Philips SHAVER Series 9000 S9111 - Reviews

precisietrimmer
Kleur(en)
blauw
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 115 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9111 op Kieskeurig.nl.

Alex 19-06-2017

Slecht scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb altijd een Philishave gehad. Ik gebruik met erg veel plezier de 8894. Omdat de huidige scheerkoppen aan vervanging toe waren, heb ik besloten maar een geheel nieuwe aan te schaffen. Met de goede reviews in gedachten, de S9111 aangeschaft.
Wat een tegenvaller, deze scheert slechter van mijn oude 8894 met oude scheerkoppen. Met timer opgemeten, de 8894 wint altijd. Verder is het scheren met de S9111 veel 'pijnlijker'.
De S9111 is al 2 keer terug geweest naar Philips, ze konden niets vinden. Toen heb ik de hoop maar opgegeven. Balen.
Mijn nieuwe S9111 ligt dus al maande, zo niet een jaar in de la, hij scheert gewoon niet fijn. Mijn oude 8894 is nog volop in gebruik, topding.

Minpunten

• matig scheren
  • Scheert niet fijn.

Robin 17-11-2016

Afknapper

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Half jaar terug 2 apparaten aangeschaft in het gezin, zowel mijn pa als ik erg tevreden over het apparaat, maar na een klein half jaar van beide apparaten de messen erg bot. Een is met reinigingsstation en die is net zo bot als de andere dus dat maakt geen verschil

Contact gehad met philips, allerlei vragen over het gebruik moeten beantwoorden en ze kunnen niet zeggen waar het aan ligt

Hiervoor een apparaat gehad waarvan ik na 5 jaar is de mesjes van heb moeten vervangen, en bij deze na een half jaar. En dat voor deze prijsklasse.

Verder een prima apparaat, maar ik raad een ieder aan goed na te denken over deze aankoop en te informeren naar een ander apparaat

2 apparaten voor samen 360 euro en liggen nu in de kast, waardeloos... het enige wat Philips zeg is dat ze aanraden om nieuwe mesjes te kopen voor veel te veel geld en veel te weinig kwaliteit

Pluspunten

• Goede accu
  • Leuk design

Minpunten

• Hele slechte mesjes

Peter 08-07-2016

Philishave s9151

6,2
Mooi apparaaat. Leuk design. Scheert in bepaalde hoeken niet zo glad (bijv. hals nabij /onder de oren). Schoonmaken erg lastig; daar heb je duur apparaat voor nodig of een heel simpel sleuteltje. Niet zomaar in een handomdraai te doen.

Yool 20-02-2015

Dick is aan de slag gegaan met de nieuwe shaver en is zeer enthousiast. Hij scheert zich nu slechts een maal per dag en blijft vervolgens de hele dag prettig glad. En hij is veel minder tijd kwijt voor het schoonmaken van de shaver. Met de tondeuse kan hij zijn snor prima in vorm houden. Kortom, een blije en gladde man!

JJMW 11-08-2020

Prima (scheer)resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Mijn inmiddels 6e Philips scheerapparaat. Als altijd zeer tevreden. De drie laatste (waarvan 2 oplaadbare en 1 batterijshaver van zeker 15 jr oud) werken allemaal nog prima maar af en toe wil je weer es een nieuwe.

Patatoe 11-08-2020

Het product voldoet volledig aan onze wensen!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik zou dit apparaat aan iedereen aanbevelen. Is super handig in gebruik en ook in onderhoud! Heel tevreden!

Anoniem 29-07-2020

scheert ok maar vind de kop te groot

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het apparaat scheert wel goed. In vergelijking met mijn oude (Philips) apparaat vind ik de scheerkop te groot. Het uit elkaar plaatsen van de mesjes had van mij niet gehoeven. Door het grote oppervlak zijn de contouren van mijn gezicht moeilijker te volgen en glijdt het apparaat minder makkelijk over mijn huid.
Over degelijkheid kan ik nog niets zeggen: ik heb het apparaat nu ruim een maand.

Lotje1105 28-07-2020

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Het was even wennen, de aan/uit knop zit precies op de plaats van een vinger waardoor in het begin het apparaat nog al eens onbedoeld tijdens het scheren werd uitgeschakeld!
De scheer resultaten zijn uitstekend !

