LG VR8600OB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VR8600OB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Radboud 12-12-2016

Meer een veger dan een stofzuiger

Geschreven voor: LG VR8600OB

Van de zuigkracht moet deze 'stofzuiger' het niet hebben. Dankzij zijn borstels veegt hij 99% van het huisvuil op. Maar zand (bijvoorbeeld uit een deurmat) is snel al te zwaar voor hem. Hiervoor heeft hij dan wel borstels die draaien, maar met drie vrouwen met lang haar in huis zijn die continue omwikkelt met haren die er steeds afgeknipt moeten worden. Gelukkig is er dan de turbo modus en dan lukt het hem wel het meeste op te zuigen. Persoonlijk kies ik de volgende keer voor een ander model.
Verder moet je zorgen dat het apparaat niet in kabels vastloopt, in hoekjes vast blijft zitten, etc. Dat leer je echter snel en als je die plekjes dan een beetje aanpast gaat het prima.

Pluspunten

• Borstelt goed tot in de hoekjes.
  • Zelfstandig, mits ervoor ingericht
  • Goed rond stoelpoten

Minpunten

• Weinig zuigkracht
  • Borstels vaak vol haar
  • Weinig programma functies.

Edith Gump 28-11-2016

LG Hom Bot:klein en krachtig

Geschreven voor: LG VR8600OB

Heb de hom bot nu 2weken en ben nog steeds erg blij mee. Doe hem s,avond op de oplader en laat hem s,ochtend weer lopen.ook erg gezellig een stofzuiger met praatjes. Wil hem mit meer missen.

Pluspunten

• Handig omdat je meer tijd voor andere dingen hebt
  • Hij gebruikt weinig ruimte om op te bergen

Minpunten

• Kan niet worden gebruikt op een kleed
  • Mout hem vaak sturen

Merel 21-11-2016

Hom-Bot

Geschreven voor: LG VR8600OB

Ik wilde de Hom-Bot graag in huis hebben omdat ik een laminaten vloer heb en geen zin heb om vaak te stofzuigen. De Hom-Bot kan makkelijk een laminate vloer schoon houden.
Ik verwachte wel dat hij alles zou zuigen, maar niet dat hij de route van de kamer kon onthouden. Dit is heel prettig als hij steeds in dezelfde kamer zuigt. Wanneer je hem voor meerdere kamers gebruikt, durf ik niet met zekerheid te zeggen dat hij ook alles zuigt. Hij gaat ook over drempels heen, wat erg handig is.
Hij maakt het redelijk schoon, maar wanneer je vloedbedekking of een kleed hebt, werkt het al veel minder.

Pluspunten

• Onthoud route van de kamer
  • Gaat zelf naar oplaadsysteem
  • Rijd over drempels
  • Meerdere (zuig)functies/modes

Minpunten

• Werkt niet goed op vloedbedekking/tapijt
  • Blijft hangen tussen stoelen (eethoek)

Frits 21-11-2016

Grappig speeltje

Geschreven voor: LG VR8600OB

Ik wilde de Hom-Bot graag hebben voor het gemak, niet te hoeven stofzuigen, maar toch een schone vloer. Ik ben dan ook een klein beetje teleurgesteld, aangezien ik na het gebruik van de Hom-Bot nog redelijk veel op de grond vind qua kruimels etc. Hij is wel makkelijk in gebruik en redelijk automatisch doet hij zijn werk. Helaas viel alleen zijn werking tegen, ik had er meer van verwacht. Het is wel fijn dat je hem wat harder kan instellen en dat er meerdere moduskeuzes op zitten. Ook onthoudt hij hoed e ruimte ongeveer is ingedeeld. Al blijft hij zich soms nog steeds klem rijden onder een tafeltje en daardoor zijn ook de tafelpoten lichtelijk beschadigd. Voor mij geen aanrader helaas!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • meerdere moduskeuzes

Minpunten

• niet te vergelijken met een normale stofzuiger
  • rijdt zichzelf soms klem

Ahmet 21-11-2016

Een welkome versterking

Geschreven voor: LG VR8600OB

Als huishouden met twee werkenden dachten we al een tijdje aan een robotstofzuiger. Ik had een slimme robotsofzuiger verwacht die goed zijn werk zou doen. Dit doet ie zeker, hij komt op moeilijk bereikbare plekken en slaat geen stuk over. Hij is erg makkelijk in gebruik; we hebben hem op Nederlands ingesteld. We vinden het goed dat ie in de hoeken komt, maar als de Hom-bot stoelen tegenkomt duwt hij deze zonder pardon omver. We hebben lichte stoeltjes, maar dit zou niet moeten. Ook moet je geen kabels laten slingeren, de Hom-bot heeft mijn iPhone-oordopjes verpulverd. Je moet alle obstakels verwijderd hebben, dan is het echt een prima apparaat

Pluspunten

• Eye-catcher
  • Ontneemt je veel werk

Minpunten

• Detecteert objecten niet goed
  • Niet de beste vriend van kabels

Edith 19-11-2016

LG Hom-Bot - mijn huisvriend

Geschreven voor: LG VR8600OB

LG Hom-Bot.. Mijn nieuwe huisvriend. Ik ben een full time werkende vrouw die 's avonds moe thuis komt. Hoe heerlijk is het om in een pluis en stofvrij huis thuis te komen. Heerlijk!!! Het lijkt net of ik niet in een leeg huis thuis kom.. LG Hom-Bot wacht thuis en heeft zijn werk gedaan. Ik beschouw hem echt als mijn nieuwe huisvriend. Een echte aanrader..

Pluspunten

• Krachtig
  • zacht geluid

Minpunten

• blijft af en toe hangen aan mijn kleed

Joren 19-11-2016

Fantastisch als je kinderen hebt

Geschreven voor: LG VR8600OB

Ik en mijn vriendin wilden de LG Robotstofzuiger graag hebben aangezien wij een peuter hebben van 2, die ontzettend veel kan kruimelen. Wij hadden de verwachting dat die in ons huis met veel hoeken niet overal bij zou kunnen komen, echter overtrof dit onze verwachtingen. De Hombot is erg makkelijk in gebruik, zowel met de afstandsbediening als op de robot zelf. Met de timer stel je de robot in, zodat als je zelf weg bent van huis de robot zijn werk kan doen. Zo kom je dus altijd thuis in een stofvrij huis. In de echte hoekjes en lastige plekjes kan die helaas niet komen, dus daar heb je toch echt de ouderwetse stofzuiger voor nodig. Ik zou de Hombot zeker aanraden bij mijn vrienden en familie, die ook kinderen hebben.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Makkelijk in gebruik
  • Erg handig als je kinderen hebt

Minpunten

• de echte lastige plekjes kan die niet komen