Harman Kardon AVR 460/230

Pioneer VSX-S520

Harman Kardon HUB 5.1-CH 75W AV RCVR+IOS USB 1277101

• Uitgangsvermogen (per luidspreker) 75 watt
Harman Kardon HUB 5.1-CH 75W AV RCVR+IOS USB 1277101

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

ceka 06-12-2012 Product jaar of meer in bezit

6,8
Ben sinds oktober 2011 in bezit van deze reciever. De geluidskwaliteit is inderdaad goed als de reciever werkt. Ik heb deze namelijk al 2 maal ter reparatie aan moeten bieden. De zone 2 gebruik ik via de A-Bus. Dit systeem had ik ook op de vorige reciever. Het A-bus systeem werkt nog steeds niet naar behoren. Door Harman Kardon wordt niet meer gereageerd op emails betreffende het probleem. De kwaliteit van Harman Kardon is niet meer wat het geweest is. En dan heb ik het nog niet over de service. In een woord WAARDELOOS.

nixy 19-03-2013

Zelf heb ik de avr 445 , deze heb ik ook al 2 x ter reparatie moeten aanbieden 1e keer hebben ze een eindtrap hersteld en de ruststroom afgeregeld ( apparaat werd heel erg warm .Gelukkig viel dat nog in de garantie. Nu moet er weer een eindtrap worden hersteld en het driver circuit moet worden hersteld .
Ze vragen hier meer dan €500,- voor en dan heb ik het apparaat pas 4 jaar .Wanneer je een versterker koopt van €1680,- mag je toch verwachten dat ie het blijft doen .
Net als bij jou is er niemand thuis . Nooit meer een harman kardon

RvI 31-01-2011 Product paar dagen in bezit

Prachtige receiver qua design! Deze hoef je niet te verstoppen in een kastje maar mag echt gezien worden.

Reeds een aantal dagen in bezit en de kwalitiet is subliem. Handige afstandsbediening met verlichting.

Veel mogelijkheden zoals een zone 2 en een aansluiting voor de ipod/iphone. Alles werkt perfect!

Aanrader!