Garmin Oregon 600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Oregon 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

IP 29-09-2018

Slechte Garmin Service

Geschreven voor: Garmin Oregon 600

Ik heb dit toestel zo een 2 jaar in gebruik, na verloop van tijd slijt de rubberen rand waardoor het toestel niet meer aan en uitgezet kan worden. Garmin zegt dat ze dit niet repareren. Het toestel is verder prima in orde, maar kan het niet meer gebruiken doordat hij niet aangezet kan worden voor zo een kleinigheid wordt je verplicht een nieuw toestel te kopen. Voor mij dus geen Garmin meer. E-mails bij Garmin worden niet beantwoord en je hangt zo een half uur tot een uur aan de lijn voordat je contact hebt met Garmin. Bovendien zijn de telefonische medewerkers van Garmin niet erg behulpzaam met een eventuele oplossing.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • vriendelijk in gebruik

Minpunten

• Zéér slechte klantenservice Garmin

Broere 02-03-2017

Vastlopers

Geschreven voor: Garmin Oregon 600

Apparaat nu 2 jaar in bezit. Inmiddels diverse keren terug geweest naar de winkel. 1x een nieuw testel gehad. Probleem is dat het apparaat geregeld vast loopt. We gebruiken hem hoofzakelijk voor wandelen en geocaching. Het is niet vreemd als in een paar uur tijd het toestel 5 à 6 vast loopt. Je moet dan de batterijen eruit halen want verder is er niets mee te beginnen. Alles al geprobeerd. Er staat 1 enkele originele kaart op. Mooi toestel, veel mogelijkheden....maar onbetrouwbaar.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • afmeting

Minpunten

• vastlopen

Stijn Caubergs 22-03-2016

Klasse, maar met een prijskaartje

Geschreven voor: Garmin Oregon 600

Uitstekend scherm, in alle omstandigheden goed af te lezen, óók in direct zonlicht bijvoorbeeld.
Toestel volledig naar wens in te stellen.
Nadelen: 1) touchscreen reageert op (grote) regendruppels, wil dan wel eens verspringen 2) gulzig met batterijen, met één set van 2 AA batterijen kom je de dag niet door (met scherm aan) 3) tamelijk duur