Princess 339000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 339000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Maurice 15-08-2019

Fijn apparaat; eenvoudige installatie, aardige resultaten

Geschreven voor: Princess 339000

We hebben deze stofzuiger recentelijk aangeschaft en zijn heel tevreden.

Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik te nemen. In tien minuutjes stond hij op te laden voor zijn eerste gebruik en was hij gekoppeld aan de gratis app.

In de handige app op je telefoon is de stofzuiger eenvoudig in te stellen. Je kunt hem laten stofzuigen via een tijdschema of gewoon handmatig inschakelen. Apparaat heeft diverse programma's, van simpel stofzuigen tot bijvoorbeeld extra intensief langs de randjes.

Geluidsniveau is goed te doen, wij laten hem meestal ook lopen in de nacht.
Hij heeft soms wat moeite met de tafelpoten die schuin omhoog lopen, daar parkeert hij zichzelf dan. Maar dat lossen wij bijvoorbeeld op door een stoel een beetje strategisch neer te zetten.

Samengevat zeker een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Eenvoudig te bedienen via app
  • Veel programma's en opties

Minpunten

• Lijkt niet te leren van zijn probleemgebieden

MenM 14-08-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Princess 339000

Sinds kort hebben we een Princess robot vacuum deluxe, deze robot stofzuiger heeft onze verwachtingen overtroffen.

Hij komt met een duidelijke snelstart handleiding en de installatie is een fluitje van een cent, voor je het weet rijd de stofzuiger in het rond!
we hebben eerder een robot stofzuiger gehad maar die voldeed niet qua zuigkracht en duurzaamheid.
Maar deze mag blijven, de zuigkracht is goed en zelfs in de hoeken en op het tapijt is vuil geen match voor deze stofzuiger.
Het vuilreservoir is goed toegankelijk en gemakkelijk te legen.
Hij heeft 3 schoonmaak standen en het geluid is niet storend.
Je kan zien dat de stofzuiger leert en zijn route goed aanpast aan objecten.

Via de app kan je gemakkelijk een gepersonaliseerd weekschema instellen.
Maar de mooiste optie is dat de stofzuiger aan het werk gaat als je de deur uit bent, als je hem koppelt met de Smartwares link.

Ik was vooraf benieuwd hoe de robotzuiger met ons kleed overweg zou gaan, maar zelfs dit gaat helemaal goed.
Al met al een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• gemakkelijke en snelle installatie
  • stiller dan de ouderwetse stofzuiger
  • te bedienen via handige app
  • integratie in link app
  • grondige schoonmaker

Minpunten

• kan nog niet traplopen :-)

Bob 14-08-2019

Handig en makkelijk

Geschreven voor: Princess 339000

Ben net verhuisd. Opeens een groter oppervlak om schoon te houden. Vandaar deze robotstofzuiger aangeschaft.
Ik ben er erg blij mee. Heb het zo geprogrammeerd dat het aan gaat als ik weg ben. Redelijk makkelijk in te stellen in de basis. De app is ook makkelijk te bedienen.
Alleen de hoekjes moeten afentoe bijgewerkt worden omdat de stofzuiger rond is.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Zuigt goed
  • Kan makkelijk onder tafel, stoelen en bed door

Minpunten

• Komt niet makkelijk bij de hoekjes

Alex400 13-08-2019

Goede robotstofzuiger die echt bruikbaar is

Geschreven voor: Princess 339000

Ik had al eerder een robotstofzuiger van een onbekend merk gehad en ik was er niet heel enthousiast over. Veel lawaai, weinig schoon en vooral korte werktijd van de batterij. We zijn een aantal jaren verder en ik was benieuwd hoe deze nieuwe robotstofzuiger is.

Wat direct opvalt, is dat de robotstofzuiger een behoorlijk formaat heeft. Uitpakken en installeren is een fluitje van een cent dankzij de duidelijke handleiding en quickstart kaart. De robot oogt robuust. Het koppelen van de robot ging iets moeizamer, maar na 3x ging het prima. Wat wel belangrijk is om te weten dat je een 2.4 Ghz netwerk moet hebben voor deze robot. In huishoudens die alleen 5 Ghz hebben is dat dus een probleem. De app was makkelijk te vinden in de appstore (ik heb een Apple iPhone) en de bediening is simpel. Ik had wel wat meer opties verwacht in de app. Ook lijkt de maximale zuigkracht knop in de app niet goed te werken.

En toen had ik de robotstofzuiger getest. Ik ben aangenaam verrast over hoeveel lawaai de robotstofzuiger juist niet maakt. Het valt erg mee, en je kan dus rustig de robotstofzuiger 's avonds zijn gang laten gaan. En eerlijk is eerlijk hij maakt goed schoon. In de keuken hebben we een tapijten mat liggen en helaas wil de robotstofzuiger hier niet over heen. Dat was wel wat teleurstellend want zo hoog was het tapijt niet. Het is grappig dat de robotstofzuiger zichzelf kan dokken om op te laden, maar soms duurt het wel wat lang voordat hij het dockingstation kan vinden.

