Philips Shaver series 5000 S5586/66 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Shaver series 5000 S5586/66 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

HenkJanssn 18-02-2021

Scheerapparaat!

Fijn scheerapparaat dat vlot en glad scheert zowel droog als nat. Ook een lang snoer voor het opladen. Erg makkelijk in gebruik. Ook valt niet het hele scheerapparaat uit elkaar bij schoonmaken, dus geen verlies van materialen!

Pluspunten

• Lang snoer.
  • Werkt vlot
  • Scheert glad

Minpunten

• Geen minpunt op dit moment

JBOsChker 12-02-2021

Prettig scheerapparaat

Een prettig scheerapparaat, die ligt in de hand is. Je zowel nat als droog kan scheren, met een perfecte gladheid.
Het schoonmaaksysteem is ook erg handig, alleen nadeel dat het veel plek in gebruik neemt in de badkamer.
Het scheerapparaat heeft een lange accuduur. Verder een zekere aanrader.

Pluspunten

• Ligt in de hand
  • Nat en droog scheren
  • Lange accuduur
  • Gladheid

Minpunten

• Veel ruimte nodig ivm schoonmaaksysteem

Cleon 10-02-2021

Het apparaat ziet er leuk uit, maar doet niet wat ik ervan had verwacht. Scheert niet glad en is zeer traag.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Scheert niet glad
  • Traag

G.DeGr 10-02-2021

Geweldig!!!

Jeetje, wat is dit toch een fijn product. Normaliter scheer ik nat maar laatst had ik hem ook
droog geprobeerd en dat ging soepel en gemakkelijk. In vergelijking met mijn vorige philips
scheerapparaat, is dit zeker weten een verbetering. Hij ligt heel fijn in de hand en is licht qua
gewicht. Het schoonmaken van het scheerapparaat is onwijs gemakkelijk met het
schoonbakje wat erbij krijgt. De accu van het apparaat gaat onwijs lang mee en de trimmer is
tevens ook heel goed. Ik ben heel blij met dit scheerapparaat en raad het zeker weten aan

Pluspunten

• Scheert glad
  • Fijn in de hand

Minpunten

• Heb ik niet

Basscheert 09-02-2021

Scheert lekker weg

Dit scheerapparaat ligt erg prettig en solide in de hand, hierdoor kun je hem makkelijk over je gezicht manoeuvreren. Gedurende het scheren is het opletten dat de snor haren onder de neus goed worden meegenomen. Door de brede beschermingsranden op de scheerkop is het goed hier bewust van te zijn.
Ook is er een neustrimmer meegeleverd, wat erg handig is om de oppervlakkige neusharen weg te halen. Dit werkt prettig en is niet pijnlijk deze kan je zo op je scheerapparaat klikken.
Daarnaast beschikt dit scheerapparaat over een super kleine reinigingsdock, deze is makkelijk mee te nemen en heeft geen kabel nodig. Dit is erg prettig mocht je even geen stroom bij de hand hebben maar wel je scheerapparaat grondig willen reinigen en smeren.
Deze dock past ook precies in de palm van je hand, makkelijk meenemen dus.
Inmiddels enkele maanden in het bezit van dit scheerapparaat wat ik heb getest. En het valt mij niet tegen. Hij haalt de haren goed weg en zorgt niet voor huidirritaties rond mijn keel. Waar ik snel last van heb. Dit apparaat heb ik zowel droog als nat geprobeerd, onder de douche merk ik dat hij toch wel echt sneller weg scheert. Maar vindt ik het scheren zelf niet prettiger dan droog scheren. Het is dat ik het moest ervaren, maar zelf gebruik ik hem eigenlijk niet onder de douche, enkel op een gereinigde droge huid.
Ook de batterij van dit scheerapparaat gaat een geruime tijd mee. Voor mij ongeveer 2a3 weken. Waarbij ik elke ochtend scheer.
Mijn conclusie is dan ook dat dit scheerapparaat een prettige scheerervaring biedt, niet zorgt voor huidirritaties en makkelijk te reinigen is met de meegeleverde dock.
Dit product beveel ik dan ook aan als je een scheerapparaat zoekt voor een gevoelige huid en meerdere functies biedt om haar te verwijderen in neus en rond hoofd haar randen.

Pluspunten

• Kleine reinigingsdock
  • Prettige neustrimmer
  • Makkelijk accessoires verwisselen

Minpunten

• Grote beschermingsrand bij mes

Pieter 09-02-2021

Super glad resultaat!

Ik gebruik het dagelijks onder de douche en ben heel blij met het resultaat! De uur voelt sper zacht, glad aan. Geen huidirritatie. Het scheerapparaat is makkelijk te reinigen.

B. Kramer 08-02-2021

Prettig scheerapparaat

Over het scheerapparaat ben ik erg tevreden. Ik heb een goed glad resultaat en gebruik het met name onder de douche. Waar ik voorheen mijn bakkebaarden nog met een scheermesje moest doen is dat door de trimmer niet meer nodig. De accu is zeer goed en het schoonmaken van het scheerapparaat is eenvoudig door het meegeleverde schoonmaakstation of het apperaat even onder de kraan te houden.

