Philips Avance Collection HR1922 - Reviews

Best Reviewed jun 2017 Philips Avance Collection HR1922
Best Reviewed juni 2017
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

Beoordeling op basis van 54 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

martine012 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig, ik kan niet meer zonder!

Ik heb samen met mijn moeder de sapcentrifuge uitgeprobeerd. Eerst zijn we begonnen met appels. Ze zeggen dat je gewoon de hele appel erin kan doen.... we vonden het allebei spannend, want dadelijk gaat het hele apparaat kapot. Maar wauw! Het gaat zo soepel! Je hoeft heen kracht te zetten om de appel te persen, alles gaat van zelf! Eerst hebben we stand 1 (heldere sap) en daarna stand 2 (wat dikkere sap) gedaan. Hier zag ik bij de appels niet veel verschil in, maar het smaakte heerlijk! Nog beter dan verwacht. Ook vroeg mijn moeder hoe lang ze dit kon bewaren. We hebben het in de middag gemaakt en de volgende ochtend heeft ze nog een sapje bij het ontbijt genomen. Heerlijk!

Ik had ook kiwi's meegenomen om daar sap van te maken. Mijn moeder zei dat ik niet de hele kiwi erin moest gooien, maar hem eerst moet schillen. Anders zouden er volgens haar allemaal haartjes in de sap komen. Ik zei dat het met de appel ook goed is gegaan (pitjes, sticker, stokje). Het zat allemaal in de 'afvalbak'. Oké, mijn moeder wilde het toch gewoon proberen! Daar ging die dan...... bij stand 1 kregen we kiwi sap dat alleen groen was. En bij stap 2 kregen we groene sap met wat pitjes! En echt onze volle verbazing, gewoon geen een haartje!!!! we hebben met open mond gekeken naar de zeef en die zat vol met haartjes van de kiwi!

Door deze twee sapjes (vooral de kiwi) zijn we echt helemaal overtuigd van deze sapcentrifuge. Wat een geweldig apparaat! Alles wordt gescheiden. We hebben een nadeel gevonden en dat is dat het tuitje waar het sap uit komt niet meteen stopt als de sap klaar is. Hij blijft een beetje doorlekken.

Zelf hadden wij nog nooit een sapcentrifuge gehad, maar nu kunnen we al niet meer zonder! Elke dag maak ik een kan vol. Mijn moeder heeft zelfs al dezelfde sapcentrifuge gekocht! Wij zijn er helemaal gelukkig mee! Alles is ook gemakkelijk schoon te maken!

rbolier 04-06-2017 Product paar weken in bezit

De meest ideale sapcentrifuge

Na wat trial and error met andere apparaten, kwam ik dit geweldige apparaat tegen en het heeft mijn aandacht onmiddellijk getrokken. Het is nog nooit zo eenvoudig, handig en leuk geweest om sap te persen. De daaropvolgende reiniging is ook zeer gemakkelijk en snel. Alles gebeurt heel snel en gemakkelijk. Bovendien is het materiaal van zeer hoge kwaliteit en ziet er goed vanaf het uitpakken ervan. Ik gebruik het product elke dag en raad het zeker aan anderen aan!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen tot nu toe

Sab89 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte sapcentrifuge

Toen ik de sapcentrifuge binnen kreeg wad ik meteen verkocht. Hij ziet er prachtig uit en niet zo groot. Staat heel mooi op je aanrecht. Hij maakt de heerlijkste sapjes en maakt bijna geen herrie.. Verder is het schoonmaken heel makkelijk. Ik ben heel erg tevreden over deze sapcentrifuge en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Maakt bijna geen herrie
  • Is heel.makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Alleen maar pluspunten heb geen minpunten!

FamilyRR 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en goed!

I always thought that juicing would be a long process with alot of cleaning but this juicer makes it very convenient for those who dont have alot of time to make juice and to clean up after. This is a great way to get your kids to have more fruit and vegetables and now no need to purchase any juice from the shops as you can make your own fresh juice at home. I highly recommend this product.

Pluspunten

• Speed
  • Convenience

Minpunten

• Most parts made of plastic
  • Storage

Tinus 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en Lekker

Zocht een apparaat die snel een sapje kan maken en snel te schoonmaken is.
Sapje is snel gemaakt, schoonmaken in het begin even wennen maar gaat ook steeds sneller.

Pluspunten

• Snel sapje
  • Schoonmaken prima

Mar 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

Sapcentrifuge philips hr1922/20

Fijn apparaat, en makkelijk in gebruik ook om schoon te maken, beschrijving van het apparaat is duidelijk.