Al met al is deze robotstofzuiger een prima aanschaf. Het is niet goedkoop, maar doet zeker zijn werk veel beter dan de goedkopere stofzuiger robots. Hij is nog niet perfect, de app zou meer funtionaliteit moeten hebben en de robot zou lage tapijten wel moeten kunnen nemen. Dit is de eerste robotstofzuiger die gewoon goed bruikbaar is. Een groot voordeel is dat je hem gewoon online of in fysieke winkels kan kopen met volledig garantie. Dus echt een top product!

Pluspunten

• Groot
  • Weinig lawaai
  • Mooi ontwerp met groot scherm
  • Bediening met app
  • Grote capaciteit

Minpunten

• App functionaliteit wat gelimiteerd
  • Knop extra zuigkracht in app werkt niet goed

Arjan 12-08-2019

SNUFFEL.....

Geschreven voor: Princess 339000

Papa ik wil ook zo'n lief hondje als dat Sterre heeft... Onze kinderen wilde al jaren een huisdier, alleen papa heeft ze vanaf dat ze een paar weken jong waren al ingepeperd bij ze dat er nooit maar dan ook echt nooit een huisdier in het huis komt... zelfs niet het huisdier van een vriendje of het lieve hondje van Tante Melanie!

Nee........geen lief stinkend hondje die papa weer moet uitlaten als het regent , geen harige kat die bij je op de bank komt liggen als je net gezellig met je vrouw een romantische filmt wilt gaan kijken, niet een vreselijk tjilpende parkiet die net lawaai gaat maken als je aan de telefoon zit met een klant en zelfs niet een leuk Nemo goudvisje in een klein rond kommetje welke je continu dom aan zit te staren als je langs de meestal niet schoongemaakte vissenkom loopt.. nee, als het aan papa ligt komt en geen enkel dier in huis.... Want hoe gaat het altijd?! De eerste dagen doen de kids alles voor de huisdieren maar dan is het over en is papa of mama toegewezen om zich over het arme dier te ontfermen...............................

......tot enkele dagen terug daar een wending in kwam.......... mama liet papa weten dat hij ook wel iets meer taken in het huishouden mocht gaan verrichten dan alleen maar op de dinsdagavond de vuilniszak buiten zetten en iedere morgen ontbijt maken voor de kids en de vaatwasser uitruimen.. het zal wel eens leuk zijn als papa bijvoorbeeld de stofzuiger uit zichzelf eens zou gaan pakken... als papa ergens toch nog meer een hekel aan heeft dan aan huisdieren is het STOFZUIGEN..... maar papa had het geniale idee om 2 vliegen in 2 klap te vangen! Even een avondje wat googelen en al snel bleek dat dit apparaat papa [ maar niet alleen papa ], blij zou gaan maken..
Papa bestelde deze schitterende Princess 33900.. deze kwam na een avondje googelen als beste naar voren in prijs kwaliteit verhouding.. nadat de aardige postbezorger hem afleverde pakte papa de doos in als een mooi cadeautje. Nadat mama thuis kwam met de kids stond papa trots bij de voordeur te wachten om het schitterende cadeau aan de kids en aan mama te geven. Zowel mama als de kids begrepen er niets van.. 1 cadeau voor zowel de kids als voor mama?! Wat moet dit nu dan zijn... de kids mochten het uitpakken.... wat is dit nu weer papa?! riep onze dochter.. Dit is SNUFFEL lieverd.. ons nieuwe huisdier!!!! Snuffel is van jullie kids en van mama. Wees lief voor hem iedere dag! En zo is papa toch een beetje afgestapt van zijn mening om geen huisdieren in huis te nemen.. De kids vinden Snuffel het liefste hondje/katje/visje dat ze zich maar konden wensen.. Zeker als hij naar zijn "hok" gaat om hapjes te eten iedere keer..
Papa is ook erggg blij met snuffel... hij doet het super!!!

Pluspunten

• veelll beter dan zelf stofzuigen!!!
  • maakt niet veel geluid
  • goede prijs kwaliteit verhouding
  • gave app

Minpunten

• kids nemen ieder dag ander vriendje/vriendinnetje.
  • .. mee om Snuffel te laten zien....

Bram Vos 12-08-2019

Een goede robotstofzuiger, maar niet voor iedere woonkamer.

Geschreven voor: Princess 339000

De stofzuiger voelt licht aan en ziet er mooi uit. Het produceert een acceptabel geluid en je kunt ook het niveau instellen. Wel fijn mocht je de stofzuiger een keer aan willen zetten terwijl je op de bank zit.

