Braun °CoolTec scheerapparaat CT5cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun °CoolTec scheerapparaat CT5cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

h van de ven 25-12-2014

als vervanging gekocht voor mijn oude Braun scheer apparaat.
scheert goed glad.
de cool functie voelt heerlijk aan.
ligt goed in je hand.
zeker geen spijt van

Ltijmensen 08-11-2014

Wat een dramatisch scheerresultaat heeft deze Braun. Normaal plaats ik geen review maar dit moest toch van mijn hart. Ik heb hem doorgegeven aan mijn zwager, die hem ook dramatisch vond. Hij gaat nu naar mijn schoonvader. Ontzettende teleurstelling, je denkt, ik koop een dure, dan koop ik kwaliteit maar dat valt dus vies tegen.
Specifiek klachten heb ik bij het scheren van de hals (hij neemt niks mee) en over het algemeen is het scheren soms gewoon pijnlijk. Ik dacht dat het wellicht aan mijn baardgroei zou liggen maar mijn zwager heeft exact dezelfde klachten. De 'cooltec' formule is gewoon een kouder element dat naast het steeds heter wordende scheerstuk opereert. De niet goed, geld terug garantie heb ik niet gebruikt (mijn eigen keuze) omdat ik het apparaat meer dan een keer wilde uitproberen.
De selectie van de Consumentenbond is voor mij een groot raadsel.

ekosse 19-06-2014

na jaren een philips scheerapparaat nu gekozen voor deze Braun cooltec. Pluspunt is vermindere huidirritatie in hals. Maar scheerresultaat valt mij tegen. Moet langer scheren voor zelfde gladde resultaat en krijg kleine haartjes in hals niet of moeizaam weg.

wfvandenberg 13-01-2014

Met nat scheren heb ik altijd al lichte huid irritatie gehad. Na lang zoeken had ik een scheergel gevonden waarbij dit minder werd. Nadat ik overgestapt ben op de scheermesjes van Boldking is de irritatie na paar maanden geexplodeerd en ik was ten einde raad. Wat nu? Voordat ik een dermatoloog wilde gaan bezoeken ben ik nog één keer op internet gaan kijken. Na zoeken op google kwam ik bij dit nieuwe scheerapparaat van Braun. Ik eerste instantie wilde ik gaan voor de Braun Cooltec ct2cc. Maar deze was in de regio Rotterdam zga overal uitverkocht. Er ging bij mij al een belletje rinkelen, dit is natuurlijk niet voor niets.

De ct5cc was de enige die nog voorradig was. Ik wilde het apparaat erg graag hebben en na onderhandeling bij de BCC vestiging alexandrium kreeg ik dit geweldige apparaat voor de laagste winkelprijs bekend op kieskeurig mee.

Resultaat en beoordeling:
Na een paar dagen scheren is mijn huidirritatie zo goed als verdwenen! Voorheen scheerde ik mij om de dag, ik doe het nu dagelijks omdat de cool functie zo prettig en verkoelend is in het gezicht dat je uitkijkt naar de volgende scheerbeurt. De navullingen voor het laadstation moet ik nog gaan aanschaffen hiervoor zoek ik nog naar het meest goedkope adres.

Kortom, dit blijkt een geweldig scheerapparaat te zijn voor mijn gevoelige huid. Braun heeft een TOP product ontwikkeld!