Meli 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne sapcentrifuge

Fijn grote opvangbak, grote vulopening, onderdelen vaatwasser bestendig en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• grote vulopening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• vruchtvlees bevat nog veel sap

Hedwig 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie sapcentrifuge

Sinds kort een nieuwe sapcentrifuge gekocht en gelet op met name de vulopening, scheelt veel snijwerk dus tijd. Twee standen zodat je kunt kiezen tussen dunne of dikkere sap en bij de laatste meer vezels binnen krijgt. Snel, druppelstop is een kwestie van het kraantje naar boven draaien, makkelijk schoon te maken, erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Pluspunten

• grote vulopening
  • druppelstop
  • makkelijk schoon te maken
  • snel

Roxana 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede motor en fijn apparaat

Een heel fijn apparaat met een goede, sterke motor. Makkelijk reinigbaar en ondanks de grootte neemt het niet veel plek in beslag.

Pluspunten

• Motor
  • Gemak

vjk 16-06-2017

amazing product - perfect for veggie juice lovers

works with many veggies which i love to juice and drink . This is for healthy life and to do detox the body

Pluspunten

• power of the machine
  • works with every veggie except the softer ones

Minpunten

• would expect to work with banana ,avacado etc

Bfschaaf 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijn in gebruik

Op zaterdag pakket opgehaald en op de markt wat fruit en groenten gehaald.
De beschrijving was niet heel duidelijk, maar de plaatjes en onderdelen zelf waren redelijk logisch. Na het in elkaar zetten gelijk wat fruit omgezet in vezelrijk sap op stand 2. Peren, appels, aardbijen, druiven etc (zonder grote pit) gaan heel makkelijk door de centrifuge heen. komt gelijk lekker sap uit. Sinaasappels kosten aanmerkelijk meer tijd omdat je eerst de schil helemaal moet verwijderen, perzikken moet je eerst even de pit uithalen, maar versappen daarna ook snel.
Het sap wat eruit komt is heerlijk. Ook mijn kinderen van 3 en 5 gieten het naar binnen.

Schoonmaken gaat ook eenvoudig, na gebruik stop ik er eerst ongeveer 400ml water doorheen (op stand 2), want dan wordt het grootste gedeelte van het apparaat al lekker voorgespoeld. Daarna alle onderdelen van het motorblok af trekken en in 1x bij de wasbak schoonspoelen. Als je dat direct na gebruik doet is alles met koud water afwasbaar. De restanten schraap je met een lepel zo in de groene bak.

Neemt wel wat plek in op het aanrecht, maar met wat herschikken van de waterkoker en koffiezetter valt dat uiteindelijk reuze mee.

Pluspunten

• Hoeveelheid sap
  • schoonmaakgemak

Minpunten

• redelijk veel restafval
  • groot apapraat

defke13 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Super Juicer

gemakkelijk in gebruik, handig om te reinigen, sap is lekker fris en mooi van structuur.
handig ook om de app van de smartphone te gebruiken om receptjes te gebruiken.
na gebruik alles in de vaatwas en klaar.
aanrader!

Pluspunten

• quikclean systeem
  • app smartphone
  • stand om vezels te kiezen

Minpunten

• invulmond soms spetteren

Mathijs 12-06-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk in gebruik, wel moeilijk afwassen

De Philips Avance HR1922 is een erg fijne sapcentrifuge die er ook nog eens mooi uit ziet. Het apparaat is zwaar en daardoor erg stevig. Hij verplaatst niet als je hem gebruikt.
De centrifuge is gemakkelijk in gebruik door het handige design. Eigenlijk spreekt alles voor zich en hoef je de gebruiksaanwijzing niet te lezen. Het handige receptenboekje er bij geeft je alvast wat inspiratie.
Door de kleine onderdelen in de machine is het schoonmaken wat lastiger, ook al pretenderen ze bij Philips dat dit een fluitje van een cent is. Ik heb aardig lang staan boenen op alles, zeker na een smoothie met komkommer.
Het jammere aan dit apparaat vind ik, is dat het weer een los apparaat is. Er staan al zoveel apparaten in de keuken. Maar de centrifuge springt er wel uit qua design.
Hij is heerlijk stil in gebruik, waardoor je ook best een keer midden in de nacht na een avondje stappen een sapje of smoothie kunt maken.
Ik vind hem persoonlijk iets te duur, maar hij scoort wel echt goed op design, degelijkheid, gemak en stilheid. Aanrader!

