Dirt Devil Fusion - Reviews

Geluidsniveau
68 dB
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Sjuultje Veensma 28-12-2016

Veel eerder moeten kopen!

Heb deze Dirty Devil onlangs gekocht in een bekende webshop voor 139 euro en ik ben er erg blij mee! Mijn woonkamer + hal zijn samen zo'n 50 m² en daar doet hij netjes dagelijks zijn rondje. Ik dacht dat het best schoon was in mijn huis, maar als je ziet wat er uit het stofbakje komt schrik je echt hoor! Het is fijn dat mijn huis nu een stuk schoner uitziet en ik hoef minder vaak de grote stofzuiger te pakken. Komt er bezoek en sta ik nog even in de keuken, zet ik deze Dirt Devil aan en heb er geen omkijken meer naar. Super! Wel gaf hij een aantal keren aan dat het bakjes vol zat terwijl dat niet zo was, na een fijn contact met de fabrikant kwam ik erachter dat er een stofpluis in de zuigmond zat. Hierna was ook de melding van het bakje weg. Ook hebben we even goed moeten kijken naar wat obstakels voor het eerste gebruik en wat kabels weggewerkt of gebundeld. Hier kan hij namelijk in verstrikt raken. Dit was even een half uurtje werk, maar het ziet er eigenlijk alleen maar netter uit nu. Win-Win. Ik beveel de Fusion daarom aan.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Verzameld veel stof
  • Fijn voor erbij
  • Je hoor hem bijna niet
  • Dagelijks automatisch aan

Minpunten

• Wel even naar kabels of abstakels kijken
  • Melding volle stofbak, maar dit is nu verholpen
  • Mag niet op een hoogpolig tapijt

Kees Rommelse 10-12-2016

Zuigt niet voldoende

Dirt Devil Fusion, de "haren" van borsteltjes zitten continue in elkaar. Zodoende komt het vuil dus niet voor de zuigmond. En blijft het meeste liggen.

Minpunten

• Bostels in de knoop
  • Te weinig vuil opnemen door borstels

jansen 28-12-2016

Doet wat die moet doen : zuigen! top! Heel tevreden!

Deze robotstofzuiger nu 6 weken in gebruik. Twijfelde eerst of je onder de 150 euro wel een fatsoenlijke robotstofzuiger zou kunnen krijgen maar ben heel tevreden met deze Dirt Devil. Hij doet wat hij moet doen: zuigen! Natuurlijk zullen robotstofzuigers van 500-700 euro wel meer technische snufjes hebben maar die gebruik ik toch allemaal niet. Deze stofzuigt gewoon als ik er niet ben en dat is waar ik naar op zoek was. Doet t ook lang voordat de batterij leeg is en laadt snel weer op. Aanrader dus!

Pluspunten

• Doet wat die moet doen! zuigen!
  • Lange accuduur
  • Laadt snel op
  • Erg dun dus stofzuigt ook onder de bank

Minpunten

• Heeft niet heel veel verschillende programma's
  • Hij stofzuigt niet op de kast en de plinten :)

Mick 06-05-2017

Fijne robot stofzuiger

Zuigt perfect en door de borstels draait alles goed naar binnen. Goede sensor voor bij de trap. 1 nadeel is dat het patroon niet in te stellen is.

Pluspunten

• De goed draaiende borstels
  • Het zuigen

Minpunten

• Het patroon
  • Komt niet goed en hoeken