De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m******@n*********** 05-09-2022

stil & aangenaam

Geschreven voor: Virtufit Row 900

zeer fijne roeier. Ook voor zwaardere mensen die iets aan hun conditie willen doen is hij heel geschikt. maat een rustgevend geluid en kan perfect ook terwijl de kinderen slapen.

Pluspunten

• stil
  • veel keuzefuncties

Minpunten

• geen

Benlwd 31-08-2022

S ik per apparaat gewoon old skool

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Ik zocht een roeitrainer en deze sprak me aan . Het fijne van dit apparaat is dat het stoeltje soepel loopt. Daarbij als je aan het roeien bent de schoepen door het water gaat waardoor je het gevoel krijgt dat je echt in het water aan het roeien bent. Gewoon fijn apparaat om op te trainen.

Pluspunten

• Easy to use
  • Makkelijk in te stellen

Billy 01-08-2022

Tevreden van mijn aankoop

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Na wat opzoekwerk en het lezen van enkele "best getest" heb ik gekozen voor de Virtufit Row 900. Het toestel is keurig op tijd geleverd, met verwittiging van de chauffeur. Dankzij de duidelijke handleiding verliep het monteren zeer vlot, juist oppassen om de schroeven van de rail stoppers niet over te draaien.
Ik gebruik de roeier nu een maand en het zitje begon wat te "piepen", maar met de meegeleverde olie was dit ook weer even snel verholpen.
Zeer aangename weerstand met de waterbak, over de gehele lengte van de stroke. En het water geeft een rustgevend "swoosh" geluid tijdens de workout.
Mijn Polar hartslagband maakte automatisch verbinding met de computer zonder iets te moeten instellen!
Voorts een stevige constructie waar je je volledig op kan laten gaan.

Pluspunten

• Stevige constructie
  • Automatische verbinding met Polar
  • Aangenaam geluid bij workout
  • snelle levering

Minpunten

• Schroeven rail stoppers wat zwak
  • Weerstand afhankelijk van waterniveau

Wim 01-08-2022

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Prijs/kwaliteit een topmachine. Door de weerstand en geluid van het kolkende water is het alsof dat je op het water aan het roeien bent. Een aanrader.

Pluspunten

• G emakkelijk zelf samen te steken
  • Aangenaam geluid
  • Prijs/kwaliteit top

Minpunten

• Kan niet verbonden worden met andere apparaten

Anita 20-05-2022

virtufit row900 perfect om thuis te gebruiken door iedereen

Geschreven voor: Virtufit Row 900

ik ben tevreden met mijn aankoop van de Virtufit Row900, een zeer correcte levering en een vriendelijke man, alleen werd het maar tot aan de deur geleverd en niet binnen in huis
De pluspunten :
+ Het toestel was gemakkelijk te monteren
+ het werkt goed
+ duidelijke display

de enige minpunten die ik vond waren :
- er wordt niet vermeld hoe sterk de weerstand is bij het vullen van de waterbak
- het geluid dat gaat wanneer je tijd om is hoor je niet goed
- het getal bij spm is niet het gemiddelde van al je slagen wel de laatste slagen die je hebt gedaan
- geen hartslagmeter bijgeleverd

Pluspunten

• gemakkelijk te monteren
  • duidelijk display
  • werkt goed

Minpunten

• het geluid na de training is stil
  • spm niet het gemiddelde wel de laatste slagen
  • geen hartslagmeter bijgeleverd

b******@h********** 18-05-2022

Virtufit Row 900

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Zeer stevige en deftige roeimachine. Prijs kwaliteit gewoon top. Montage ook gemakkelijk en op 10 minuutjes gepiept. Het enige wat misschien voor verbetering vatbaar is, is het systeem om de machine in te klappen wat iets vlotter zou mogen.

k**********@t********* 24-05-2021
Geschreven voor: Virtufit Row 900

Prijs/kwaliteit verhouding prima! Zeer tevreden!
Ook zeer snelle en correcte levering!

pe 23-05-2021

prima toestel, één kleine bemerking

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Prima toestel. Bij mijn toestel mankeren de markeringen op de watertank echter.

