Pioneer VSX-S500

Bekijk alle Receivers

9,1

surfpetten 06-02-2014
  • Product jaar of meer in bezit

9,6
Ik heb deze receiver nu 2 jaar in gebruik en ik kan niet anders concluderen dat het een top apparaat is! Inmiddels heb ik alle opties inmiddels verkend waaronder internetradio, hdmi voor de pvr, hdmi met de laptop en bluetooth (dongeltje moet je los kopen maar is niet heel duur). Vooral het laatste is echt gemakkelijk. Spotify op je smartphone, connecten en genieten maar!

Wat echt geweldig is aan de VSX-S500 is de ext. stereo instelling. Hierdoor luister je stereo bronnen over alle surround speakers waardoor je in een grotere huiskamer echt een vol geluid krijgt.

Het design is top en het materiaal voelt degelijk. Ik heb drie kinderen die af en toe aan de knop draaien, maar daar hoef ik mij geen zorgen over te maken.

Kortom een aanrader en ik hoop er nog jaren van plezier aan te beleven! Prijs-kwaliteit een 10/10

carlootje 01-03-2013

Winkel
De Pioneer VSX-S500-K is een mooie aanwinst na uitermate plezier Chat contact met AVTrader.nl. De website ziet er goed uit en toont uitvoerige product informatieve. Mede hierdoor heb ik gekozen voor deze fraaie moderne versterker.

Klassen
Deze versterker is een instapmodel dat prima zijn werk doet voor een normale geluid opzet. Het grote voordeel is al zijn aansluitingen en compacte afmetingen. Zodra je meer kracht en functionaliteit wil dan moet je toch naar de grotere modellen.

Functies
De prijs geeft veel waar voor zijn geld. Wat ontbreekt is de toekomstnorm van 4K voor video. Je krijgt dan wel 3D, automatische inregeling voor geluid (luidspreker positie en sterkte worden volledig automatisch ingesteld-ideaal als je luidsprekers niet optimaal geplaatst kunnen worden), Ipod aansluiting, Shoutcast internet radio, DLNA audio, diverse handige audio instellingen voor terug.

Prestatie
Het beeld en geluid komen goed over wat mij verbaast voor zijn klein apparaat. Ik ben geen expert maar ook al is dit een instapmodel voor de gewone huiskamer krijg ik uitstekend geluid. Het instellen van alle functies gaat zeer soepel. De bediening van de menu’s gaat goed en de gebruikers schermen mogen wel een update krijgen. Alles gaat via de afstandsbediening en je moet hiervoor de eerste keer wel de handleiding gebruiken. Met de paar knoppen voorop die er zijn kan je wel de muziek selecteren en harder en zachter zetten. De DLNA opties is alleen voor geluid en niet voor video. Ik kijk nu rond naar een DVD speler die wel de video opties kan verwerken.

Door de prima Chat conversatie via AVTrader.nl die mij prima hebben geholpen en hun snelle bezorging kan ik nu genieten van een compacte versterker met veel mogelijkheden.

hg1952 03-01-2013

9,6
een paar dagen in het bezit en ben er zeer teveden over had eerst een harman kardon 250 was na 3 jaar in het bezit al defect en geen onderdelen meer leverbaar.geluidskwaliteit doet niet onder voor harman kardon,geluid en mogelijkheden zijn perfect ik ben dan ook zeer tevreden.ik heb deze bij av trader besteld ivm laagste prijs.100% tevreden over afhandeling av trader.

DEBM 27-07-2012

Heb dit produkt week in bezit. In het algemeen tevreden van de aankoop. Goeie geluidskwaliteit alleen wat ontgoocheld in trage reactie tijd en mogelijkheden ivm Internet Radio. Maakt gebruik van Shoutcast en is niet eenvoudig om de nodige stations terug te vinden en toe te voegen aan de favorieten.
Ook jammer dat er enkel audio formaten ondersteund worden bij streamen via netwerk. Installatie zelf was eenvoudig.

eelco012 11-05-2012
  • Product maand in bezit

Pioneer VSX-S500 nu zo'n 6 weken in bezit. Ben er zeer tevreden over. Wist niet dat het geluid nog zoveel beter kon tov mijn 8 jaar oude pioneer receiver. Ook het stereo geluid klinkt geweldig over de satelliet tannoy speakers.
Past natuurlijk perfect in het dressoir.
top!

Hansy321 02-06-2012

Eelco, kan ik ook alleen 2 speakers aansluiten en stereo luisteren ..of zit ik vast aan een surround set ?