Braun Series 8 8450cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8450cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sokobot 16-09-2022

Een beetje miskoop

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Het apparaat op zich is prima. Alleen de vloeistofcontainers voor de reiniging zijn duur en onvoordelig. Er zit nog een kwart in de container en hij reinigt niet meer. Weggegooid geld dus. En dus geld uit je zak klopperij.
Ben dus niet echt tevreden en een beetje spijt van de aankoop.

Minpunten

• De reinigingscontainer
  • Het scheerelement

4******@h********* 17-12-2021
Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

dit scheerapparaat heb ik besteld omdat ik eerder altijd scheerapparaten van Philips gebruikte. Door eerdere apparaten kreeg ik last van irritaties na het scheren. na een aantal keer gebruiken ben ik inmiddels achter dat ik niet meer zal overstappen van merk. dit Braun scheerapparaat vloeit werkelijk over de huid en ik merk niks van nakomend branderig gevoel. alle kleine haartjes worden met gemak verwijderd en hoeft hierbij niet vaak over dezelfde plekken terug. Het schoonmaken van het apparaat gaat gemakkelijk onder de kraan en vergt weinig moeite. het meegestuurde oplaadsysteem is handig om ook het apparaat op te ruimen. staat rechtop in de standaard en neemt niet heel veel ruimte in beslag. overal een goede aankoop geweest.

JeroenH86 31-10-2021

Een topper binnen de scheerapparaten

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Dit is een scheerapparaten die doet wat hij belooft. Tijdens het testen van deze Braun ben ik blij verrast, dit scheerapparaat heeft veel power en de trimmer is makkelijk in gebruik. Na een scheerbeurt zet je hem in het schoonmaakstation en je scheerapparaat komt er weer fris uit. Dit scheerapparaat heeft me echt verrast.

d***********@h********** 31-10-2021

Scheer apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Ik heb dit top product van Braun Series 8450CC Black. Tijdens het testen van dit mooie product heb ik mogen ervaren dat het een super apparaat is. Ik vind hem mega fijn in de hand liggen, het scheer apparaat neemt al mijn haartjes zeer goed mee. En hierbij zit zelfs nog een klein trimmertje aan waar mee je zelfs nog even je bakkebaard mooi recht mee kunt scheren. Ik ben echt zeer blij met dit product en vind het een zeer goede inverstering. Het enigste wat ik hier nog wel aan mis zijn bijvoorbeeld een paar verschillende opzet stukjes.

Pluspunten

• Batterij
  • Fijn in de hand
  • Waterbestendig

w***********@h********** 30-10-2021

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Al geruime tijd in het bezit van dit braun serie 8455CC scheerapparaat. Wat een fijn apparaat is dit, erg goed en glad scheerresultaat. Door het zelfreinigend systeem voelt iedere scheerbeurt erg fris aan. De kop van het apparaat wordt grondig gereinigd dit is een pluspunt. Dit is met recht het beste scheerapparaat die ik getest heb.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Goede batterij

l******@h****** 30-10-2021
Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Ik ben sinds enige tijd in het bezit van dit mooie Braun scheeraparaat.
Ik scheerde mij voorheen altijd met een  mesje.
Tijdens het testen van de apparaat blijkt dat hij heel erg makkelijk, soepel en glad scheert. Het is heel makkelijk om schoon te maken. Je kunt het zowel nat als droog gebruiken.
Het heeft een zeer snelle oplaad tijd en als je klaar bent maak je de kop onder de kraan schoon en daarna kun je hem eventueel nog eens automatisch laten reinigen op de houder.
Dit is een van de betere scheerapparaten die ik ooit heb gehad. Echt een aanrader.

