Versapers 5G Zilver slowjuicer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Versapers 5G Zilver slowjuicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a********************@z******* 05-08-2022

5G lijkt kwetsbaarder dan vorige modellen Versapers

Ik heb deze Versapers 5G nu bijna 2 jaar en helaas veel problemen ondervonden. Vooral met het ontkoppelen van het persvat en de deksel. Hiervoor had ik jarenlang de 2G en daarmee had ik nooit dergelijke problemen. Voor de 2G heb ik na ongeveer 4 jaar wel wat nieuwe plastic onderdelen gekocht omdat deze door intensief gebruik versleten waren maar dat hoort erbij, geen probleem. Bij deze 5G ligt dat anders. Hij oogt wederom mooi en strak en heeft ook gewoon een sterke motor (die overigens wel vaker stopt dan die van de 2G) Maar helaas lijken de plastic onderdelen zoals het persvat en de deksel van mindere kwaliteit dan bij de 2G. Of in ieder geval gaan ze sneller kapot als je wat druk moet zetten om alles los te koppelen voor het schoonmaken. Ook blijft het persvat regelmatig helemaal vast zitten (lijkt wel vacuüm getrokken). In samenspraak met de leverancier weet ik nu welke toeren ik dan moet uithalen om alles weer los te krijgen maar zo moeilijk zou het niet moeten gaan. Al met al ben ik niet erg blij met de Versapers 5G en overweeg nu over te stappen naar een ander merk.

Pluspunten

• Strak design

Minpunten

• Trekt persvat snel vacuüm
  • Plastic onderdelen kwetsbaar