LG VR8601RR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VR8601RR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Gert-Jan 21-09-2020

slechte kwaliteit, zeer korte levensduur

Geschreven voor: LG VR8601RR

zou geen robot stofzuiger van LG kopen. is na 3,5 jaar defect gegaan en geeft bijzonder hoge reparatie kosten. LG kent geen enkele coulance, je komt niet eens goed met ze in gesprek. men geeft simpelweg aan dat dit past bij de levensduur en coulance daarom niet nodig is. product van meer dan € 500,-.....
dit zegt iets over de kwaliteit van zowel het product als de service van LG.

Minpunten

• duur
  • slechte kwaliteit

Jon 02-10-2020

Zelfde ervaring... maar heb me hierdoor bekwaamd in het zelf repareren van het apparaat... zelf sensoren, wieltje en accu vervangen en nu kan hij weer 3 jaar mee

Quinty 29-08-2017

Houdt vrije tijd over

Geschreven voor: LG VR8601RR

Wij hebben 2 honden en hierdoor iedere dag wel haren op de vloer.
We hebben sinds een paar weken deze robotstofzuiger en doet het echt fantastisch.
De robotstofzuiger staat iedere dag geprogrammeerd en als we thuis komen zijn de vloeren schoon.
In plaats van zelf iedere dag met de stofzuiger in de weer, doen we dat nu nog maar 1 X in de week.
We houden nu echt tijd over voor leukere ander bezigheden.
Stofzuiger geeft aan als er iets aan de hand is.
De opvangbak voor vuil kan makkelijk worden uitgehaald en geleegd zonder dat er al vuil uitkomt.
TOP APPARAAT, zijn we heel erg blij mee!

marc 09-08-2017

praktisch hebbeding, bespaart me een paar uurtjes per week

Geschreven voor: LG VR8601RR

Zeer praktisch en goed werkend toestel, zuigkracht beter dan verwacht! Heeft enkel problemen met lage raamdrempels (sensor mag lager staan)

Pluspunten

• zuigkracht
  • makkelijk instelbaar
  • praktisch
  • stille kracht

Minpunten

• probleem met lage raamdrempel

Peter 04-08-2017

Quality time

Geschreven voor: LG VR8601RR

Een robotstofzuiger? Met een kat in huis?
Het kan. Dank zij 'onze Luigi' worden kattenharen en ander vuil probleemloos verwijderd. Stofzuiger zegt zelf wanneer 'stofbak' moet worden geledigd of wanneer filter verstopt geraakt. Over quality time gesproken.

Pluspunten

• zelfs de hoeken worden niet overgeslaan
  • redelijk stil

Robert 31-07-2017

Stofzuiger met goede sensors maar zuigt gewoon en turbo goed

Geschreven voor: LG VR8601RR

Dit gaat over onze LG robot stofzuiger met ook nog turbo erop.

Gekocht voor de eerste etage heeft daar zijn laad punt wel even vastzetten met klein stukje zelfklevend klittenband dat die goed blijft zitten. We wilde de zware stofzuiger niet meer naar boven tillen worden een dagje ouder.
Dit is voor ons een zeer goede oplossing wel zorgen we dat de bedrading goed afgeschermd want de stofzuiger vergeet geen stukje werkt erg goed en gaat ook niet van de trap camera en sensors werken prima kan ook nog op herhaling en als het nodig is doet die de hele verdieping twee keer.
Wel hele lichte kasjes en prullen met hele smalle pootjes even ergens op zetten en dan stofzuigt de LG die de hele kamer en je hoeft er ook niet bij te blijven. Wanneer de LG klaar is gaat die terug naar het laadpunt zodat de LG weer word opgeladen en dan zegt die stofbakje legen en dat doen wij elke keer zeer belangrijk dat die goed schoon blijft maar dat gaat erg simpel.
Voor ons een uitkomst geen zware stofzuiger meer de trap op tillen.
We hebben op die hele verdieping laminaat liggen.

Pluspunten

• zuigt zeer goed
  • gaat overal netjes omheen
  • valt niet van de trap
  • werkt zeer goed
  • erg tevreden

Minpunten

• voor ons niet

LeartesNL 30-07-2017

Krachtige robotstofzuiger!

Geschreven voor: LG VR8601RR

Een krachtige robotstofzuiger waarbij ook hoogpolige karpetten geen probleem zijn! De zuigkracht gaat vanzelf omhoog als hij op vloerkleed of karpetten komt. Gaat over drempels heen en brengt je woonkamer schematisch in kaart. Deze stofzuiger is een aanrader en vergelijkbaar met een dure Neato of Roomba stofzuiger alleen dan voor wat minder geld!

