Philips SHAVER Series 9000 S9111 - Reviews

Beoordeling op basis van 147 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Yool 20-02-2015

Dick is aan de slag gegaan met de nieuwe shaver en is zeer enthousiast. Hij scheert zich nu slechts een maal per dag en blijft vervolgens de hele dag prettig glad. En hij is veel minder tijd kwijt voor het schoonmaken van de shaver. Met de tondeuse kan hij zijn snor prima in vorm houden. Kortom, een blije en gladde man!

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Badman 22-01-2017

Meer dan overtuigend.

Ooit in discussie geweest (30 jr. geleden) met Philips medewerker over beste manier van scheren; 'nat' of met apparaat.Ben nu toch overtuigd.
Heb dit 'apparaat' nu iets meer dan drie weken
en de P van Philips staat dus voor Perfectie.
Schoor me altijd 'nat' vanwege langduriger glad resultaat (beroepshalve en ook privé vereiste). Met deze Shaver heb ik minstens hetzelfde resultaat in minder dan eenderde van de tijd en zónder bloedvergieten.
Voelt gewoon perfect en is zijn ietwat hogere kostprijs méér dan waard.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Cor 11-11-2016

prima

handig en licht in gebruik met bovendien een cleaner. Ik gebruik ook het liefst een Philips omdat we dat zo ouderwets goed vinden!

Bin 01-11-2016

long battery life; light; beautiful design;smooth shave

Now I have used it for two days, and it works very smoothly and quietly. no irritation and much faster than my old razor. The machine is well design and comfortable in hand. but I think the price is a little bit expensive for me.

Pluspunten

• lightweight
  • beautiful disign

Minpunten

• expensive
  • No head guard

Ohje 13-10-2016

Goed apparaat

Solide apparaat, met het in combinatie van het reinigingsapparaat leek het mij een fantastisch geheel.Alleen de scheerkoppen zijn nu al versleten! Er wordt gesuggereerd om de 2 jaar deze te vervangen voor de beste resultaten maar dat kan ik wel vergeten!
Nu deze al vervangen. Nu maar hopen dat de nieuwe het wat langer uithouden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Erv 13-07-2016

Glad scheren

Na 2 weken gebruik is mijn huid goed gewend aan het scheren met dit apparaat, hiervoor ook een Philips scheerapparaat.
Gladder scheerresultaat als tevoren, met minder irritatie. Zeker met natscheren een heel glad resultaat. Minder irritatie dan met een mesje.
Accu 1 keer opgeladen en zeker 15 scheerbeurten meegegaan, in de eerste instantie goed genoeg.
Met vasthouden soms het idee dat je de aan-uitknop in zou kunnen drukken, het is een klein apparaat, voelt soms net te klein aan, maar dat is persoonlijk.
Voor de eerste indruk een prima apparaat!

PaTi 10-07-2016

Degelijk apparaat

Het scheerapparaat is gemakkelijk in gebruik en scheert goed. Ondanks dat we het apparaat nog niet zo lang hebben voldoet het aan onze verwachtingen. Geen spijt van deze aankoop!

Ruud 07-07-2016

Top scheerapparaat

Apparaat ligt prima in de hand en is gemakkelijk schoon te maken. Ook het geluidsniveau is erg laag.

Bert T 07-07-2016

Nat en glad scheren zonder wondjes

Je hebt de frisheid van natscheren en je hoeft niet bang te zijn voor snijwondjes. Dit is perfect scheren!

J Schier 03-07-2016

Philips S9111/41 scheerapparaat

Scheert uitstekend!
Mooi vormgegeven, stevig opbergetui.
Snel opgeladen!
Het verwisselen van scheerblad en tondeuse is wat lastig, je moet hier veel kracht bij zetten.
De tondeuse moet apart worden bewaard, hiervoor is geen ruimt in het etui.

Jos 01-07-2016

Goed apparaat, jammer van het etui

Het apparaat scheert uitstekend. Jammer vind ik dat het etuie pover is uitgevoerd en geen ruimte biedt voor oplader en trimmer. Die moet je los opbergen. Voor een vakantie moet je eraan denken dat je de oplader los meeneemt. Voor deze prijs mag je meer verwachten van een etui

Pieter 30-06-2016

Prachtig apparaat

Ik begin net aan een nieuwe baan dus ik wil een lekker glad koppie en ik was niet tevreden over met mes en scheerschuim scheren.

Omdat mijn kaaklijn smal en hoekig is koos ik voor de 9000 serie en hij gaat erg makkelijk met de contouren mee. Mijn huid is gevoelig en ik ondervind geen problemen.

Hij is licht, makkelijk te gebruiken en lekker stil. Ik heb ook veel positieve reviews gezien op Youtube en daar ben ik het mee eens.

Zowel nat als droog, geen enkel probleem. Als je het product bij Philips registreert krijg je 3 jaar garantie, maar ik verwacht er uiteraard langer plezier van te hebben vanwege de prijsklasse en de degelijke bouw van het apparaat.

Mocht hij na 2 jaar wat bot zijn, dan kan je nieuwe mesjes aanschaffen voor een acceptabele prijs.

Je krijgt de SmartClick bear styler erbij, wat handig is voor de bakkebaarden.

Toen ik met het mes scheerde zag ik op tegen scheren, vanwege mijn gevoelige huid, het was niet zo glad 'tegen de haren in', maar nu beleef ik plezier aan scheren en het gaat en stuk sneller.

perfect scheergedrag 30-06-2016

Een heel fijn en goed scheerapparaat

Dit scheerapparaaat scheert prima en bijzonder glad hij is handig in gebruik en snel opgeladen bijzonder goed schoon te houden.

Baerke 29-06-2016

Prima scheerapparaat

Makkelijk in gebruik en goed resultaat.
Snel opgeladen en ligt lekker in de hand door zijn lichte gewicht.

Sander van der Niet 28-06-2016

philips s9111/31

Prima apparaat na eerste scheerbeurt. Ziet er mooi uit en maakt erg weinig geluid. Ideaal dat je er onder de douche mee kan scheren.

msmit 26-06-2016

Simple en goed

Het is zeer goede machine vergelijken met de oude modellen het was eens keer tijd voor upgrade van deze aankoop heb geen spijt.

Fijn scheren 26-06-2016

Fijn scheren

Dit scheerapparaat is comfortabel voor mijn huid en scheert goed glad. Bovendien voorzien van handige hulpstukken.