DoNotLoseYourHead 24-07-2020

los kopje

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

In principe een goed apparaat.
De kop zit alleen te los - voor mij. Uiteindelijk heb ik de kop met een beetje secondelijm maar vastgemaakt. Het was voor mij gewoon geen doen meer. Nu schiet het niet meer los. Al kan ik helaas niet meer gebruik maken van de trimmer.

Anoniem 22-07-2020

Scheerapparaat 9000 serie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Prima scheerapparaat en een mooi systeem om de mesjes schoon te spoelen. Een baard van drie dagen wordt gemakkelijk weg geschoren.

phollie 19-07-2020

Schoonmaken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Nergens kan ik duidelijk vinden hoe je dit apparaat moet schoonmaken. Alleen met je nagels kan de scheerkop los maken. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Hercule 12-07-2020

Rasoir 9000

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

3 em rasoir mais toujours remplacer en Garantie. mais très bon rasoir sauf la pièce entre le support 3 tête et moteur casse. Remplacer mon gris par un rouge et remplacer rouge par un Gris. 1er un ans l'autre 2 ans

Chris111 12-07-2020

Prijzig toestel maar meer dan zijn geld waard

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Na meer dan een maand gebruik merk ik dat dit Philips scheerapparaat het toestel is met het zachtste en gladste resultaat ervaring in vergelijking met mijn vorige (allen Philips apparaten). Ik ben zeer tevreden met het vol automatisch reinigingsstation. Dit zou ik zeker aanbevelen want het enige wat je als gebruiker moet doen is toestel erin plaatsen, aanzetten en als het toestel klaar is met reinigen en drogen van scheerapparaat schakelt het zichzelf uit en het scheerapparaat is prima gereinigd. Misschien lijkt de prijs wat aan de hoge kant maar zelf kan je het zo proper nooit krijgen en de kans op beschadigingen is nihil!

Scheergenon 07-07-2020

Prettig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Scheert prettig. Echter de scheerkop gaat te gemakelijk los, waardoor als je aan het svheren bent en het apparaat zo vasthoud dat er een geringe opwaardse druk ontstaat op de kop met de drie scheerunits deze losschiet

vlassie 30-06-2020

doet wat beloofd wordt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

aan iedereen die ik ken zal ik vertellen dat dit apparaat doet wat er beloofd wordt. zelf vind ik het nat scheren het fijnst.

Leeuwtje007 22-06-2020

PHILIPS S9041/12 is een zeer goed

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

PHILIPS S9041/12 is een zeer goed elektrisch scheerapparaat scheert harde baardharen perfect en is gemakkelijk in het onderhoud Mijn vorige Braun was kwalitatief minder. Ik ben uiterst tevreden van het apparaat

Charel200 03-06-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik heb ondertussen toch al wel enkele scheermachine versleten , maar dit model is misschien niet het goedkoopste maar wel voor mij het beste dat ik ooit heb gebruikt.
Gedaan met gillette mesjes te kopen, gedaan met uzelf erdoor te scheren.
Zowel droog als nat super te gebruiken.

Ook het reinigen , gewoon afspoelen en klaar.

Rover01 31-05-2020

Goed scheerapparat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Na vele jaren weer eens een nieuw scheerapparaat aan moeten schaffen vanwege een defect. De oude was een Philips en ook deze keer heb ik besloten weer een Philips te nemen. Ben erg tevreden met deze Philips Shaver series 9000. Scheert mooi glad en ook de Tondeuse werkt goed. Waar ik een beetje twijfels over heb is de mechanische sterkte van het apparaat. de scheerkop in zijn geheel eraf nemen en weer terugplaatsen voelt niet stevig aan. Ook de methode om de drie scheermesjes eraf te kunnen nemen om schoon te maken lijkt zwak. De praktijk zal dit moeten uitwijzen.

Anoniem 08-05-2020

Degelijk en soepel werkend product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

De materialen zijn degelijk, het apparaat kan tegen een stootje, mesjes zijn scherp, trimmer beweegt soepel.

Wereldburger 02-05-2020

Gebruik valt tegen, resultaat eveneens

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9111

Ik had meer verwacht van een zo prijzig scheerapparaat.
Het scheert NIET bijzonder glad: nauwelijks beter dan mijn oude, die het nog steeds doet.
In het gebruik: - het reinigen- ,vind ik het ontzettend bewerkelijk.