Pluspunten

• Zuigt heel goed
  • Pakt ook vloerkleed mee, geen probleem!

Mr Waldo 30-07-2017

Stofzuigende robot met iets te weinig leervermogen

Geschreven voor: LG VR8601RR

Stofzuiger doet geweldig zijn werk. Eén probleem, de stofzuiger komt telkens klem te zitten onder mijn bank. Past er precies onder, maar niet meer onder vandaan. De leermodus is nog niet in staat dit te verhelpen.

Pluspunten

• Pakt hoekjes mee
  • Turbo modus
  • Planningsmodus

Minpunten

• Zit vast onder mijn bank

Rbl60@hotmail.com 30-07-2017

Groot scherm

Geschreven voor: LG VR8601RR

Het is een heerlijk eigenwijs ding waar je zelfs tegen aan praat als ze weer eigenwijs is. Ik kan niet zonder haar meer ze heet ook Roby. En doet haar werk zeker heel goed. Komt op plaatsen waar ik niet een twee drie bij komt, geweldig

dany 28-07-2017

geweldig ding !

Geschreven voor: LG VR8601RR

Deze LG-stofzuigrobot is gewoon fantastisch ! tot in de hoekjes alles proper, op matjes hoor je de turbo aangaan, ik vind het zelfs properder dan een gewone stofzuiger ! Het bakje leegmaken is eenvoudig, net zoals het bedienen en programmeren van dit wonder ! Heb al 'testjes' uitgevoerd en zelfs zwaardere dingen (bolletje alu-folie) ruimt hij op, alsook kruimeltjes in de hoeken..Bovendien is hij stil en maakt een 'happy' geluidje als hij gedaan heeft. Ik doe dat ook :-)
Ik had dit veel eerder moeten kopen, is volgens mij onmisbaar in elk gezin in deze rush-tijd !
Terwijl je op je terras zit, wordt je huis gestofzuigd, fenomenaal toch ?

Pluspunten

• heel grondig
  • stil

Minpunten

• geen

belleman 27-07-2017

Handig toestel, nooit meer stof in huis!!

Geschreven voor: LG VR8601RR

De lg is een klein, superhandig en vooral stil toestel. Het is eenvoudig instelbaar en gemakkelijk te bedienen met de afstandbediening. . Door zijn vorm komt hij echt in de hoeken en de sensoren werken zeer accuraat zodat hij bijna nooit onze meubels aanraakt. Alleen stoelpoten durft hij wel eens raken. Bij ons is de ganse vloer volledig gelijk. Ik weet dus niet of hij moeite heeft met grote hoogteverschillen. Ook onze huisdieren hebben geen last van het toestel. En wij hebben nu geen last meer van hondenharen. De verschillende modi laten toe globaal of grondig te stofzuigen.
Je hoeft er niet echt naar uit te kijken als hij zijn taak doet. En als er al eens een object een storing geeft, zoals wanneer bijvoorbeeld de kids hun oplaaddraad van hun smartphone op de grond laten liggen geeft hij een alarmsignaal weer waarna je hem/haar (de onze is namelijk een meisje) terug op pad kan zetten.
Het stofopvangvak is niet zo groot maar als je dagelijks de LG loslaat ligt er gewoonweg zo weinig stof in je huis dat het toereikend is. Bij het opvangvak zitten ook allerlei kleine borsteltjes om het toestel en het opvangvak proper te houden. In de verpakking zitten ook twee reserveborsteltjes. Sinds het toestel bij ons in huis is wordt er dagelijks gestofzuigd en toch liggen we lekker lui in de zetel! Een aanrader dus!

Pluspunten

• stil en effectief
  • creëert vrije tijd :-)

Tim 27-07-2017

Doet zijn werk goed, prijs zeker waard. (ook op tapijt)

Geschreven voor: LG VR8601RR

Zeer tevreden van dit product. Werkt lange tijd +/-90 min per oplaadbeurt (afh van hoeveel tijd in turbo). Leert ook omgeving kennen zodat na enkele beurten het proces effeciënter verloopt
Is met timer in te stellen zodat je behalve leegmaken niets meer moet doen.
Werkt uitstekend op tapijt waar ook de turbofunctie automatisch geactiveerd word.

Enige wat je moet doen is stof uithalen en af en toe filter nakijken.
Voldoet aan verwachtingen en is een groot gemak.

