TP-LINK DECO X60 (3-PACK) - Reviews

Kleur(en)
wit
Diepte
11,00 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK DECO X60 (3-PACK) op Kieskeurig.nl.

Harrie 29-11-2020

Perfecte WIFI

Geschreven voor: TP-LINK DECO X60 (3-PACK)

Lang nagedacht en gezocht naar de juiste oplossing om het WIFI bereik in huis te verbeteren. De keuze is op de Deco X60 (WiFi 6) van TP-link gevallen vooral vanwege de reviews, prijs en met het oog op de toekomst (WiFi 6). Installatie ging heel eenvoudig via de app. En een wereld van verschil met de oude situatie (powerline set) . Zeer blij mee .!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudige installatie
  • Wifi6

Luukieluuk 25-11-2020

Iedereen blij :-)

Geschreven voor: TP-LINK DECO X60 (3-PACK)

Door een interessante prijs op dit product de keuze gemaakt om de Deco X60 te kopen.
Wat een topproduct! installatie gaat heel eenvoudig en binnen een kwartiert overal in huis ( 3 verdiepingen en een garage ) goede wifi... iedereen blij!!

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • ziet er mooi uit
  • echt overal WIFI

Ron Hoskens 24-11-2020

Makkelijker kan bijna niet

Geschreven voor: TP-LINK DECO X60 (3-PACK)

Na verschillende Deco sets al getest te hebben bij mij thuis en bij vrienden/bekenden heb ik voor ons huis nu de X60 aangeschaft. En dat is zeker geen teleurstelling in installatie, gebruik en bereik. De huidige set m5 hebben we vervangen en het bereik lijkt inderdaad nog groter, de snelheid is op de telefoons (iphone 11 en 12) en de laptops met wifi 6 (AX) echt een heel stuk hoger. En dankzij onze glasvezel aansluiting kunnen we daar ook volop van genieten. Het lijkt er zelfs op dat andere apparaten met oudere wifi en via een vaste kabel ook nog een stukje harder werken. We gebruiken geen Home Care functie omdat hij in access point modus staat, maar dat was voorheen ook zo. Al bij al super tevreden.

Pluspunten

• Snelheid +++
  • Gemak van bedienen
  • Niet wegvallen van wifi
  • Overal bereik

Minpunten

• iets duurder

Chris 11-11-2020

Perfect bereik en overal meeste uit het internet

Geschreven voor: TP-LINK DECO X60 (3-PACK)

Dit product is zeker een aanrader. Ben bij deze uitgekomen vanwege de wifi 6 ondersteuning. Installatie ging 100% vlekkeloos. Bereik is nu perfect overal en ik haal in elke uithoek bijna de maximum snelheid van mijn abonnement (200Mb). Kan niet oordelen of je dat met glasvezel of gigabit ook maximaal haalt maar hier werk thet top.

Pluspunten

• Overal bereik en max snelheid
  • Makkelijk in gebruik/instal
  • WIFI 6

Minpunten

• Duurder dan wifi 5 modellen