Paul65Rdam 29-10-2021

prima scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

De Braun series 8 is op het eerste gezicht een duur apparaat maar zijn geld meer dan waard. Het begint al bij de verpakking deze ziet er erg uitnodigend uit en de kwaliteit straalt er van af. Al enkele jaren zoek ik naar een goed scheerapparaat en deze benadert de perfectie. Tot voor kort gebruikte ik bij het scheren scheerzeep en mesjes daar ik van een scheerapparaat een rode geïrriteerde huid kreeg. Ik was dus erg sceptisch, maar daar heb ik met deze serie en met name de 8450 cc geen last van, je kan je namelijk op 2 manieren scheren, droog voor de spiegel en nat dus lekker onder de douche ik prefereer het laatste om dat dit mij een fris gevoel geeft, maar goed dat is persoonlijk.Ook de ingebouwde trimmer is makkelijk om die gebieden te trimmen die je wilt laten staan. Ik heb dit product langdurig gebruikt om te testen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat het een prima duurzame aankoop kan zijn. Ook al om het feit dat de batterij best wel lang mee gaat ,en het opladen gaat erg snel zo is mijn bevinding dit duurt ongeveer een uur, en is de batterij leeg en heb je haast dan zit er een snellaadfunctie op deze duurt 5 minuten zodat je in ieder geval kan scheren. Verder is het apparaat makkelijk schoon te maken de bijgeleverde schoonmaak houder zorgt daar prima voor, wel dien je regelmatig de inhoud van deze houder te vervangen. De machine is zeer gebruiksvriendelijk, functioneel je kan de scheerkop in verschillende standen zetten en daar locken en heeft het een eigentijds design, voor de lange of korte reizen zit er een stevig reisetui bij waar ik wel een nadeel ondervindt daar het oplaadsnoer er niet bij kan en moet je die los meenemen en daar moet je dus even rekening mee houden, ik ben bij deze test niet over 1 nacht ijs gegaan maar heb deze gedurende een lange tijd getest voor ik deze review schreef zodat er een eerlijk en objectief beeld is ontstaan, Dus mocht je een goed scheerapparaat zoeken dan kan ik deze aanbevelen ook al is de prijs wat hoog maar daar krijg dan ook heel wat voor terug en ik weet zeker dat je er geen spijt van zult hebben.
Conclusie
Prima scheerapparaat, Doet wat het moet doen, luxueuze uitstraling, Nat en droog scheren, Lange levensduur van de accu, Snelle oplaadtijd, en erg makkelijk schoon te maken/houden,
Dan nu de minpuntjes
Wat ik een nadeel zou kunnen noemen is de prijs maar zoals gezegd daar krijg je heel wat voor terug.
De reisetui is prima echter er is geen plaats voor de oplaadkabel
Een gebrekkige handleiding deze had wat mij betreft wat beter kunnen zijn er staan nu alleen plaatjes zonder text daar wat meer uitleg zeker op zijn plaats geweest zou zijn
Elke 8 weken de reinigingvloeistof vervangen (deze is niet erg goedkoop)

Pluspunten

• nat en droog scheren
  • snelle oplaadtijd
  • quick charge
  • stevige reisetui

Minpunten

• dure schoonmaak vloeistof
  • oplaadkabel past niet in reisetui
  • gebrekkige handleiding
  • prijs

s******@h********** 29-10-2021

Fijne scheerkop

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Tijdens het testen van het product ben ik  sinds jaren weer eens begonnen met elektrisch scheren. En het is me wel redelijk positief bevallen! Hij scheert erg fijn en de scheerkop is lekker flexibel. Ook is de trimmer aan de achterkant fijn in gebruik. Al moet ik eerlijk zeggen dat als ik me na 1 week weer ga scheren het met lange haartjes toch minder fijn vind scheren dan met een gewoon scheermes. Maar voor even snel tussendoor scheren is dit wel een ideale uitkomst en stuk sneller dan met de hand!

erwinstar40 28-10-2021

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Ik heb dit scheerapparaat sinds een aantal weken in gebruik. Nadat ik jaren mijn baard met een tondeuse kort hield is dit wel een fijn apparaat. In tegenstelling tot de tondeuse vind ik nu nooit meer overal haren. Wat ik echt fijn vind is dat ik ook als mijn baard wat langer is met dit scheerapparaat je nog echt goed uit te voeten kan.
Zowel nat als droog scheren werkt prima. Ook het dockingstation waar het scheerapparaat in schoon gespoeld word vind ik heel handig. Wat wel jammer is, is dat je zo'n was cartridge los moet kopen.

Al met raad ik dit scheerapparaat echt aan.

