Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit) - Reviews

Bedrijfstijd
90 min
Type/soort
robot stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit) op Kieskeurig.nl.

TJ 24-04-2020

Medion robotstofzuiger MD 18501

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit)

Ik heb deze nu ongeveer 2 maanden en eerlijk gezegd overtreft hij mijn verwachtingen. Ik gebruik hem in de woonkamer (tegels) en boven (parket). Hij veegt het stof echt goed op. Ik hoef ook niet bang te zijn dat hij van de trap valt door de sensors.
Beneden heb ik ook een tapijt, maar daar werkt het niet op, dus dat zet af zodat hij daar niet kan komen. Verder heb ik een overloop met tapijttegels, daar werkt het ook niet op. De dweilfunctie zal ik niet zo veel gebruiken. Op de tegels begint hij dan wel eens te slippen.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Levert goed werk
  • Neemt werk uit handen

Sarah 24-01-2020

Top aankoop!

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit)

Hij doet wat hij moet doen. En overtreft alle verwachtingen! Hij kan onder de zetel schoonmaken en heeft wieltjes om over een obstakel te geraken.

Pluspunten

• Stofzuigt goed

Minpunten

• Het duurt even voor het water goed verdeeld is

RobotUser 18-01-2020

Medion robotstofzuiger met dweilfunctie

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit)

Wij zijn inmiddels twee weken in het bezit van de Medion stofzuiger met dweilfunctie. Wij geven het product een 8! Voor een stofzuiger zonder navigatie, komt deze op vrijwel alle plekken. De prijs kwaliteit vinden wij uitstekend voor Eur 200,- De dweilfunctie is min of meer gewoon een natte doek over de vloer en is niet perfect omdat de stofzuiger geen vlekherkenning heeft, waardoor de stofzuiger er niet meerdere keren overheen gaat. Dit kun je handmatig met de spotreiniger doen, via de afstandbediening welke mee is geleverd. Al met al erg tevreden, de robot gebruiken wij dagelijks vanwege de witte gietvloer. Groetjes!

Pluspunten

• Stofzuigen (komt overal)
  • Accuduur
  • Spotreiniging voor hardnekkige vlekken

Minpunten

• Geen vlekherkenning