wel een heel verschil met vorige scheerapparaten....
Scheert soepel en snel en goed. Makkelijk schoon te maken/houden.
Alleen het schoonmaaksysteem met vloeistoftankje is toch wel wat complex. De tijd zal leren of hiermee de levensduur wordt verlengt.

Wierds 23-02-2015

Een dikke plus

Na een week de Philps 9000 shaver in gebruik te hebben kan ik het volgende melden;
Wat gelijk opvalt is het zeer prettig aanvoelen op de huid(voelt zacht)en volgde het gelaat uitstekend
En daardoor ook een kortere schemertijd.
Hij is simpel schoon te maken onder de kraan of tijdens het douchen.
Ik ben er erg te vreden mee en kan hem iedereen aanbevelen.
Het enige minpuntje vind ik de vloeistof casette die je zo nu en dan moet kopen maar komt wel de goede
Conditie ten goede wat de levensduur weer verlengt.

Wierds 23-02-2015

Voelt heerlijk zacht

En daardoor ook een kortere schemertijd.
Hij is simpel schoon te maken onder de kraan of tijdens het douchen.
Ik ben er erg te vreden mee en kan hem iedereen aanbevelen.
Conditie ten goede wat de levensduur weer verlengt.

Marianne12 22-02-2015

het scheerapparaat is duur maar zeker zijn geld waard

Ik heb de Philips S 9161/31 ruim 1 week gebruikt en ben zeer tervreden,
heb is een mooi scheerapparaat,
en een heel goed scheerresultaat,
vind hem prijzig maar hij is zijn geld zeker waard,
pluspunt goede kwaliteit eenvoudig in gebruik,
geef hem een 8,
minpunt
vind de reinigingsapparaat overbodig

PanderF 21-02-2015

Beoordeling Philips S9161/31

Ik heb de Philips S9161/31 nu bijna een week en ben zeer tevreden. Na de eerste dag gebruik was ik nog niet helemaal overtuigd, maar mens en machine moeten blijkbaar aan elkaar wennen want na dag 2 voelde mijn kin gladder dan ooit. De 3 bewegelijke scheerkoppen volgen de vorm van het gezicht goed en scheren de haren zonder teveel druk te hoeven gebruiken. Dit zorgt voor beduidend minder irritatie van de huid. De scheerkoppen zijn snel te verwisselen voor bijgeleverde baardtrimmer en deze is met de verschillende standen zeer goed te gebruiken. De reinigingsmachine lijkt een beetje overbodig, maar zal vast en zeker de levensduur van de scheerkoppen verlengen.
Al met al een mooi apparaat, maar dat mag dan ook wel voor dit geld.

Dirk55 20-02-2015

Topproduct. Zeer gebruiksvriendelijk met prima resultaat.

Deze Philips S9161/31 is een top scheerapparaat. Ik gebruik hem nu een paar dagen en hij is werkelijk fantastisch in gebruik en mogelijkheden. Een heel goed scheerresultaat. Loopt soepel over de huid en werkt snel. Moest eerst even wennen aan de handgreep. Is nl.slanker dan mijn oude. Je kunt zowel droog als nat scheren. Hij is prijzig, maar is z'n geld dubbel waard gezien de degelijkheid. Zeer aan te bevelen voor lang scheerplezier.

Chris57 19-02-2015

Geen moment spijt!

Ik was geen liefhebber van elektrisch scheren maar dit product heeft mij zeer snel over de streep gehaald. Na 40 jaar ben ik eindelijk af van die scheermesjes! De 9161 is zeer makkelijk in gebruik, zowel nat als droog. Het zit lekker in je hand, de oplaadtijd is kort en de bijgeleverde ‘SmartClean’ systeem werkt prima. De robuste etui is perfect voor op reis. Door te registreren krijg je een extra jaar garantie – zeer attent! Maar belangrijkst is natuurlijk het resultaat: een superglad gezicht zonder enige irritatie. Ik ben er erg blij mee.

Brug0734 19-02-2015

Geavanceerd scheren

De Shaver 9161 van Philips is het meest geavanceerde scheerapparaat dat ik tot nu toe heb gezien. Na 40 jaar scheren met een mesje toch weer overgaan naar elektrisch scheren. Het was even wennen, maar het resultaat is bijna net zo goed. De scheerkop geleidt de haren perfect voor een gladdere scheerbeurt. En dat is heel prettig op een wat oudere huid. Door de scheerkop met 3 scheermesjes kun je makkelijk alle 'hoekjes en kuiltjes' glad scheren. Werkt simpel zowel nat als droog.