Pluspunten

• Zwaar
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Moeilijk uit elkaar te halen om af te wassen

Gerda13 12-06-2017

Mooi apparaat

Goed werkend apparaat om lekkere sapjes te maken.
Maakt niet teveel lawaai, wat prettig is om mee te werken.
Nagenoeg alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, dus heel makkelijk schoon te maken. Dat is iets wat ik echt een pluspunt vind van dit apparaat.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Janet1989 10-06-2017

Ideaal voor met kids

In eerste instantie waren wij, vooral mijn man, een beetje sceptisch.. Gemakkelijk sapjes maken van zowat alle groente en fruit... Ja ja... Maar daar kwam snel verandering in! Eigenlijk gebruiken we hem sinds dag 1 elke dag! Van een simpel appelsapje tot mega gezonde sapjes met groente, alles gaat er in. En nog belangrijker mijn dochtertje drinkt ook alles op! Dus een gemakkelijke manier om snel wat vitamientjes binnen te krijgen. En daarna? Hup direct alles in de vaatwasser en klaar! Ideaal!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

freyadk 08-06-2017 Product paar weken in bezit

heerlijke uitvinding

toen ik het de 1ste x in elkaar stak, had ik wel met 2stukken een verkeerde volgorde gevolgd en het ging maar niet, maar eens je mee bent, is het eigenlijk heel simpel in elkaar te steken...

grote vulruimte voor uw groenten/fruit
is ook heel snel gejuiced moet ik bekennen.
Vind het een groot voordeel dat na het centrifugeren dat de pulp allemaal in 1 bakje samenkomt. Is makkelijk te reinigen zo. (tip: ikzelf gebruik de fruitoverschotjes in m'n yoghurt, kwestie van toch niet te hoeven weggooien)
De drip-stop is ook super, eindelijk verlost van die lastige laatste druppels die op de tafel vallen. :)

Ikzelf vind het toestel wel niet zo stil als wat men beweert, maar het is niet storend...
ook een zeer mooi design, kan je gerust op de kast laten staan.

Ik reinig steeds onmiddellijk alles. Dan hoef je het eigenlijk enkel maar af te spoelen. Maar je kan het ook in de vaatwas zetten.

De bijhorende app is ook een meerwaarde om sapjes op te zoeken.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk te reinigen
  • drip stop
  • Je kan direct een grote voorraad maken

Minpunten

• maakt toch lawaai

Annelies 07-06-2017

Eindeloos lekkere gezonde sapjes

Sinds ik deze sapcentrifuge in huis heb, wil ik alleen maar variëren met lekkere en gezonde sapjes.
Zowel mijn man als mijn kinderen profiteren hier graag van mee.

Met wat een gemak maak je de sappen! Door de krachtige motor hoef je amper kracht te zetten. En dankzij de grote vulopening kan je zonder veel problemen grote stukken verwerken.
In no-time heb je een heerlijk sapje gemaakt!

Door de 2 standen kan je heel eenvoudig kiezen voor een helder sap of voor eentje met wat meer vezels, voor elk wat wils.

De easy-clean is echt gemakkelijk! Even wat water erdoor en de grootste resten zijn weg. Nadien nog even spoelen of mee in de vaatwas en je sapcentrifuge is weer klaar voor een volgende ronde.

Als ik dan toch een minpuntje moet aanhalen, vind ik dat de pulp nog veel vocht bevat, meer dan ik gedacht had.

Pluspunten

• krachtige moter

Pitoe32 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Een gezonde aanwinst in de keuken

Ik had nog nooit een sapcentrifuge gebruikt en had thuis enkel een manuele pers in huis wat resulteerde in goede voornemens en bedorven fruit en groenten op het aanrecht. Dit toestel zorgt ervoor dat ik grote porties groenten en fruit snel kan verwerken zonder al te veel verspilling.

Pluspunten

• Alle onderdelen kunnen vlot in en uit elkaar
  • Krachtige motor
  • Brede doorgang
  • Meer sap dan bij manueel persen

Minpunten

• Neemt veel plaats in beslag in de vaatwas
  • Ontbreek een koppelstuk om manueel te persen

Stenlie 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Voldoet aan mijn verwachtingen

Deze sapcentrifuge is een stuk beter dan mijn vorige. Het sap is binnen een mum van tijd klaar. Vele soorten fruit en groenten heb ik al door elkaar geperst. Ik gebruik het ongeveer 2-3 keer in de week.

Schoon maken is ook niet moeilijk met de vooraf ingestelde programma. Het design vind ik niet helemaal mooi, maar over smaak valt niet te twisten.

Rudie86 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Verrijking voor onze keuken!

Ik heb de eer om deze juicer uitgebreid te mogen testen. Na een kleine 4 weken de wereld aan sapjes te hebben gebouwd, kan in concluderen dat dit oprecht een top apparaat is! Het is in het begin even zoeken naar de juiste hoeveelheden, de lekkerste combinaties aan fruit en groente en je moet een beetje handigheid krijgen in het schoonmaken van het apparaat, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, dan kan je met deze topper ieder sapje maken wat je je maar kan bedenken.

Pluspunten

• Werkt super snel
  • Is eenvoudig in en uit elkaar te halen
  • Je kunt hem super makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Je hebt veel nodig om voldoende sap te maken
  • Je kan er echt alleen sapjes mee maken