De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 Pro 9460cc - Elektrisch Scheerapparaat - Wet & Dry - Met SmartCare Center op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

KarimK 01-11-2021

Zalig scheerapparaat

Wederom super tevreden van het Braun scheerapparaat. Scheert heel vlotjes en voor een scheerapparaat scheert hij redelijk glad, het is natuurlijk niet zoals natscheren maar ik vind het bij benadering zeker goed. Wat me tijdens het testen ook opvalt is dat het goed in de hand ligt en dat de batterij lang meegaat. Het reinigingsstation is handig, ik hoef me niet te veel druk te maken over ontsmetten etcetera, echter vind ik het wel aan de grote (lompe) kant en de navullingen vind ik ook best wel prijzig.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Scheert redelijk glad voor een apparaat

Minpunten

• Prijzig

s**********@o********** 29-10-2021
Ik ben helemaal in de wolken van mijn nieuwe scheerapparaat. Tijdens het testen van het product, werd het me meteen duidelijk dat het een enorme verbetering is ten opzichte van mijn oude apparaat. Vooral de ingebouwde prolift trimmer is voor mij ideaal, een baard van enkele dagen scheert heel makkelijk weg en mijn huid irriteert niet. Doordat het scheerapparaat voelt wat het scheert en zich daar aan aanpast, kan je het makkelijk overal gebruiken. Het bijgeleverde reinigingsstation lijkt mij persoonlijk echter wat overkill, omdat het me een beetje overdreven lijkt de machine keer op keer te ontsmetten (al kan ik me inbeelden dat dat in bepaalde situaties wel gewenst kan zijn). Ik ben alleszins enorm tevreden met mijn nieuwe scheerapparaat!

t***********@t********* 28-10-2021

Topscheerapparaat

Dit scheerapparaat is het beste scheerapparaat dat ik tot nu al gebruikt heb.
Zelf heb ik nogal een stevige baard en is het scheren niet altijd even leuk of aangenaam.
Tijdens het testen van dit scheermachien, ben ik overtuigd, ik wil geen ander meer.

Pluspunten

• Geen irritatie

Minpunten

• Niks

Arno85 26-10-2021

Kwaliteitsvol product

In de laatste jaren ben ik reeds een paar keer omgeschakeld van scheertoestel en werd ik wel fan van Braun. Deze keer mocht ik een Braun series 9 testen. Geen goedkoop toestel, maar je krijgt er wel gratis een vip gevoel bij. Alles begint bij de unboxing. Het toestel ligt in een luxueus hoesje te blinken bij het openen van de doos. Alles ziet er voortreffelijk uit: hoesje, oplader, reinigingsset. Daarna het testen. In vergelijking tot de series 8 heeft dit toestel al een bredere kop. Voor mij persoonlijk hoefde dit niet en kon ik wel fijner werken met een smallere kop. Voor de mensen die het graag robuust houden is deze wel een must. Scheerkop ziet er ook in ander materiaal afgewerkt uit. In ieder geval, zoals bij de andere modellen, geen last van irritatie en handig om zowel droog als nat te scheren. De trimmer erop gemonteerd is een leuke extra, maar voor mij niet de essentie. Het reinigen en opladen gebeurt heel goed. Uiteraard wel een extra kost voor de reinigingscartridges. Batterij gaat ook lang mee en toestel ziet er designvol uit Kortom, een aankoop waar je zeker jarenlang plezier zal aan beleven.

f*************@p********** 23-10-2021

Werkelijk Pro

Elektrische scheerapparaten komen in alle vormen en prijsklasses, en soms vraag je je af waar het verschil in kan zitten. Wel, bij het testen van dit apparaat kan ik volmondig bevestigen dat er verschil is. En veel. Het scheren met de Braun series 9 is preciezer en makkelijker dan eender welk apparaat ik al gehad heb. Dit verdient werkelijk de bijnaam 'pro', en het bijgeleverde cleaning station doet echt wat het belooft, je scheermachine is telkens weer als nieuw.

