iRobot Roomba e5 - Reviews

Bedrijfstijd
90 min
Geluidsniveau
50 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba e5 op Kieskeurig.nl.

Monique 23-12-2018

Top product

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Wat ben ik hier blij mee hij maakt echt super schoon beter als normale stofzuiger....weg hondeharen en een super schone vloer..had ik dit maar eerder gedaan wat een gemak

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Komt overal ook in de hoekjes

Frank 30-11-2018

Ideaal voor langharige honden!

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

De stofzuiger robot stofzuigt beter als de gewone stofzuiger. Wij hebben een langharige herder die behoorlijk veel haar verliest. De haren worden allemaal opgezogen zelf de haren die in tapijt vast zitten. Wel is het aan te raden 1x per week de haren die tussen de wielen komen even eruit te halen. Dit gaat prima doordat alle onderdelen eenvoudig los te koppelen zijn. kwestie van 2 minuten per keer.

Pluspunten

• lange honden haren
  • zelflerend
  • app

Minpunten

• geluid

Jelle 19-02-2019

iRobot Roomba E5 - handige hulp in dagelijks huishouden

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Ik heb de iRobot Roomba nu een paar dagen in mijn bezit en hij bevalt tot nu toe prima! Opladen gaat vlot en de bediening via de app is eenvoudig. Wel oppassen geblazen met losliggende kabeltjes etc.. daar verslikt hij zich in. Het grote voordeel is dat hij ook onder de bank en salontafel door gaat, de plekjes die doorgaans vergeten worden en waar veel stof zich verzamelt in de loop van de tijd. Kleine drempels zijn ook geen probleem. Minpuntjes zo ver; de wifi-verbinding van de Roomba kan alleen op 2.4GHz snelheid, geen 5GHz. Het geluidsniveau is iets teveel om tegelijkertijd TV te kijken, maar goed, je kunt ook een ander tijdstip inplannen, zodat hij autonoom z'n gang gaat, terwijl je even boodschappen gaat doen. In onze woonkamer/keuken is hij ongeveer 45 min zoet. Het puntje duurzaamheid zit ook in de beoordeling, maar hier valt na een paar dagen eigenlijk nog niets over te zeggen. Verder heb ik de bijgeleverde 'Vrtual wall' ook nog niet gebruikt. Deze is bedoeld om een gedeelte af te schermen waar je niet wilt dat hij komt.

Pluspunten

• goede accu
  • maakt goed schoon

Minpunten

• alleen 2.4GHz wifi
  • geluid