Sitecom WLR-4100 N300 Wi-Fi Gigabit Router X4 - Reviews

ethernet (RJ-45), USB 2.0

7,1

Hans 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig te installeren

Deze router werkt perfect. Vorige sitecom router was 8 jaar oud en gaf laatste maanden veel storingen. Ik heb voor dit model gekozen omdat dit de standaard is bij mijn kabelprovider Caiway.
Mooi model voor een leuke prijs.

AvD 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn 2e router binnen een half jaar. De 1e functioneerde niet meer en was met de knop om hem in de oorspronkelijke fabrieksinstellingen niet meer te benaderen. Leverancier heeft hem zonder meer omgeruild en nu een versie v1 0003. Installatie is een fluitje van een eurocent. Heldere beknopte handleiding voor zowel PC als MAC. Het bereik in mijn appartement met veel gewapend beton is zwak, maar voldoende om overal mijn Phone en Ipads te gebruiken. Heb veel vertrouwen in dit apparaat. Aanmelden binnen 3 weken na aankoop geeft een garantie van 10 jaar!

rubusfruticosus 20-03-2015 Product paar dagen in bezit

Had 5 jr geleden een sitecom rputer gekochtWL 351, aangemeld en 10 jr garantgie ontvangen. Nu 5 jr later was er een defect, bracht de rouetre naar Expert en deze zond hem door naar Sitecom na een week ontving ik bericht dat deze vervangen was door een nieuwe router type WLR-4100 -v 1002. Nu geinstaleerd en werkt prima ook op zolder(betonnen vloer) Reuze super actie van Sitecom. Hulde

Scremers 28-01-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Sinds een half jaar in het bezit maar moet hem iedere dag opnieuw opstarten omdat het draadloos internet wegvalt.

Imo.moer 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Snelle installatie, bereik op zolder is niet zo best. Dit is met behulp van een extender goed op te lossen. Al met al zeer tevreden, zeker gezien de prijs.

Max1981 28-11-2014 Product kwartaal in bezit

Plus: goedkoop en voor dat geld genoeg functionaliteit.
Min: slecht bereik, zelfs op dezelfde verdieping (gasbetonnen muren). We hebben problemen als we met meerdere devices gaan internetten. Twee identieke telefoon, de ene heeft wel internet maar de andere niet (beide hebben verbinding met de router, redelijk tot goede verbinding). Hetzelfde verhaal met de tablet. Vaak na een reset van de router gaat het weer even goed. Dus nu wordt de router bijna iedere week gereset. Een miskoop.

pagharmsen 25-11-2014 Product half jaar in bezit

Het is een zeer goede routers voor zijn geld. Volop mogelijkheden waaronder gratis internet beveiliging add on Blokker en uiteraard een goed signaal. Heb nagenoeg geen verlies met meerdere aangesloten wifi apparaten. Verder is een pluspunt levens lange garantie. Kortom ik wil niet anders meer.