Pluspunten

• Schitterend resultaat
  • Cleaning station

Minpunten

• Behoorlijk duur

Volkwin 23-10-2021

Krachtig en luxueus scheerapparaat

De Braun serie 9 pro (model 9460cc) is een krachtig toestel van een nieuwe generatie. Een scheertoestel met een strak design en de nodige displays wordt geplaatst in een smartcare-center met een reinigingspatroon. Het apparaat werkt tijdens het testen heel vlot en scheert heel glad en met precisie. Ik vind enkel het basisstation vrij omvangrijk voor in de badkamer. Het neemt redelijk veel plek in. Dit station ontsmet het toestel met vloeistof na een scheerbeurt. Het toestel laad je op en ontsmet je met de "smartcare"-station. Heel handig en hygiënisch. De precisieknop op het apparaat is een handig hulpmiddel. En tot mijn verrassing is de Li-Ionbatterij zeer krachtig en laadt deze heel snel. Je hebt dus een grote batterijduur. Ik heb hem in ongeveer 1 maand tijd nog geen enkele keer opnieuw moeten opladen. Ik heb het toestel gebruikt bij droogscheren en de uitschuifbare trimmer werkt prima. Maar je kan er ook mee natscheren. De grip is ergonomisch en de scheerbeurt is aanzienlijk snel achter de rug. Je kan het apparaat gemakkelijk meenemen in een bijhorende case en je zodus overal scheren. Perfect voor een dagelijkse gladde scheerbeurt voor wie een gevoelige huid heeft. Het is even wennen aan dit scheertoestel, maar ik ben wel heel tevreden. Minpunt is dat toestel in werking en het basisstation aardig wat decibels maken, maar dat neem ik er met dit krachtig scheerapparaat graag bij. Het reiningspatroon zal je tijdig (om de 8 weken) moeten vervangen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Reinigingsdock neemt veel plaats in beslag

w************@t********* 23-10-2021

tijdens het testen van de braun 9460cc ondervond ik dat ik veel minder irritatie heb dan met een gewoon mesje. ook gaat het veel sneller en heb ik zeker een even glad resultaat. ook met het reinigingssysteem heb je geen werk om reinigen. hij merkt ook zelf of hij kort of lang moet reinigen. hierdoor heb je altijd een proper scheerapparaat. kortom dit is een geweldig toestel dat super resultaat levert.

Robbe 21-10-2021

Top product

Tijdens het testen van het product merktte je direct dat het een degelijk apparaat is.

Het ziet er professioneel uit en wordt geleverd met een handige zelfreinigde hub. Hij ligt zeer goed in de hand. De scheerbeurt zelf levert een goed gladde resultaat op. Deze scheerapparaat is prijzig maar doet wat hij belooft.

Pluspunten

• Glad scheren
  • Reistas

Minpunten

• Prijzig

Joris123 17-10-2021

Efficient en handig

Het scheerapparaat ziet er op het eerste zicht al heel luxueus uit en dat klopt! Dit product is veel beter dan andere vergelijkbare scheerapparaten. Het scheert vlot en zonder te haperen. Mijn huid was na het scheren mooi glad en ik had geen last van huidirritatie. Het meegeleverde reinigingsstation is geweldig om je scheerapparaat in topconditie te houden. Ook de extra trimmer is een zeer groot voordeel. De batterij van dit toestel gaat voldoende lang mee en het opladen gaat vlug. Ik kan dit toestel aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• handig
  • ergonomisch

Arnor 13-10-2021

Goed scheer resultaat

Dit toestel heeft mij volledig kunnen overtuigen tijdens het testen. Mijn huid was na het scheren mooi glad en ik had geen last van huidirritatie. De batterij van dit toestel gaan ook voldoende lang mee en het opladen gaat vlug. Het toestel is eenvoudig schoon te maken. Ik kan dit toestel aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Gladde huid
  • Geen huidirritatie