Pluspunten

• Scheert zowel glad als nat

Minpunten

• Was module los te koop

c**************@g******** 27-10-2021

glad

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

het scheerapparaat voelde lekker in de hand. ik heb dit product mogen testen. het gebruik tussen ochtend en avond scheren maakt geen verschil. Het geeft een zeer glad resultaat. Ook volgt het goed de contoeren in je gezicht. Heel erg fijn dat er een reinigingsapparaat bijzit, met een helee makkelijke beschrijving over hoe je het gebruik. Helaas niet onder de douche te gebruiken en het neemt ook best veel ruimte in de kast. De kleur van het apparaat was prima.

k********@z******* 27-10-2021

Een uitstekend scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Wederom heeft Braun zichzelf weer overtroffen. Wat een geweldig scheerapparaat. Ik kreeg de mogelijkheid om dit scheerapparaat uit te proberen en ben erg dankbaar dat ik dat heb mogen doen. Scheren is eigenlijk nog nooit zo eenvoudig geweest. Het scheerapparaat glijdt over je huid heen en scheert echt superglad. Normaal gesproken is mijn huid niet zo blij met een scheerapparaat omdat ik irritaties krijg. Daar had ik bij dit apparaat helemaal geen last van. Daarnaast ook superhandig dat als je het apparaat omdraait je een (bakke)baard trimmer hebt.
Zo kan je dat ook meteen goed bijwerken. Het reinigingsstation doet het erg goed en reinigt goed. Zo heb je na een paar scheerbeurten weer een gedesinfecteerd apparaat. Kortom, ik ben heel tevreden en goed te spreken over dit scheerapparaat en raadt em dan ook elke man aan. Braun maakt wederom het scheren weer leuk!

t******@g******** 19-10-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Wat een geweldig scheerapparaat is dit! Ik scheerde mijzelf tot voor kort met een mesje, maar dit is toch stukken prettiger. Je huid blijft heel, met een mesje sneed ik mezelf vaak. Het gebogen scheerblad glijd gewoon over je huid, binnen enkele minuten ben ik spiegelglad geschoten. De eerste dagen moest mijn huid er wel aan wennen. Ook het reinigingssysteem is super handig, hij geeft zelf dmv lampjes aan wanneer de reiniging gestart moet worden, meestal na 3x gebruik.
Je plaatst het apparaat in het station en als je hem de volgende dag pakt ruikt hij weer superfris en is van binnen ook echt schoon. Alleen de navullingen zijn wat aan de prijzige kant, maar je kunt hem ook gewoon afspoelen, want hij kan tegen water. Dus ook gewoon onder de douche scheren is mogelijk. Doe ik ook soms, maar dan wel met scheerschuim. Ook zit er een mooi reisetui bijgeleverd. Al met al een heel mooi degelijk uitgevoerd apparaat dat ik leuk vond om te mogen testen.

Pluspunten

• Glad scheren
  • Clearing station
  • Reisetui

Minpunten

• Prijzige navulling

Rick 18-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Tijdens het testen van dit product zijn me een aantal positieve punten opgevallen. Het product ligt goed in de hand voelt goed aan glijdt goed op je huid en het is zelfs makkelijk scheren op de kaaklijn. Na het scheren is je huid super glad. Bijkomend voordeel is dat je best vaak/lang kan scheren met een oplaad beurt. Het is even goed uitzoeken met het Smartcare center, maar uiteindelijk er handig station om schoon te maken. Al met al een top scheerapparaat met een goed resultaat!

t**********@h********** 17-10-2021
Geschreven voor: Braun Series 8 8450cc

Ik heb mijn mesjes vaarwel gezegd. Nu ik de Braun 8450CC heb mogen ervaren. Echt zo fijn dat je het scheerapparaat kan gebruiken onder de douche.

Het resultaat mag er ook wezen, door de soepele kop kom je met de mesjes overal goed bij en zo krijg je een mooi glad resultaat.

Er zit ook een stevig oplaad station bij plus een reinings station. Wat ervoor zorgt dat bij elke scheerbeurt de mesjes weer mooi schoon zijn.

Ik heb dit scheerapparaat mogen testen en ik kan het echt aanbevelen. Het is de prijs meer dan waard.

e************@h********** 14-10-2021

Super fijn toestel
Onlangs heb ik het scheerapparaat van Braun mogen testen. Ik ben na een aantal weken echt super tevreden met het toestel. Binnen enkele minuten ben ik klaar en ben ik weer helemaal glad geschoren, dit door goed werkende flexibele kop. Ik heb na het scheren geen last van huidirritatie, wat ik met eerdere toestellen nog wel eens had. De ingebouwde trimmer is ook een fijne toevoeging. De batterij duur is super en het toestel blijft door de meegeleverde reinigingstation altijd schoon en hygiënisch.