Pluspunten

• Tijd autonomie
  • Werkt goed op tapijt (turbo start automatisch ook)
  • Timer waardoor hij auto start
  • Afstandsbediening met toegang tot mogelijkheden
  • Verschillende modi + trubofunctie

Minpunten

• software niet updatebaar

Larsvdd 26-07-2017

Heerlijk, stofzuigen en gamen tegelijk!

Geschreven voor: LG VR8601RR

De robotstofzuiger werkt erg goed. De eerste keren lijkt hij wat omslachtig rond te rijden, maar dat is slechts het verkennen van het terrein, per keer zal hij een meer logische route kiezen. Nu kan ik dus gewoon gamen en toch stofzuigen vóór schoonmoeder langs komt :)

Pluspunten

• Leert de route kennen
  • Automatisch krachtigere modus op het vloerkleed
  • Kan onder veel van onze meubels door
  • Kruipt ook tussen stoelpoten door

Minpunten

• Heeft soms ruzie met de hoek van het vloerkleed
  • Borstels reinigen kan moeilijk gaan

J. Stuut 25-07-2017

Snel en geruisloos

Geschreven voor: LG VR8601RR

Uitstekend product, dat ruim voldoet aan de verwachting. Stoot geen lucht uit, dus geen opvliegend stof. Zuigt/veegt de hele kamer en slaat niets over. Komt ook onder de bank en goed in de hoekjes. Opvangbakje is groot genoeg voor de hele kamer. Batterij is ruim voldoende. Nadeeltjes: beetje moeite met convectorput en losse snoeren. Je hebt wel extra (hand)zuiger nodig voor stoelen e.d.

Pluspunten

• werkt grondig ;-)
  • onderhoud: alleen bakje legen na gebruik
  • ruime batterijduur
  • reserveonderdelen meegeleverd
  • geluidsarm

Minpunten

• Soms moeite met obstakels
  • kan alleen maar op de grond zuigen

dikkie 2.0 24-07-2017

Perfecte aanvulling naast een reguliere stofzuiger

Geschreven voor: LG VR8601RR

Toen wij voor het eerst de robotstofzuiger hebben gebruikt hebben we eerst alle items waarover de robot heen kan opzij gezet. Dit voorkomt dat de robot vastloopt.
Naast de normale snelheid is er nog een mogelijkheid om de turbo aan te zetten. Tevens kan je op een makkelijke manier de robot zelf bedienen (My space).
De robot neemt het oppervlak tot zich en de volgende keer gaat het nog sneller.
Vanwege twee katten hebben wij de robot aangeschaft. Het werkt perfect. Na elke uitvoering heeft de robot behoorlijk wat haren en kattenkorrels opgezogen. Uiteraard moet je ook nog zelf stofzuigen (o.a. de zitbank). Ook de hoeken worden schoon.

Ik zou wel na elke stofzuigbeurt zoals voorgeschreven het afvalbakje, filter en sensoren schoonmaken.

Indien de robot klaar is, zal de robot zelf terug keren naar zijn laadstation. Het geluid is niet storend (gewone stand) en doet rustig zijn werk.

Nogmaals de robot is geen vervanger van de stofzuiger, Het is een extraatje...een gadget...wij hebben er wel baat bij, vanwege de kattenharen en kattenkorrels.
Voor ons appartement is de robot perfect...alles is gelijkvloers....en we hebben niet veel rommel op de grond liggen/staan

p.s. we noemen de robot 'Dikkie 2.0'. :-)

Pluspunten

• Ook de hoeken worden schoon
  • Zelfbediening
  • Turbo
  • Extra laten stofzuigen op elk moment van de dag
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• geen

Arnold 30-11-2017

Beste, ziet de robot ook deuropeningen en gaat hij erdoor? Ik wil hem in de gang zetten maar dan moet hij door de deuropening om de keuken en de woonkamer te zuigen.
Alvast bedankt!

Pierre 06-04-2017

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: LG VR8601RR

Gekocht omdat we gek werden van de hondenharen overal in huis. Met 2 honden (kort tot gemiddeld lang haar) is daar niet tegenaan te stofzuigen.
Tegelvloer met een paar kleden.
Geen enkel probleem voor de LG. Redelijk stil. Onthoudt route. Zeer zorgvuldig. Stoot soms tegen bijv plantenpot maar zeker niet te hard.
Turbozuigen op tapijt is top

Pluspunten

• Komt in bijna alle hoekjes
  • Turbo- zuigen
  • Automatisch naar laadstation
  • Redelijk stil
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Dure extra borstels
  • Betrouwbaarheid nnb