iRobot Roomba 980 - Reviews

Stofopvang
stofreservoir

Joke 09-12-2016 Product paar maanden in bezit

Super hulp in huis

Deze roomba is gewoon fantastisch, hij is duur, maar echt zijn geld meer dan waard. Wij hebben 3 langharige raskatten in huis en mijn huis is elke dag haarvrij, hij doet zijn werk meer dan goed, we. Moeten eigenlijk nooit meer stofzuigen hij is even goed, hij doet zelfs de matjes perfect. Hij zuigt alle brokjes of steentjes perfect op. Je kan ook de programma s kiezen en instellen voor een hele week. Hier gaat hij op volle zuigkracht 2 keer over de vloer door de katten en alles is weg, super om thuis te komen dat je huis netjes is. Hij doet ook het hele huis met 1 batterij. Hij gaat zelf naar zijn laad station en praat Nederlands. Ik kan dit alleen maar aanraden. Alleen op volle zuigkracht laakt hij veel lawaai zoveel als een normale stofzuiger. Maar dit nemen we er graag bij.

Pluspunten

• Zuigt alles op
  • Gaat moeiteloos over matten
  • Krachtig en gaat mooi rond alles rond

Minpunten

• Veel lawaai bij volle zuigkracht

Marc 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met onze nieuwe huisgenoot

Je schrikt natuurlijk even van de prijs, maar wat een fantastisch apparaat! Spreekt Nederlands, vanaf meerdere toestellen (apple/android) te bedienen en natuurlijk geef je hem een naam. Programmeer hem zo dat hij het huis zuigt als je werkt en op zijn plaats blijft als je thuis bent. Onverwachts bezoek vanavond en nog snel even boodschappen doen? Bel je stofzuiger en vertel dat hij het huis even op orde maakt! Heerlijk.
Mis alleen nog de Go Pro om mee te kunnen kijken op zijn avonturen! ;-)