Solis 844 - Solis Smart Juicer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis 844 - Solis Smart Juicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

dick slooter 06-10-2010

Prachtig apparaat. Werkt uitstekend. Het schoonmaken vraagt wel wat tijd omdat de opvangbak voor de pulp rond is. Je kunt de pulp er niet zomaar uit schudden. Reken voor het goed schoonmaken van alle onderdelen 15 minuten. En direkt na gebruik schoonmaken.....Maar qua gebruik en resultaat is het een prachtige machine.

MarcelZZZ 03-06-2010

Smart Juicer Solis 844

Nog maar net aangeschaft. De groente en het fruit gaan er makkelijk doorheen. Het is een mooie sapcentrifuge. Ook vrij compact. En wat belangrijk is, makkelijk schoon te maken. Dit moet je wel gelijk na gebruik doen. Er komt veel sap uit en de pulp is mooi droog.

Kortom: Een aanrader!!

Mevr. T. Kuperus 30-06-2009

Geweldige sapcentrifuge. De sap is geheel pulp- en pitvrij!

Mijn dochter heeft de duurdere variant, de 842, en bij haar komt er veel pulp en pitjes terecht in de sap, waardoor ze de verkregen sap eerst nog door de zeef moet halen.

De rvs-zeef van mijn centrifuge sluit keurig aan op de rand van de sapopvangbak, waardoor de pulp en pitten niet in de sap terecht kunnen komen. Bij de 842 van mijn dochter is dit niet het geval. Daar zit maarliefs een centimeter ruimte tussen de zeefrand en de rand van de opvangbak.

Kortom, het type sapcentrifuge 844 is constructief en dus kwalitatief een hele verbetering t.o.v. de 842. En qua prijs is type 844 nog een stuk goedkoper ook!

Rik van Zutohen 02-02-2008

Prima apparaat. Neemt niet teveel ruimte in beslag en geeft fantastische resultaten. Nog nooit zulk lekker vers appelsap gedronken! Moet er nog mee expirimenteren, maar heb er alle vertrouwen in.

Jolanda13 28-01-2008

Prima apparaat. Ik heb deze aangeschaft omdat ik me voornamelijk wil richten op het maken van groentesappen. Deze is mooi en compact van vorm en zodoende kan deze op het aanrechtblad blijven staan. Makkelijk in gebruik, in no time heb je een lekkere verse sap. De pulp die overblijft (wat best veel is) probeer ik zoveel mogelijk te gebruiken (zonde om weg te gooien, zit ook veel voedingswaarde in) in bv soep of er bv een soort van omeletburger van te bakken. Hier moet ik nog verder mee experimenteren,
Het apparaat is tevens snel en makkelijk schoon te maken. Meteen doen na bereiding van het sap, zoals in de gebruiksaanwijziging staat. Aangezien ik de juicer pas een week in m'n bezit heb kan ik nog weinig over de duurzaamheid zeggen.
Voorlopig ben ik erg tevreden met mijn aankoop.

ro1980 29-12-2007

Heb net de smart juicer een paar dagen en ben zeer ontevreden. Het is al met al behoorlijk wat werk, de pulp is zeer vochtig, het geeft veel troep, het schoonmaken is niet eenvoudig en het spettert soms door de keuken en het belangrijkste: de vruchtensap heeft een enorme schuimkraag (meer dan een gemiddeld biertje van de tap ;p) en is daarom NIET lekker. Ik hoop dat het opstartproblemen zijn en dat ik handig moet worden in combinaties oid, maar vind het helemaal niets! misschien gaat het met groentes wel goed, maar dat drink ik niet echt.

MLA 20-09-2007

2 weken in bezit. Een superfijn apparaat. Staat bij ons op het aanrecht zodat we de machine ook vaak gebruiken. Neemt door de compacte vorm ook niet veel ruimte in.
Het gebruik is zeer vriendelijk, alle soorten fruit en groenten zijn in een handomdraai tot sap en zeer droge pulp verwerkt.
De opvangbak is ruim genoeg voor het opvangen van alle pulp die vookomt uit het juicen van zeker 2 grote glazen sap.
Na gebruik valt alles goed en eenvoudig te demonteren, even afspoelen, afdrogen en weer klaar voor gebruik.
De materialen voelen sterk en degelijk aan, alles gemaakt met, ook hier, de zwitserse precisie.
Ik was nog even bang voor veel herrie, maar dat valt reuze mee.
Een duurzaam apparaat waar we nog lang plezier van zullen hebben!