Minpunten

• markering op watertank ontbreekt

m********@g******** 22-05-2021

Prima roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Degelijk apparaat. Makkelijk te monteren.
Roeit heerlijk, zeker met het watergeluid erbij.
Echt een aanrader 👍

Pluspunten

• roeit fijn
  • geluid van water is supergaaf

b*************@g******** 22-05-2021
Geschreven voor: Virtufit Row 900

Levering was vlot en duidelijk. De roeitrainer is gemakkelijk te monteren, heel fijn om mee te roeien. Zeer tevreden

h*********@c************ 21-05-2021
Geschreven voor: Virtufit Row 900

I bought this as I wanted an at home exercise that provided all round fitness. I heard it was good quality though not super hi tech, sturdy and easy to assemble. So far so good (after 1 week). I like that it folds up fairly compactly.

Begüm Reijerse 29-04-2020

Fijne roeitrainer!

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Erg fijne roeitrainer. Maakt verassend weinig geluid, was hier namelijk wel bang voor. Voelt erg degelijk aan. Heb de roeitrainer nog niet zo lang en kan dus nog geen duidelijk oordeel geven over de functies van de console, maar dit ziet er allemaal prima uit. Helaas was de prijs nu wel wat hoger dan normaal (waarschijnlijk door schaarste in de markt) maar dit heb ik er dubbel en dwars voor over. Kortom ben ik erg tevreden en kan ik nu prima trainen op zolder in tijden van de gesloten sportscholen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Duidelijk console
  • Snelle levering!

MvG 21-04-2020

Net alsof je echt aan het roeien bent

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Roeitrainer nog niet zo lang in mijn bezit maar 1e indruk is dat het een robuust en stabiel apparaat is. Heel eenvoudig te monteren. Qua beleving is het net alsof je daadwerkelijk buiten aan het roeien bent. Geen lawaai maar rustgevend "geklots" van water. Makkelijk op te bergen omdat de rail / zitting eenvoudig opgeklapt kan worden. Comfortabele (robuuste) zitting. Instellen van de weerstand d.m.v. meer / minder water nog niet geprobeerd maar lijkt me bij luchtweerstand makkelijker / minder omslachtig. Vullen met water gaat eenvoudig (trechter meegeleverd), water eruit halen is iets minder makkelijk maar eenmaal ingesteld lijkt het me dat je dit niet meer hoeft te veranderen. Instellen programma's / beeldscherm is wat onduidelijk en vergt het nodige uitzoekwerk maar dat kan ook komen door de onbekendheid met het apparaat.
Ik wilde eigenlijk een model hoger (Pro 1000) maar deze was niet meer leverbaar op korte termijn. Direct reactie op mijn mail en alternatieven aangeboden. Supersnelle levering ondanks alle drukte m.b.t. Corona virus.

Hans 21-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Fijn apparaat, makkelijk te installeren. Goede bediening, overzichtelijk display.
Snel in te klappen. Waterroeier is erg rustgevend.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • Overzichtelijk display

Minpunten

• Voetensteunen zitten niet helemaal gelijk

E. Hissen 21-06-2019

Prettig

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Prettig in gebruik, erg simpel te monteren. Scherm is niet verlicht maar door verstelling goed leesbaar. De roeitrainer is boven verwachting stil.

Pluspunten

• Stil
  • Simpel

Gecer 18-06-2019

Row900

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Een degelijke roeitrainer met eem fijne weerstand. De beweging is soepel, wel moet je goed op je houding letten bij het roeien. Het scherm verstelbaar zodat deze goed leesbaar is. Scherm houdt simpele gegevens bij als snelheid, afstand en tijd. Ook zitten er een aantal geïntegreerde programmas om het op te kunnen nemen tegen eem computer. De weerstand bepaal je door de hoeveelheid water aan te passen. Dit doe je vaak bij het installeren en dus niet tijdens het trainen. Gelukkig is de weerstand zwaarder zodra je sneller gaat roeien en dus minder nodig om de weerstand aan te passen. Ik ben tevreden over de row900.

Joel 14-06-2019

Nooit meer anders dan water!

Geschreven voor: Virtufit Row 900

Erg tevreden met deze roeitrainer. De water weerstand voelt erg prettig en natuurlijk aan. Chloortabletten worden gratis meegeleverd voor het onderhoud. De roeitrainer is relatief stil en inklapbaar. Wel jammer dat er geen programmas mogelijk zijn (bij geen enkel water roeitrsiner), dit kon bij mijn vorige roeitrainer wel. Wel kan ik al mijn trainingsgegevens bijhouden. Het apparaat was overigens eenvoudig te installeren door 1 persoon

Pluspunten

• Water weerstand
  • Eenvoudig te installeren