Het verbinden met de app ging bij mij niet zonder meer. Ik heb een Galaxy S10+, maar het lukte me niet om verbinding te maken. Uiteindelijk is het met de iPhone van mijn vrouw wel gelukt. Het is me een raadsel waarom het met mijn telefoon niet is gelukt.

De stofzuiger wordt geleverd met een zuigkit of borstelkit die je naar wens kunt omwisselen aan de onderzijde.

Ik vind de app in de basis prima, maar is in vergelijking met duurdere merken erg beperkt. Je kunt de stofzuiger starten, een programma selecteren en zelf besturen. Je kunt niet een mapping van je kamer zien om daar gebieden op de selecteren waar de stofzuiger niet mag komen.

Je krijgt ook geen notificatie als de stofzuiger is vastgelopen of als die klaar is.

In de praktijk kan ik de stofzuiger in mijn woonkamer niet gebruiken, terwijl die redelijk strak is. Dat komt voornamelijk doordat we een hoogpolig tapijt in de woonkamer hebben liggen waarop de stofzuiger vast komt te zitten. Ik was daar ook bang voor, de haren gaan gewoon tussen de wielen zitten. Ik heb al jaren een Neato robotstofzuiger die het tapijt niet op gaat omdat er een magneetstrip omheen ligt. Ik heb navraag gedaan, maar voor de Princess is geen oplossing om een gebied af te bakenen.

Een volgend probleem is dat de stofzuiger in error gaat als er een wiel niet op de grond staat. Dit gebeurde bij mij als de stofzuiger rijdt over de voet van de krabpaal of de voet van de speakerzuil. Het eerste wiel rijdt er op, daarna raakt de onderkant van de stofzuiger de voet en komt de stofzuiger iets scheef te hangen en komt het andere wiel 'van de grond'. Let wel, ik spreek hier over een verhoging van circa 2 à 3 cm. Daar heeft mijn Neato geen enkel probleem mee.

Helaas is hierdoor de stofzuiger niet geschikt voor mijn woonkamer, hij kan deze niet zuigen zonder vast te lopen. Toch beveel ik dit product wel aan, dat komt voornamelijk vanwege de goede prijs en wat hij moet doen doet ie goed; stof zuigen.

Mocht jij dus een woonkamer hebben zonder hoogpolig tapijt en meubels waarop die vast kan lopen is dit een goede stofzuiger, zeker gezien de lage prijs!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • maakt geen lawaai
  • fijne basis app
  • Google Home
  • goedkoop

Minpunten

• loopt vast op hoogpolig tapijt
  • loopt vast op kleine verhogingen
  • app mist slimme functies

Guido 12-08-2019

Ideaal, kan niet meer ontbreken in ieder huishouden

Geschreven voor: Princess 339000

Nu enkele dagen in huis. Installeren ging eenvoudig. Tijdens installatie wel mijn WIFI netwerk tijdelijk op 2,4 Ghz moeten zetten maar wordt prima uitgelegd.
Blij verrast over het resultaat. Geluidsniveau is zeker een stuk minder dan een gemiddelde stofzuiger wat erg prettig is. Echter is het voor mij juist de bedoeling dat hij op de momenten dat ik niet thuis ben juist zijn werk kan doen. Zonder ergens rekening gehouden de eerste ronde laten rijden en zowaar nergens vastgelopen. Wel is het zo dat je en dat is ook met normaal stofzuigen gewoon een aantal spullen moet verplaatsen of net even anders moet neerzetten om het optimaal te laten doen. De APP is eenvoudig maar doeltreffend. Heerlijk om deze ook vanuit buitenhuis te kunnen bedienen. Ideaal om taken in te kunnen stellen. Wat ik wel mis is om aan een taak het juiste programma te kunnen koppelen maar zou met een update wellicht meegenomen kunnen worden. Zou ook fijn om een pushbericht te kunnen krijgen als de taak is uitgevoerd of als er bijvoorbeeld een storing is (vastloper bijvoorbeeld) Tevens ontbreekt een map om te zien wat het resultaat is. Zou fijn zijn maar tijdens het testen al gezien dat hij grondig aan de slag gaat en een goed patroon volgt. Verder nog klein testje bij de trap uitgevoerd wat altijd even spannend is maar hij detecteerde dit prima. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Stil
  • APP eenvoud
  • Loopt niet vast

Minpunten

• Kleine aanpassing APP zou perfect zijn

Wendy 12-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Princess 339000

Ik was van tevoren enigszins sceptisch over de werking en het resultaat, maar dit bleek onterecht.
Deze robotstofzuiger doet zijn werk erg goed, is vrij stil en zelfs de hoekjes zijn goed schoon!
Hij rijdt heel mooi systematisch door het huis, wat erg leuk is om te zien.
Ook de app is erg fijn is gebruik en het schema is zeer makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• Hoekjes goed schoon
  • Vrij stil
  • Handige app

Minpunten

• Zit snel vast op een iets hoger vloerkleed