Philips Avance Collection HR1922 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1922 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KhunRecensie 09-09-2021

Makkelijk en snel sap maken

Makkelijk en snel kan met deze sapcentrifuge, sap gemaakt worden, met de keuze weinig of veel vezelkeuzestand.
Het is na gebruik makkelijk te reinigen.
Zou beter zijn als inplaats van kunststof, glas gebruikt zou worden. zoals bij de Philips blender Avance.
We zijn tevreden met dit apparaat.
Hebben het gekocht tijdens een zeer gunstige prijs aanbieding.

Pablo 1970 09-05-2021

Belle machine

J adore cette machine , très simple d utilisation, pourquoi pas 5* , on peut toujours faire mieux , si non on adore

Jedi8home 11-11-2020

A must-have in your kitchen

There are juicers and then there is the Philips Centrifuge. Takes out the last drop of healthy goodness from all your fruits and vegetables.
Using it daily since 4 months now. Myself mostly for veggies with some berries. Easy and safe to use so my 8 year old daughter makes her own fruit juices.
When you add small ingredients like berries or pomegranat seeds, you can have a slight splatter. An extra funnel-like accessory to add small ingredients would've been useful.
Other than that, only positive experience with the machine.

Kevinnmieke 24-08-2020

Werkt perfect en doet wat beloofd word

De sentrifuge word bijna dagelijks gebruikt om sirtfood sapjes te maken en dit werkt zoals dit zou moeten. Je kan kiezen met of zonder(weinig) pulp.
De machine gaat zonder moeite door hardere dingen ook .
Ze kan ook heel gemakkelijk gereinigd worden

Het was een goeie aankoop

HansFM 09-05-2019

Groot, flinke schoonmaakklus, maar toch zeer tevreden

Twee jaar geleden kocht ik dit apparaat. Het beviel direct prima. Maarrr ... het is wel een erg groot apparaat voor een kleine keuken. Bovendien is het in diezelfde keuken nog een flinke klus om het schoon te krijgen. Het verhuisde dus naar een andere plek waar het eigenlijk nooit meer werd gebruikt.
Dit jaar gaf ik het apparaat een nieuwe kans. De bezwaren blijven, maar ik vind de voordelen (snel verse vruchten- en groentesappen) nu belangrijker dan de nadelen. En in verband met die schoonmaakklus pers ik (eenpersoonshuishouden) nu voor een aantal keren tegelijk. Minder vers, maar wel gemakkelijker.

johanneke 13-04-2019

top product

Heel goede machine! Is makkelijk te reinigen,keuze van sap ,maakt niet zo veel lawaai als mijn vorige, kortom vele voordelen. En het belangrijkste is super goed voor de gezondheid.

Marc09 07-04-2018

een hele goeie sapcentrifuge

Een heel gebruiks vriendelijke toestel. echt top . Met gemak perst die het sap van een aardappel die bijzonder hard is
Om te reinigen heel gemakkelijk , om in en uit elkaar te halen een fluitje van een cent .

Angel 05-10-2017

Fantastisch apparaat!

Na zorgvuldige research voor dit type gekozen.
Ik heb hem nu ruim 2 weken maar zou deze sapcentrifuge niet meer willen missen!
Het is een geweldig apparaat die doet wat beloofd is en heerlijke sapjes geeft, eenvoudig en snel schoon te maken, weinig herrie maakt en zelfs op mijn niet al te grote aanrecht heb ik toch een hoekje kunnen vinden waar hij standaard staat en altijd klaar is voor gebruik. Je moet dit apparaat niet in de kast zetten, dan gebruik je het niet, zonde!

FamilyRR 26-07-2017

Snel en goed!

I always thought that juicing would be a long process with alot of cleaning but this juicer makes it very convenient for those who dont have alot of time to make juice and to clean up after. This is a great way to get your kids to have more fruit and vegetables and now no need to purchase any juice from the shops as you can make your own fresh juice at home. I highly recommend this product.

Pluspunten

• Speed
  • Convenience

Minpunten

• Most parts made of plastic
  • Storage

Tinus 23-07-2017

Snel en Lekker

Zocht een apparaat die snel een sapje kan maken en snel te schoonmaken is.
Sapje is snel gemaakt, schoonmaken in het begin even wennen maar gaat ook steeds sneller.

Pluspunten

• Snel sapje
  • Schoonmaken prima

Mar 18-07-2017

Sapcentrifuge philips hr1922/20

Fijn apparaat, en makkelijk in gebruik ook om schoon te maken, beschrijving van het apparaat is duidelijk.

Meli 10-07-2017

Fijne sapcentrifuge

Fijn grote opvangbak, grote vulopening, onderdelen vaatwasser bestendig en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• grote vulopening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• vruchtvlees bevat nog veel sap

Hedwig 30-06-2017

Mooie sapcentrifuge

Sinds kort een nieuwe sapcentrifuge gekocht en gelet op met name de vulopening, scheelt veel snijwerk dus tijd. Twee standen zodat je kunt kiezen tussen dunne of dikkere sap en bij de laatste meer vezels binnen krijgt. Snel, druppelstop is een kwestie van het kraantje naar boven draaien, makkelijk schoon te maken, erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Pluspunten

• grote vulopening
  • druppelstop
  • makkelijk schoon te maken
  • snel

Roxana 27-06-2017

Goede motor en fijn apparaat

Een heel fijn apparaat met een goede, sterke motor. Makkelijk reinigbaar en ondanks de grootte neemt het niet veel plek in beslag.

