Linksys Velop Multiroom Wifi (set van 3) - Reviews

Kleuren
wit

6,3

Cees2911 20-02-2017

Snelle wifi met geweldige dekking

We hebben nu overal wifi in huis met een set van 3 Linksys Velop nodes. En met een ongelooflijke snelheid. Onze 120Mb aansluiting geeft nu ook 120 Mb draadloos.
Nooit meer handmatig overschakelen van het ene acces-point naar het andere, gewoon 1 netwerk en van het overgaan naar een andere node merk je niks.
En het design van de nodes is mooi, het oog wil tenslotte ook wat want ze staan gewoon in huis.

Pluspunten

• simpele installatie
  • super snel wifi
  • mooi design

Minpunten

• Geen webinterface
  • verder geen minpunten

Alexander 10-07-2018

Dramatisch slecht

Fantastisch design, dramatische ingewikkelde installatie en slecht bereik. Firmware per node niet actueel, daarom communiceren de nodes niet met elkaar, voordat je er achter komt dat het daar aan ligt ben je een paar uur verder. Nederlandse helpsite niet beschikbaar, belt u later terug, weer niet beschikbaar, gebeld met België. Op zich goed geholpen, maar de app voorziet niet in een procedure voor het updaten van de Firmware per node. Na uiteindelijke installatie blijken in huis afstanden van 7 a 8 meter niet te overbruggen. Product geretourneerd.

Pluspunten

Minpunten

• Installatie Firmware
  • Bereik
  • Ondersteuning

Marianne 23-11-2017

Makkelijke installatie

Makkelijke installatie, overal in huis zeer goed internet! Via een app in het Nederlands, goed te doorlopen, toont ook direct of de Node op een goede plek staat.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goede verbinding in het hele huis