Pluspunten

• Goede accu
  • Stil
  • Glad resultaat

Nlander 07-02-2021

Multifunctioneel goed apparaat

Goed multi-functioneel scheerapparaat. Dit apparaat is fijn om te gebruiken; je kan ermee scheren, trimmen, fijne lijntjes bijwerken enzovoorts. Het design en de bouw zit goed in elkaar, zoals van de meeste Philips producten. Het scheerapparaat werkt het beste onder droge omstandigheden; dan heb je echt binnen no-time een super glad resultaat. Onder de douche is het nog wat zoeken; het lijkt mij niet om extreem glad resultaat te behalen zoals met droog scheren. Het schoonmaken is een fluitje van een cent. Je kan de scheermesjes eruit halen en ook is er een schoonmaakbakje met schoonmaakmiddel meegeleverd. De neustrimmer werkt erg goed. Daarnaast valt mij op dat de accu erg snel oplaadt en ook erg lang meegaat in vergelijking met andere apparaten. Dat is zeker een groot pluspunt. Kortom; dit apparaat is een mooie toevoeging voor als je hoofdzakelijk droog scheert. Als je vaak nat scheert is dit misschien niet het perfecte apparaat voor jou...

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Accu laat zeer snel op
  • Makkelijk schoon te maken
  • Neustrimmer werkt erg goed
  • Bij droog scheren supersnel glad resultaat

Minpunten

• Onder douche niet zo’n glad resultaat

AlexSka 06-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijke shaver

Al meerdere Philips shavers gebruikt dus eerste indruk was vergelijkbaar maar toch duidelijke verbeteringen merkbaar tijdens het gebruik. Volgt goed de kaaklijn (was probleem bij vorige shaver), is lekker stil en batterij gaat vele malen langer mee. Daarnaast is het schoonmaken nog nooit zo simpel geweest als met dit apparaat, echt top!

Pluspunten

• glad resultaat
  • zeer lange batterijduur
  • heel eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• iets groter dan vorige shaver, maar went heel snel

Norman 05-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijk scheerapparaat

Een fijn scheerapparaat, die goed in de hand ligt!
Als je nu nat of droog wilt scheren het kan beide.
De kop is afneembaar en zeer makkelijk schoon te maken.
Er wordt ook een accessoire meegeleverd om het apparaat extra schoon te maken.
Nog een extra accessoire is de neustrimmer die ook makkelijk te verwisselen is met de scheerkop.
De gebruiksduur op 1 acculading is ook meer dan voldoende.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gemakkelijk schoonmaken
  • Scheer resulaat

TimTamTom 04-02-2021

Perfecte upgrade van je scheerapparaat

Compleet met allemaal extra toeters en bellen ben ik eens begonnen met waar ik hem voor kocht en dat was (glad) scheren. Het glad scheen doet hij zeer zeker! En met een redelijk stugge/ zware baardgroei ook nog een bijzonder makkelijk. dit komt denk ik door de flexibele kop van het apparaat.
Nieuw (voor mij) is dat het scheren ook nat kan met een apparaat anders dan met een mesje. Ik heb nog niet echt een "gladheidsverschil" tov niet met scheerschuim gevonden maar wellicht moet ik er zelf nog een beetje aan wennen. Het afspoelen onder de kraan en in zijn schoonmaak station is wel echt een verademing! makkelijk en easy schoon!

Pluspunten

• Gladscheren
  • gaat met het gezicht mee
  • Neustrimmer
  • tondeuse

k.ster 04-02-2021

Scheren is nog nooit zo fijn geweest!

Ik gebruik nu al een tijdje de Philips scheerapparaat S5586/66 en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben! Vergeleken met mijn vorige Philips scheerapparaat, zijn ze er echt op vooruit gegaan.

Zelf heb ik een harde en volle baardgroei maar daar heeft deze scheerapparaat geen problemen mee. Hij scheert heel makkelijk de harde haren weg zonder dat mijn huid geïrriteerd raakt en/of dat het zeer doet.

Het fijne vind ik dat hij heel licht is qua gewicht en dat hij lekker in de hand zit tijdens het scheren. De accu van dit apparaat gaat echt heel lang mee en is makkelijk schoon te maken met meegekregen schoonmaakbakje.

Ik raad dit scheerapparaat zeker weten aan. Hij is misschien wat aan de prijs maar je krijgt wel echt een topproduct voor terug!

Pluspunten

• fijn in de hand
  • licht gewicht
  • accu gaat lang mee
  • scheert alle haren weg

Minpunten

• beetje aan de prijs

Dejopero 04-02-2021

Ligt makkelijk in de hand

Het scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en is zowel droog als nat te gebruiken.
Na gebruik makkelijk schoon te maken. Toegevoegde waarde van het meegeleverde schoonmaak bakje heb ik niet kunnen ontdekken.
Het scheer resultaat bij droog scheren is prima en geen irritatie van de huid.
Het nat scheren was wat teleurstellend en prefereer hier het mesje.

Pluspunten

• Makkelijk te hanteren
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Resultaat nat scheren valt tegen

PaultC 04-02-2021
Ik scheerde voorheen altijd nat en glad.
Het scheerapparaat heb ik nu een aantal weken in gebruik en de ervaring is niet erg positief.
Na het gebruik heb ik nog steeds een stoppelbaard.
Dit was zowel met droog als nat scheren het geval

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handzaam
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Scheert niet glad

Joep V 04-02-2021

Ik ben zeer tevreden over dit scheerapparaat. Hij scheert met gemak goed glad en ik heb geen scheerirritatie bij mijn gevoelige huid ! Ik ben zeer tevreden met dit apparaat en raad het iedereen aan.
Ik heb dit apparaat zowel nat als droog gebruikt. Het is niet echt nodig om dit apparaat nat te gebruiken. Droog scheert hij mooi glad.
Ik raad hem iedereen aan !

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Snel
  • Geen scheerirritatie bij gevoelige huid
  • Accu gaat lang mee
  • Makkelijk schoon te maken