Pluspunten

• Motor
  • Gemak

vjk 16-06-2017

amazing product - perfect for veggie juice lovers

works with many veggies which i love to juice and drink . This is for healthy life and to do detox the body

Pluspunten

• power of the machine
  • works with every veggie except the softer ones

Minpunten

• would expect to work with banana ,avacado etc

Bfschaaf 14-06-2017

Fijn in gebruik

Op zaterdag pakket opgehaald en op de markt wat fruit en groenten gehaald.
De beschrijving was niet heel duidelijk, maar de plaatjes en onderdelen zelf waren redelijk logisch. Na het in elkaar zetten gelijk wat fruit omgezet in vezelrijk sap op stand 2. Peren, appels, aardbijen, druiven etc (zonder grote pit) gaan heel makkelijk door de centrifuge heen. komt gelijk lekker sap uit. Sinaasappels kosten aanmerkelijk meer tijd omdat je eerst de schil helemaal moet verwijderen, perzikken moet je eerst even de pit uithalen, maar versappen daarna ook snel.
Het sap wat eruit komt is heerlijk. Ook mijn kinderen van 3 en 5 gieten het naar binnen.

Schoonmaken gaat ook eenvoudig, na gebruik stop ik er eerst ongeveer 400ml water doorheen (op stand 2), want dan wordt het grootste gedeelte van het apparaat al lekker voorgespoeld. Daarna alle onderdelen van het motorblok af trekken en in 1x bij de wasbak schoonspoelen. Als je dat direct na gebruik doet is alles met koud water afwasbaar. De restanten schraap je met een lepel zo in de groene bak.

Neemt wel wat plek in op het aanrecht, maar met wat herschikken van de waterkoker en koffiezetter valt dat uiteindelijk reuze mee.

Pluspunten

• Hoeveelheid sap
  • schoonmaakgemak

Minpunten

• redelijk veel restafval
  • groot apapraat

meervrouw 12-06-2017

Handig,snel,veel sap en super lekker

Philips, een product wat op een snelle innovatieve wijze een overheerlijke juices kan neerzetten.
Het apparaat is handig in gebruik en is gemakkelijk in elkaar te zetten, als het apparaat niet goed in elkaar staat werkt de centrifuge niet en is daarmee goed beveiligd.
Door haar mooie design is het ook een aanwinst in je keuken om naar te kijken.
Het apparaat heeft en grote vulopening waardoor een normale appel in zijn geheel in de vulopening past dat is fijn want dat scheelt een hoop snijwerk.
Het juicen gaat perfect snel en mengt in een minuut verschillende soorten fruit en groenten door elkaar heen.
Je kan hier voor twee standen kiezen, een voor heldere drankjes en een met meer vezels waardoor je juices dikker is en meer op een smootie lijkt.
Hier zijn de kinderen vooral gek op de “heldere” sapjes.
Als je klaar bent, haal je de bovenkant van het apparaat af en gooit de overgebleven pulp weg.
Daarna ze je de bovenkant er weer op, je gooit door de vulopening een kan wat er zet het apparaat op stand een weer aan.
Zo spoelt het apparaat voor het grootste gedeelte al schoon, aansluitend haal je de onderdelen weer uit elkaar en maakt deze onder de kraan of in een sopje weer schoon behalve de zeef, deze maak je schoon met een spons zodat de restjes pulp er gemakkelijk weg te spoelen zijn.
Het apparaat is makkelijk af te drogen en in een klein tijdsbestek is het helemaal schoon en staat het te wachten tot hij weer gebruikt mag worden.

Kortom, een fijn apparaat dat je snel en op gemakkelijke wijze de heerlijkste juices laat klaar maken en kort tijdsbestek zich weer schoon laat maken.
Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gezonde levenstijl!

defke13 12-06-2017

Super Juicer

gemakkelijk in gebruik, handig om te reinigen, sap is lekker fris en mooi van structuur.
handig ook om de app van de smartphone te gebruiken om receptjes te gebruiken.
na gebruik alles in de vaatwas en klaar.
aanrader!

Pluspunten

• quikclean systeem
  • app smartphone
  • stand om vezels te kiezen

Minpunten

• invulmond soms spetteren

Mathijs 12-06-2017

Gemakkelijk in gebruik, wel moeilijk afwassen

De Philips Avance HR1922 is een erg fijne sapcentrifuge die er ook nog eens mooi uit ziet. Het apparaat is zwaar en daardoor erg stevig. Hij verplaatst niet als je hem gebruikt.
De centrifuge is gemakkelijk in gebruik door het handige design. Eigenlijk spreekt alles voor zich en hoef je de gebruiksaanwijzing niet te lezen. Het handige receptenboekje er bij geeft je alvast wat inspiratie.
Door de kleine onderdelen in de machine is het schoonmaken wat lastiger, ook al pretenderen ze bij Philips dat dit een fluitje van een cent is. Ik heb aardig lang staan boenen op alles, zeker na een smoothie met komkommer.
Het jammere aan dit apparaat vind ik, is dat het weer een los apparaat is. Er staan al zoveel apparaten in de keuken. Maar de centrifuge springt er wel uit qua design.
Hij is heerlijk stil in gebruik, waardoor je ook best een keer midden in de nacht na een avondje stappen een sapje of smoothie kunt maken.
Ik vind hem persoonlijk iets te duur, maar hij scoort wel echt goed op design, degelijkheid, gemak en stilheid. Aanrader!

Pluspunten

• Zwaar
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Moeilijk uit elkaar te halen om af te wassen

Gerda13 12-06-2017

Mooi apparaat

Goed werkend apparaat om lekkere sapjes te maken.
Maakt niet teveel lawaai, wat prettig is om mee te werken.
Nagenoeg alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, dus heel makkelijk schoon te maken. Dat is iets wat ik echt een pluspunt vind van dit apparaat.