TP-LINK TL-WR741ND

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK TL-WR741ND op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

henk7 12-04-2012
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR741ND

Even een update over een mijn eerdere revieuw van de router. Na bijna 2 maanden de router te zijn gaan gebruiken merk ik op dat de verbinding met mijn tablet steeds wegvalt.
Ik heb de androidversie intussen geupdate naar 4.0 maar de verbinding valt met tijden vaak weg.
Ook merk ik dat dat tegelijktijdig is met mijn smartphone.
Ik moet dus concluderen dat dit probleem ligt bij de router. Na een reset werkt deze weer, maar het probleem blijft terugkomen.

henk7 16-02-2012
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR741ND

Zojuist de bewuste router gekocht via Bol.com voor 27 euro. Wordt geleverd met cd-rom, internetkabel en nederlandse handleiding. Was een beetje huiverig voor de installatie maar wat een eenvoud zeg. Kabeltje eruit, kabeltje erin, cdrom opstarten en allen maar de assistent volgen en klikken. alles is al standaard ingevuld. En het werkt nog ook meteen.
Ik heb de router gekocht voor mijn smartphone en een toekomstige tablet. De verbinding op mijn Samsung is nu supersnel. Mijn pc blijft aangesloten aan de kabel via deze router en het lijkt wel of mijn internetverbinding op de pc ook sneller is.
Dus zoals menig bekende nederlander zeg ook ik....DOEN.

rossie58 08-12-2011
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR741ND

Installatie ging eerst wat moeizaam,maar door foutje van mijzelf ( kabel fout) en weer opnieuw instaleren via de bijgeleverde cd (stappenplan) was het een fluitje van een cent, apparaat werkt correct, bereik is ruim voldoende, op verschillende plaatsen gecheckt, helaas is de snelheid van mijn laptop verbinding (netwerkadapter) lager dan de geboden snelheid van deze router.
Word vnl gebruikt als draadloze verbinding , snelheid router haalt de beloofde 150 kbs met gemak.
Op een andere laptop.
Prijs kwaliteit tot nu doorslaggevend geweest en ook aan te bevelen aan anderen.